Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. Jahaaa!! WP!
  2. Har jag missförstått eller va du och åt middag med en tjej och sen drog du hem nån annan på kvällen? Eller Har du flickvän? Jag blir förvirrad. Help me out!
  3. Haslo

    Rooney

    woot! trodde bal i 9an va vanligare än vid studenten. Vi hade visserligen båda.
  4. Det enda felet polisen gjorde i den där videon va att dom inte sköt nån imo.
  5. whaaaaaat? E det skumt att ha 64 winning streaks? Vinner du 1 sng och loosar nästa har du 1 winning streak.
  6. jag hade precis startat 3 turrar. TILT!
  7. Haslo

    ftp nere?

    Är denna tragiska klient nere?
  8. HAHA ja Nani. Alltså det är synd för han har ju råtalangen. Men ja, han kan få bli bortspolad. Sen håller jag med angående Ronaldo att han vart tjurig och grinig i år. Synd! Han behöver inte syssla med sånt. Men faktum kvarstår, han är top 3 i världen och troligtvis den mest ambitiösa spelaren i dagens fotboll. Han vill bli bäst och tränar förmodligen mest oxå. Lixom anlita Usain Bolt för att få ett effektivare steg. Som Erik Niva sa "det säger lite om den killen". Men sen tycker även jag att det lixom va dags för Ronaldo och United att gå skilda vägar nu. Sagan va över. Men Manchester kommer hitta nån ny talang och fostra till top 3 i världen. Det är jag säker på.
  9. Jahapp då var det klart då. Ronaldo till real. Är inte speciellt förvånad men desto mer sorgsen. You will be missed! Fan man blir lite rörd.
  10. Möjligt. Måste faktiskt erkänna att jag inte har så bra koll på Ribery förutom att han e grym. Så det du säger stämmer nog Oavsett vad så behövs det iaf 2 riktiga kvalitetsmittfältare till för att jag va ok med förlusten av Ronaldo. Nöjd kommer jag nog aldrig riktigt bli
  11. LOL! GL!
  12. Ja thats true. Då får man ju tillbaks frisparkskvalitet oxå.
  13. Haha! Vad jobbar du med?
  14. HAHA ja det hade vart lite lustigt. Japp han vill jag oxå se, tillsammans med 1 till mittfältare av hög klass. Sa någon Aron Lennon?
  15. Jag orkar verkligen inte tjafsa på ett internetforum, det har jag gjort tillräckligt genom åren. Tillslut inser man att det verkligen inte ger nånting. Därav tänker jag inte ens fortsätta diskussionen med dig. Men du kanske ska gå ut och sparka boll, få utlopp för din överskottsenergi där, istället för att sitta här och dryga.
  16. MM tuuuuuuungt!! Men får trösta sig med att det kanske är bäst för united i längden(på nåt sätt:S) Sen kommer det alltid komma en ny stjärna(dock aldrig nån som kommer bli lika älskad av mig eller lika bra som Ronaldo). Men skilsmässor är aldrig roliga
  17. Vissa behöver inte ha någon mjuk sida. You are one of them
  18. Alltså varför ska folk va så förbannat jävla dryga för? TS ställde en fråga som han inte visste svaret på. Hade han ställt den om han vetat? Svar nej! Väx upp för fan.
  19. Alltså står det nånstans i HH:n att det är en DoN eller SnG? Annars tycker jag du kan börja skriva ut det. Rätt svårt att analysera en hand annars. Jag har iaf inte upptäckt om det är don eller sng i dina hhs.
  20. Är detta ena DoN? Oavsett är det push pre tycker jag.
  21. Theodore(valfri stavning)
  22. Alltså du vet att du tolkat fel va? Han har 52 stycken streaker på 2 raka osv. Inte som du sa att han hade 2s på 54 raka. Med andra ord har en abnorm serie och det är den på 92 raka.
  23. Då ere bara att börja spara pengar då Lyckades googla fram hemsidan och den där festivalen verkar riktigt fet. Just look at the pictures! Annars så finns det bara ett måste i Sverige i år. Arctic Monkeys på way out west.!!!!
  24. WOW. Sjuklingfet! Vart? När? Hur?
  25. Beta turn. Som spelat syna river.
×
×
  • Skapa nytt...