Hej Pokserstars,
Min och min frus account har blivet disablet blev dom 22 eller 23 jan, hvor vi då får mail från support 24 jan om vi ska förklara vår relation och sån eftersom vi speller från samma Ip.
Det är helt fine, eftersom vi inte har något att dölja, vi speler inte på samma tid iallafall.
Vi giver svar på engång, och får snappt svar tillbaka att det är sickat vidare till case manager, detta var 24 januari, och mer svar än sån har vi inte fått.
Och skriver vi för att få reda på va som händer får vi nu ingen svar mer.
Kan ni snälla gi någon form får svar så vi vet va som händer, och när vi kan sätta näsen upp efter att det hela är löst igen, eftersom jag gärna vill spela i TCOOP, min konto blev locked typ 20 min innan första turnering i TCOOP startade!
Så skulle väre jätte tacksam om någon snäll pokerstars support medarbetare här på forumet kunde hjälpa mig i mitt ärende.
kan gärna tage det på mail, men måste då vete va jag kan skrivs i subjekt på mailen, så någon kollar på mailen när jag sikar den.