Nu vet inte jag vart du spelar, men jag tänkte ändå kolla ifall det har hunnit lösa sig för dig ännu? Har du fått någon mer information om det som inträffade?
Personligen har jag inte fått några indikationer på att det varit problem inatt, men tyvärr blir det ju problem ibland som inte upptäcks på en gång. Om du redan inte har gjort det, zippa gärna mappen där du har handhistoriken och skicka in den till IPN.
Mappen som de behöver bör se ut ungefär så här:
C:\Documents and Settings\<LOGON NAME>\Local Settings\Application Data\Boss Media\<CLIENT NAME>\history
Jag misstänker dock att du har din på svenska. Kontakta gärna någon direkt hos pokerrummet där du spelar och be dem ta ärendet vidare till rätt avdelning hos IPN. Du bör även kunna kontakta den allmänna supporten på support@pokerresponse.com och be dem vidarebefordra mailet.
Ju mer detaljer du har med i mailet, desto större är chansen att de kan upptäcka eventuella fel. Det ultimata vore att du hade bordsnamnet till det bord som stängdes ned, tidpunkt och även handhistoriken. Då bör du få ett snabbare svar. Kom ihåg att bifoga ditt PIN-nummer (inte lösenordet)också, det finner du i klienten under din profil.
Med vänliga hälsningar,
Juha