Zzz. Tack iaf!
Ah sry var lat och missade det. Mm, exakt samma svar som jag fick.
Fick detta för typ en månad sen: Uppenbarligen vet dom att det strular med High Sierra men visar i sina svar att dom struntar i det. Aja, tack iaf JGrande.
"Hej XXX!
Du har varit i kontakt med oss tidigare om problem med inloggning i våran pokerklient, och jag tänkte återkoppla lite och se hur det ser ut för dig i dagsläget.
Det har varit ett fåtal kunder som upplevt problem med pokern i sina Mac-datorer med OS High Sierra och vi har jobbat på detta ett tag och märkt att det har börjat släppa och kunder kan åter igen logga in som vanligt.
Jag kan se att du är inloggad och har spelat igen. Är det på samma dator som det tidigare har strulat i? I så fall, har du själv gjort någonting för att det skall börja fungera igen eller har det löst sig självt? Det vore kanon om vi vet vilken version du nu har utav High Sierra ocskå.
Det vore alla tiders om du kunde återkomma med ett besked om hur det har gått till för dig så att vi vet om det har löst sig eller inte.
Jag tackar dig så mycket på förhand!
Med vänlig hälsning
Frej
Kundservice Svenska Spel"
Uppenbarligen vet dom att det strular med High Sierra men visar i sina svar att dom struntar i det. Aja, tack iaf JGrande.