Gå till innehåll

fulltiltsuger

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    12
  • Gick med

  • Besökte senast

Om fulltiltsuger

  • Födelsedag 1981-04-25

fulltiltsuger's Achievements

Member

Member (2/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Eftersom jag har varit ganska intensiv med att skanda supporten pa FT far jag val i all rattvisa ocksa beratta att de till slut har gjort va det skulle. Dock ar det oacceptabelt att det skall ta lika lang tid att verifiera ett passfota och en rakning som det tog att bygga kinesiska muren.
  2. Hej ! Har det inte framgatt for dig att Full tilt prioriterar andra saker an att besvara mailen fran sina kunder. Under tre veckor har jag fatt tva mail dar de skriver att mina mail ar vidarbefordrade. Hade man kunnat ha en fungerande mailkontakt med dem sa man vet vad de haller pa med och vad som hander hade jag ju inte behovt fraga pa forum hur man skall ga tillvaga. For ovrigt sa skriver jag det har aven for att upplysa andra sa att folk vet vad de har att forvanta sig av Full tilt.
  3. Hej ! Var i kontakt med KGA, den spelkommission som reglerar Full tilt. Sajten har maximalt tva veckor pa sig i arenden som ror sparrade konton sa att ni vet. Tack for alla era svar.
  4. En sak som jag funderar over ar, om nu skulle ha en storre summa pa sitt full tilt konto hur skall man vaga lita pa dem nar de beter sig sa har, jag menar de besvarar inte ens en fragor, inte ens fragor som vart man skall vanda sig rattsligt.
  5. Tangentbordet saknar vissa bokstaver
  6. Mitt svar var inte riktat till dig Emelio, jag ar tacksam for ditt inlagg och din vilja att bringa klarhet i min situation.Till m1978, haha jag ar ett svin som ar i Thailand (hoppas du trivs pa jobbet ).Har givetvis inte hela reskassan pa et pokerkonto, men en betydande del och man forvantar sig ju inte att de bara skall lasa det godtyckligt och sen strunta i att atgarda det nar man gjort det som kravs av dem. Jag menar, det skall ju inte behova ta veckor for dem att atgarda detta. Tack till alla er som tagit er tid for att besvara min forfragan. Skulle dock vara tacksam om nagon kunde besvara vart jag vander mig for att ga rattsligt tillvaga, har ingen lust att vanta till 2009 nar de pa full tilts godtyckliga support har bestamt sig for att man som kund dar fortjanar ett korrekt bemotande.
  7. Jobbar du kanske pa full tilt? *******. Till alla andra som kommer med negativa inlagga, jag forstar att de maste vidta sakerhetsatgarder i avvaktan pa information men jag forstar inte att det skall ta tva veckor att lasa upp ett konto nar allt de behover gora ar att verifiera att id ar korrekt och adressen stammer.
  8. Ursakta att jag papekar att ditt fall glader mig, jag trodde bara att det var mig de behandlade som skit. Var tva veckor sen jag inkom med uppgifterna. Efter ett par dagar trottnade jag och mailade dem och bad dem forklara for mig hur jag skall ga tillvaga for att ga rattsligt tillvaga, men de har inte svarat mig pa en nio tio dagar. Samsta supporten genom tiderna. En sak som ar saker, de som spelar dar har inte varit i kontakt med supporten. Alskar att spela dar, men det har dodar ju den kanslan. Hatar spelet pa pokerstars men deras support ar fantastisk.
  9. Ar for narvarande i Thailand sa ni far ursakta for svenskan, da tangentbordet saknar vissa bokstaver. For ett par veckor sedan sa sparrade Full tilt mitt konto i vantan pa att jag skulle skicka in kopia pa id och kopia pa nagon rakning. Sa gjordes for en tio dagar sedan. Har sedan dess skickat massvis med mail till Full tilt da dessa pengar ar en del av min reskassa och saledes ar jag i behov av dem. Trodde inte att det skulle aventyra min resa, att spela poker pa natet, da jag upplevde Full tilt som en serios sajt. Ack va fel jag hade. Det varsta ar att jag efter ett par dagar, framforde onskemal om hur jag skulle ga tillvaga rattsligt for att komma till en losning. De har inte ens bevardigat mig med ett svar. Det ar nu 8-9 dagar sen de senast svarade ( o da sa det att arendet var skickat till sakerhetsavdelningen ) trots att jag varje dag mailat dem. Ar de nagon som kan kasta ljus pa hur jag skall ga tillvaga for att bringa klarhet i den har situation sa ar jag tacksam .
×
×
  • Skapa nytt...