Gå till innehåll

hanken

Members
  • Innehåll Antal

    3
  • Gick med

  • Besökte senast

hanken's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. anv: hanken_0 Får man ngn bekräftelse via mail, att det registrerat och bara att köra på?
  2. Ringde banken och bad de avbryta överföringen, stod som skyddat belopp, fick dom instruktionerna av poker770 supporten då dom inte ska dra ngt. Banken gjorde detta så jag fick mina pengar redan idag. Det är kontrollen från banken och transaktionsbolaget som gör att detta tar så långt tid förmodar jag. Det lilla överskott jag hann vinna tog inte Poker770 omhand om utan de finns på mitt pokerkonto. Blir och sätta in med Neteller och ta deras bonus Bonusen är för bra för att undvikas. Använd INTE VISA el andra kort på denna sida.
  3. Gjorde misstaget att slänga in pengar på sidan med VISA kort. Slängde in 300 pund i söndags. Lirade en timme så stängde plötsligt sidan ned och mitt konto var stängt. - Fick ett obegripligt mail på franska - Mailade deras support o fråga va fan det var frågan om, - Fick svar inom en timme , som sa att betalningen inte gått igenom deras "electronic payment agent" pga säkerhetsskäl och mitt konto (VISA) skulle inte ens vara debiterad en enda krona, då transaktionen inte blev godkänd. Detta stämde inte då över 4000kr fanns under reserverat belopp - Skickade ett nytt mail och skrev att det faktiskt hade dragits pengar från kontot, och frågade hur de skulle lösa problemet. - Fick svar ca 1 timme senare, samma svar som tidigare ,t.om samma text + att insättningarna skulle ske med antingen click2pay, moneybookers eller Neteller. - Skickar ett nytt mail, i argare toner - Får svar 2 tim senare att de informerar att 300 pound är dragits från mitt konto (VISA) och jag skulle få tillbaka dessa inom 24 timmar - Nu låser de mitt konto, då jag hade hunnit vinna lite och spelat för vinstpengarna - Skickar ett nytt mail o frågar vad det är nu då... Inget svar - 24 timmar har gått, inga pengar tillbaka, men kontot är öppnat på sidan, mailar o frågar vart pengarna håller hus... inget svar - 48 timmar har gått, inga pengar... mailar och frågar vad som händer då jag inte får några svar - får svar 4-5tim senare som skriver samma text som de två första mailen, att inga pengar dragits från mitt konto ! Att deras "electronic agent" inte godkände överföringen..samma person som dagen innan skrivit att de dragit pengar från mitt konto och jag skulle få tillbaka dem inom 24tim.. Fattar noll? Inkompetenta idioter! -Deras livesupport hänvisar hela tiden till deras mailsupport. Ni som fick era konton spärrade och fick pengarna återskickade (VISA betalningar) , hur många bankdagar tog det? Behöver man vara orolig? /Hans
×
×
  • Skapa nytt...