Gjorde misstaget att slänga in pengar på sidan med VISA kort.
Slängde in 300 pund i söndags. Lirade en timme så stängde plötsligt sidan ned och mitt konto var stängt.
- Fick ett obegripligt mail på franska
- Mailade deras support o fråga va fan det var frågan om,
- Fick svar inom en timme , som sa att betalningen inte gått igenom deras "electronic payment agent" pga säkerhetsskäl och mitt konto (VISA) skulle inte ens vara debiterad en enda krona, då transaktionen inte blev godkänd. Detta stämde inte då över 4000kr fanns under reserverat belopp
- Skickade ett nytt mail och skrev att det faktiskt hade dragits pengar från kontot, och frågade hur de skulle lösa problemet.
- Fick svar ca 1 timme senare, samma svar som tidigare ,t.om samma text + att insättningarna skulle ske med antingen click2pay, moneybookers eller Neteller.
- Skickar ett nytt mail, i argare toner
- Får svar 2 tim senare att de informerar att 300 pound är dragits från mitt konto (VISA) och jag skulle få tillbaka dessa inom 24 timmar
- Nu låser de mitt konto, då jag hade hunnit vinna lite och spelat för vinstpengarna
- Skickar ett nytt mail o frågar vad det är nu då... Inget svar
- 24 timmar har gått, inga pengar tillbaka, men kontot är öppnat på sidan,
mailar o frågar vart pengarna håller hus... inget svar
- 48 timmar har gått, inga pengar... mailar och frågar vad som händer då jag inte får några svar
- får svar 4-5tim senare som skriver samma text som de två första mailen, att inga pengar dragits från mitt konto ! Att deras "electronic agent" inte godkände överföringen..samma person som dagen innan skrivit att de dragit pengar från mitt konto och jag skulle få tillbaka dem inom 24tim.. Fattar noll? Inkompetenta idioter!
-Deras livesupport hänvisar hela tiden till deras mailsupport.
Ni som fick era konton spärrade och fick pengarna återskickade (VISA betalningar) , hur många bankdagar tog det? Behöver man vara orolig?
/Hans