Det står väl i de flesta siters 'Terms of conditions' att de förbehåller sig rätten att när som helst ändra erbjudandet. Och som tidigare sagts så behöver ju siten knappast bekymra sig särskilt mycket över de som skickar arga mail eftersom det nästan enbart är bonushoror som håller på med att stacka bonusar och liknande. Jag kommer själv att gå misste om €100 men va fan, det är ju ändå bara en bonus. Det är ju själva pokerspelandet som man bör förvänta sig de största inkomsterna från.
Ska jag vara ärlig så tycker jag B2B är den sämsta sidan jag spelat på både vad gäller klientprogramvaran och spelet, mycket LAG, få spelare förutom under svensk kvällstid, men framförallt kan man inte förvänta sig särskilt hög vinstmarginal eftersom det är så satans tight jämfört med andra siter. Så jag kan inte påstå att MartinsPoker förlorat mig som kund pga att dom ändrar villkoren, jag kommer precis som de flesta andra som gnäller också casha ut varenda spänn oavsett om jag får en hundring extra i bonus eller inte.
Jag vet att det står i deras T&C att de får göra vad de vill och att en bonushora knappast har några rättigheter förutom att gnälla vid dålig behandling.
Men det måste finnas vissa gränser för hur man kan behandla sina kunder. Om nån spelar ihop sina VIP o mailar och frågar om det är bra nu och supporten svarar att det är bra och pengarna kommer på måndag så ska man väl kunna lita på det?
Sen kan du knappast förvänta dig att alla pokerspelare ska vara vinnande spelare. Speciellt i början av pokerkärriären är bonusar ett utmärkt sätt att bygga en bankrulle på.
För övrigt gillar jag B2B eftersom de har roliga spel som sökö och 5cd samt en del roliga turneringar så jag kommer att fortsätta spela där ibland. Men troligen inte genom Martinspoker.