Vi arbetar idag med ett projekt på 24hPoker som har till syfte att förbättra kommunikationen och relationen mellan 24hPoker och er kunder. Ett led i analysarbetet är få veta vad 24hPokers befintliga kunder tycker om hur kommunikationen i stort fungerar.
Intressanta punkter kan vara t ex:
24hpoker.com, klienten och cashier – All den information du får om uppdateringar på hemsidan, klienten och cashier.
Aktiviteter & Event – Hur tycker du 24hPoker informerar om diverse aktiviteter och speciella events, t ex satelliter till EPT eller andra liveturneringar?
Support – Om du har erfarenhet av supporten, hur tycker du det fungerade?
Konkurrenterna – Vad är 24hPoker bättre/sämre på i jämförelse med konkurrenterna när det gäller utgående informationen till er kunder?
Det är med andra ord fritt fram att vädra era åsikter om vad som fungerar bra, eller mindre bra med 24hPokers kommunikation. Självklart uppskattas konstruktiv kritik som kan användas av 24hPoker för att bli en ännu bättre aktör på marknaden.
Har du åsikter och/eller tips till 24hPoker som du inte vill dela med dig av i forumet är du välkommen att skicka ett mail till oss på marketing@24hpoker.com.
Mvh,
24hPoker