Gå till innehåll

knallpacko

Members
  • Innehåll Antal

    157
  • Gick med

  • Besökte senast

Converted

  • Hemort
    Göteborg

knallpacko's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Fick precis mina cash. Så utbetalningarna funkar fint för er som oroar er.
  2. Är det möjligt att annullera uttag via klienten på något sätt?
  3. Jag tog också ut pengar den 6e, via banköverföring. Det tar väl vanligtvis tre arbetsdagar om jag inte minns helt fel. Så har du valt den metoden är det bara att avvakta. Här däremot hört och läst från folk som cashat ut via moneybookers eller neteller att det funkar felfritt.
  4. Riktigt jävla svinigt att tillåta insättningar när man vet att man inte kommer kunna betala ut eventuella vinster.
  5. Jag håller mina korvtummar och hoppas på det bästa helt enkelt. FTP kan ju glömma att jag nånsin igen sätter in cash hos dom, oavsett hur briljant deras software än är. Hoppas nästan dom går under. Det förtjänar dom.
  6. Hade hoppats på att själva godkännandet var en bekräftelse på att pengarna redan skickats och inte längre fanns i FTP's ägo... "Uttaget har godkänts. Pengar som överförs via e-plånbok bör finnas på ditt konto omedelbart" Om jag då hade använt mig av tex. Neteller hade jag varit på det torra? För skriver man sådär får man fan mena vad man skriver, oavsett ekonomiskt krångel. Speciellt när sidan fortfarande var up and running.
  7. Om man cashade ut den 24e, alltså i torsdags, och fick uttaget godkänt samma dag, borde man vara nervös? För pengarna har nämligen inte dykt upp än...
  8. D'oh! Var precis inne i en pott på ca 400 dollar med nötterna, ffs! Ja, vad fan händer när den startar igen?
  9. Det var mongovirusprogramet som ställde till det, tack för hjälpen.
  10. Skulle nyligen lira lite men klienten startar direkt på "trying again" mode och kommer inte därifrån. Har startat om datorn, avinstallerat, dragit ur och satt i internetkabeln men inget fungerar. Nån annan som har samma problem just nu?
  11. Jag har ju såklart allt det där i tankarna, men det verkar inte vara en alltför stor site och dessutom ligger det ju på b2b som inte heller är världens största nätverk. Men men, jag chillar väl några dagar och ser vad som händer...
  12. Haha, det har varit enkla påminnelser om mitt första mail bara, kan väl inte öka deras arbetsböra allt för mycket? Kanske börjar dom hata mig och sinkar ärendet bara för att jävlas...
  13. Bestämde mig igår för att spela Cardgrinders (tillhör b2b) 200 euro signup-bonus. Men efter ett mindre problem med bonuskodsregistreringen så mailade jag dom om detta. Det har nu gått 18 timmar sedan utan ett svar eller ens en bekräftelse på att dom mottagit något mail som man vanligtvis brukar få minuten efter att det skickats, och har nog skickat ytterligare 7-8 mail under tiden som gått. Någon som har erfarenhet av denna site och har haft samma problem eller oroar jag mig onödan?
  14. Jag skrattar mig själv harmynt!
×
×
  • Skapa nytt...