Det räcker inte med snabba svar från supporten. Det är viktigare att personalen verkligen är insatta i poker, hur sajten fungerar och vilka regler som gäller. Jag har blivit riktigt förbannad mer än ett par gånger av goddag yxskaft-svar från supporten.
Betbrain är helt värdelöst. Många gånger har de helt felaktiga odds på, odds från sajter som är svartlistade samt att de inte håller reda på vilka regler som gäller inom exempelvis tennis.
Herman Millers Mirra ska vara en bra stol och jag har varit sugen på den ett tag, har dock inte orkat ta mig till något ställe för en rejäl provsittning än.
http://www.hermanmiller.com/mirra
http://www.amazon.com/Mirra-Latitude-Office-Herman-Miller/dp/B0002K11BK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1250355262&sr=8-1
Expekt limitade mig i förra veckan
Centrebet var inget vidare för mig, fick limit där nästan direkt
Betsafe verkar inte ha limiterat mig så mycket, men verkar ha låga limits på allt som inte är mainstream.
Jag har haft konto på Moneybookers i över 2 år och använt det mycket. Har aldrig varit tvingad att skicka in något. Har aldrig heller fått kontot låst eller haft några som helst problem.
Senaste dagarna har det varit helt okej, men någon natt har det varit neråt 3 grader, och eftersom ingen jävel här nere vet hur man isolerar ett hus så blir det rätt råset inomhus då.
Var nere på casinot och spelade poker för första gången idag, och maxupptaget på $2/$3 var $200. Spelarna vid mitt bord var fantastiskt passiva. Jag såg färg över färg (3 på bordet) 4 gånger och det blev inte all-in en enda gång fastän ingen av spelarna hade mer än 40BB.