Gå till innehåll

Anmäla Partypoker


Rackad

Recommended Posts

Deras licensutförare är det första jag tänker på, men säger lycka till ifall du inte har något vettigt att komma med som inte ens går att skriva på ett forum

 

http://www.partygaming.com/about_us/other_countries.html

 

Deras licenssnubbar kan väl inte erkänna att de fuskar då de godkänt företaget. Man kan ju tro på att de inte fifflar tillsammans precis som man kan tro på tomten.

Jag ska ta ner PP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlorat stort gissar jag mig till.

 

Du får ju gärna komma med ngt konkret vad du menar.

 

Loosa o loosa, det är riggat stället så ser det inte som förluster. Inget jag brinner mer för än att ta ner detta företaget. JAG SKA LYCKAS!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan förstå att det känns som fusk om man har spelat heads up mot en italienare i fyra timmar och han har spelat varje hand perfekt gentemot din, synat rivern med T hög allin osv när han stått. Men jag antar att du bara har blivit utdragen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras licenssnubbar kan väl inte erkänna att de fuskar då de godkänt företaget. Man kan ju tro på att de inte fifflar tillsammans precis som man kan tro på tomten.

Jag ska ta ner PP!

Det är möjligt att de samarbetar, men troligtvis inte dessutom väldigt troligat att PP kan fuska utan att licensföretaget vet om det.

Tiltat loss rejält eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loosa o loosa, det är riggat stället så ser det inte som förluster. Inget jag brinner mer för än att ta ner detta företaget. JAG SKA LYCKAS!!!

 

"det är riggat stället så ser det inte som förluster"...hmmm??!!

Du ska anmäla dom för någon form av rigg??...eller jag fattar inte?

 

Annars är du välkommen till att ta upp diskussionen under den speciella riggtråden som finns. Har alltid sagt att folk som är övertygade om en rigg ska anmäla sidan..och det verkar du ju vara på gång att göra!!!

 

Om du kommer lyckas??...nej garanterat inte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...