Rackad Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Jag har bestämt mig för att anmäla Party Poker för fusk. Någon som vet exakt vart man vänder sig. vill inte har något skitsnack här så skriv bara nått om ni kan för PP måste stoppas till varje pris. Citera
mendieta19 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 nej gör inte det jag älskar party.. Citera
Gummo Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Jag har bestämt mig för att anmäla Party Poker för fusk. Någon som vet exakt vart man vänder sig. vill inte har något skitsnack här så skriv bara nått om ni kan för PP måste stoppas till varje pris. PP eller ngn som spelar där? Citera
Rackad Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2008 PP eller ngn som spelar där? Party, stället måste stoppas. Ingen respekt för individen. Citera
mendieta19 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Party, stället måste stoppas. Ingen respekt för individen. va? erkänn att du inte berättar vad för att du vet att du blir sågad? Citera
Joeduck Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Deras licensutförare är det första jag tänker på, men säger lycka till ifall du inte har något vettigt att komma med som inte ens går att skriva på ett forum http://www.partygaming.com/about_us/other_countries.html Citera
Rackad Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2008 Deras licensutförare är det första jag tänker på, men säger lycka till ifall du inte har något vettigt att komma med som inte ens går att skriva på ett forum http://www.partygaming.com/about_us/other_countries.html Deras licenssnubbar kan väl inte erkänna att de fuskar då de godkänt företaget. Man kan ju tro på att de inte fifflar tillsammans precis som man kan tro på tomten. Jag ska ta ner PP! Citera
Saxofon Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Förlorat stort gissar jag mig till. Du får ju gärna komma med ngt konkret vad du menar. Citera
Rackad Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2008 Förlorat stort gissar jag mig till. Du får ju gärna komma med ngt konkret vad du menar. Loosa o loosa, det är riggat stället så ser det inte som förluster. Inget jag brinner mer för än att ta ner detta företaget. JAG SKA LYCKAS!!! Citera
hawg Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Jag kan förstå att det känns som fusk om man har spelat heads up mot en italienare i fyra timmar och han har spelat varje hand perfekt gentemot din, synat rivern med T hög allin osv när han stått. Men jag antar att du bara har blivit utdragen? Citera
Weedobooty Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Vad är brottsrubriceringen? "Olaga suckout". Vänd dig till närmaste polismyndighet Citera
Joeduck Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Deras licenssnubbar kan väl inte erkänna att de fuskar då de godkänt företaget. Man kan ju tro på att de inte fifflar tillsammans precis som man kan tro på tomten.Jag ska ta ner PP! Det är möjligt att de samarbetar, men troligtvis inte dessutom väldigt troligat att PP kan fuska utan att licensföretaget vet om det.Tiltat loss rejält eller? Citera
gibbsson Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 nej gör inte det jag älskar party.. . Citera
Odrike Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Rackad, är det något nätverk som du har spelat på som du inte tror är riggat. Du startar ju en ny riggtråd varje gång du testar en ny klient. Citera
chepplin Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Loosa o loosa, det är riggat stället så ser det inte som förluster. Inget jag brinner mer för än att ta ner detta företaget. JAG SKA LYCKAS!!! "det är riggat stället så ser det inte som förluster"...hmmm??!! Du ska anmäla dom för någon form av rigg??...eller jag fattar inte? Annars är du välkommen till att ta upp diskussionen under den speciella riggtråden som finns. Har alltid sagt att folk som är övertygade om en rigg ska anmäla sidan..och det verkar du ju vara på gång att göra!!! Om du kommer lyckas??...nej garanterat inte! Citera
Ängeln17 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Finns redan en "Konspirationsteori-tråd" ta resten i den. Citera
Recommended Posts