Saint_Bjorn Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 Läs reglerna för tävlingen här. Denna matchtråds uppgift är att utreda hur stor chans resp djur har att vinna. Oavgjort existerar inte. Jag fäller det slutgiltiga avgörandet, baserat på era diskussioner. Matchtråden pågår minst 1 dygn, max 2. När matcherna i denna omgång är över öppnar jag en ny omröstning om slutsegrare och därefter utkämpas finalen. Matcherna äger rum på Colosseum: Bestarna äntrar arenan. Let the fight begin! Citera
Suron Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 Elefanten vinner efter max 5 sekunder. En rejäl stampning på pansartaxen så är den köttfärs. Citera
ShazPur Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 Snälla. Elefanten råkar av misstag trampa på krokodilen och vinner 5 sekunder innan fighten har börjat. 99/1 till Elefanten. Den procent av gångerna Krokodilen vinner är det för att den råkat snubbla på krokodilen och omkommer i fallet. Citera
strater Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 Snälla. Elefanten råkar av misstag trampa på krokodilen och vinner 5 sekunder innan fighten har börjat. 99/1 till Elefanten. Den procent av gångerna Krokodilen vinner är det för att den råkat snubbla på krokodilen och omkommer i fallet. . även om krokodilen på nåt skumt sätt skulle lyckas få sina käftar runt ett ben (kan väl inte ens hugge i sidled?) så tar det ju bara att litet klamp... Citera
Saint_Bjorn Postad 28 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 28 Juni , 2008 På måndag stängs och lottas matchen. Kan det bli två gräsätare i final???? Citera
KingCosmoKramer Postad 28 Juni , 2008 Rapport Postad 28 Juni , 2008 llooll 99.9% till olifanten, ojämaste matchen någonsin? Citera
Saint_Bjorn Postad 29 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2008 llooll 99.9% till olifanten, ojämaste matchen någonsin? Får kroken in ett pungbett kan vad som helst hända. Nu lägger jag mig inte i mer, har fått tillsägelser från internationella förbundet. Citera
Saint_Bjorn Postad 30 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2008 Den sämsta fight romarna någonsin upplevt. Publiken är i uppror och i sin törst efter blod har de lemlästat matchfunktionärerna. Krokodilen: 10%, dvs 1 lott Elefanten: 90%, dvs 9 lotter Segrare efter lottning är Rösta inför finalen här. Citera
Saint_Bjorn Postad 1 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2008 FINAL Afrikansk elefant vs Noshörning Citera
Recommended Posts