Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

En annan välli roli lek....

hmm, mao ett partytrick-tips som man kan utföra på krogen:

Förberedelser:

gå till baren o be om en isbit, håll sedan isbiten ett ganska bra tag med tex vänster långfinger och tummen... (tills topparna blivit rejält nerkylda)

låna sedan närmaste bordsgrannes cigg och håll den mellan de valda fingrarna du kylt ner... alltså själva botten och glödsidan... du kan hålla den så toklänge utan att det ens känns...

garanterat kommer någon dum "kompis" vilja testa det oxå, och kommer efter han/hon har testat förstå att det faktistk var rätt imponerande att du klarade att hålla i glöden i 20 sekunder.... 8-)

Postad

Och dagen efter kan man flasha med ett några millimeter djupt brännsår...

Även om man inte känner någonting under krogbesöket så sabbar man ju tummen och riskerar nedsatt känsel som följd.

Postad

Haha försöker du lura oss ? :lol:

Ett trick som jag brukar köra är att låna lite bedövning av min pappa(läkare) och bedöva hela min högra hand, sen kör jag en kniv rakt igenom handen och känner inte ett dugg och ler lite, alltid någon annan som också vill testa :mrgreen:

Postad
Haha försöker du lura oss ? :lol:

Ett trick som jag brukar köra är att låna lite bedövning av min pappa(läkare) och bedöva hela min högra hand, sen kör jag en kniv rakt igenom handen och känner inte ett dugg och ler lite, alltid någon annan som också vill testa :mrgreen:

loooooool, åffan.. coolt, nae men seriöst så funkar det.. känns lite scary när man testar för första gången, men det funkar... och INGA BRÄNNSÅR GARANTERAT... om man inte håller den i typ hela ciggens livslängd liksom.. men 10 sekunder LÄTT,

här i den lilla staden där jag bor finns det i allafall på krogarna ställen utomhus eller utomhus restauranger o krogar man får röka på... man får ju faktistk röka utomhus fortfarande... ;-)

Postad

Ett partytrick vi brukar köra är att slå botten ur en glasflaska. Den ska vara fylld till ~ 3/4 (precis under kröken på halsen). Så håller man en hand runt toppen av halsen och slår med den andra handflatan på öppningen och voila, botten flyger ur.

Edit: Det är såklart roligare att göra det på någon annans flaska så han blir förvånad.