bossbaver Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 En annan välli roli lek.... hmm, mao ett partytrick-tips som man kan utföra på krogen: Förberedelser: gå till baren o be om en isbit, håll sedan isbiten ett ganska bra tag med tex vänster långfinger och tummen... (tills topparna blivit rejält nerkylda) låna sedan närmaste bordsgrannes cigg och håll den mellan de valda fingrarna du kylt ner... alltså själva botten och glödsidan... du kan hålla den så toklänge utan att det ens känns... garanterat kommer någon dum "kompis" vilja testa det oxå, och kommer efter han/hon har testat förstå att det faktistk var rätt imponerande att du klarade att hålla i glöden i 20 sekunder.... Citera
Ängeln17 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 låna sedan närmaste bordsgrannes cigg -) Hmm, har vi inte rökförbud på krogarna i Sverige sedan ett år tillbaka. Citera
king_spade Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Hmm, har vi inte rökförbud på krogarna i Sverige sedan ett år tillbaka. Det han glömmde att berätta är att du måste åka utomlands för att göra detta trick Citera
Batch Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Och dagen efter kan man flasha med ett några millimeter djupt brännsår... Även om man inte känner någonting under krogbesöket så sabbar man ju tummen och riskerar nedsatt känsel som följd. Citera
wheelinho Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Haha försöker du lura oss ? Ett trick som jag brukar köra är att låna lite bedövning av min pappa(läkare) och bedöva hela min högra hand, sen kör jag en kniv rakt igenom handen och känner inte ett dugg och ler lite, alltid någon annan som också vill testa Citera
bossbaver Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Haha försöker du lura oss ? Ett trick som jag brukar köra är att låna lite bedövning av min pappa(läkare) och bedöva hela min högra hand, sen kör jag en kniv rakt igenom handen och känner inte ett dugg och ler lite, alltid någon annan som också vill testa loooooool, åffan.. coolt, nae men seriöst så funkar det.. känns lite scary när man testar för första gången, men det funkar... och INGA BRÄNNSÅR GARANTERAT... om man inte håller den i typ hela ciggens livslängd liksom.. men 10 sekunder LÄTT, här i den lilla staden där jag bor finns det i allafall på krogarna ställen utomhus eller utomhus restauranger o krogar man får röka på... man får ju faktistk röka utomhus fortfarande... Citera
toompa84 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Ett ännu bättre partytrick vore att gå fram och släcka ciggen och sen fortsätta som vanligt. Citera
bossbaver Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Ett ännu bättre partytrick vore att gå fram och släcka ciggen och sen fortsätta som vanligt. loool, känner mig smått dissad med mina "partytrick" men här är iaf ett annat ""partytrick"" Citera
stenarn Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Ett partytrick vi brukar köra är att slå botten ur en glasflaska. Den ska vara fylld till ~ 3/4 (precis under kröken på halsen). Så håller man en hand runt toppen av halsen och slår med den andra handflatan på öppningen och voila, botten flyger ur. Edit: Det är såklart roligare att göra det på någon annans flaska så han blir förvånad. Citera
Recommended Posts