Gå till innehåll

Amutu - Ding Dong Ship it.


Amutu

Recommended Posts

Hej alla grinders,

 

Låt mig börja, Imorgon 15/7 tänkte jag börja med $100 -> $10k grind. Har 15 dagar på mig att slutföra det. Blev inspirerad av boku87 och ska försöka mig på det oxå. Kommer enbart spela 18mana+ kanske slänger in nån 180 mana som boku87 ej gjorde men tror inte det blir några för mig heller.

 

Kmr ej ta några sidebets mest för att det redan har bevisats att det går att klara av. Det kan ni göra imellan er ifall ni vill. Som högst kmr jag spela $16 sng.

 

Stars är sidan.

 

Nanra21 nicket

 

Har tablat 50 tablat innan så ska ej vara några problem dock ej på stars utan över flera siter.

 

Så fram med alla sågningar. Jag hoppas jag lyckas gör jag inte det så gör jag inte det. Kul utmaning bara..:-)

 

Startdaumet är satt just precis för imorgon för att Boku87 ska börja med sin $5 -> $100k imorn med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill beta på att han inte klarar det om någon vill.

 

Kan tilläga att jag ej kmr köra cam. Kan dock printa screen på start rullen och dags rulle osv osv annars har ni sharkscope. Kan nog spela in video oxå nån gång under tiden behöver ni någon som ska kontrollera kan jag be någon PF snubbe komma hem till mig o se på medans jag grindar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli kul att följa! :D

 

1) När börjar du spela?

2) Var finns nån blogg/tråd om bokus nya grej?

3) Hur många tables kör du?

 

Lycka till - du lär behöva det =)

 

1. Imorgon eftermiddag. Kmr ange detta i DB:n här innan jag börjar

 

2. http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/boku87-challenge-2-a-533223/

 

3. 40+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seså, hur går de för grindern?, hur tar din brud detta? (de kommer ju bli mkt spelande antar jag)

 

Går mkt bättre nu , e påväg uppåt var jätte back tidigit då datorn laggade fast o jag busta typ 50 raka sng eller ngt. Men har vänt det o e snart klar för $3 nivån, Tjejen tycker jag e sjuk mer än så behövs ej sägas :) Som tur är jobbar hon dom här dagarna så hon klagar inte. jag tar paus när hon e här o lirar ej då . =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad har du för historia? tänkte eftersom du verkar rätt säker på att klara utmaningen? hur länge beräknar du att det tar innan du blir supernova?

 

Hmm ingen aning när jag blir supernova har ej tänkt på det så mkt. En lång bit kvar dock, Rätt säker e jkag väll inte ville bara ha en kul utmaning och tror jag har en rimlig chans om jag väl ligger inne. Vem jag är ? Hmm multitablar sngs annars oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...