Partneransvarig Postad 3 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2010 Under sex tisdagar i höst kommer NordicBet ha billiga inköpsturneringar där du får poäng beroende på din placering i turneringen. När dessa sex turneringar har spelats så får den spelare som fick flest poäng efter sex omgångar ett Superweekend paket till Tallinn 10-12 December värt €700! Utöver detta så får alla som deltog i någon av turneringarna vara med i en €10 turnering (rebuy) där vi addar ytterligare ett paket till Superweekend! Denna turnering startar 16.11 19:30 CET. I den sjätte turneringen får du dubbla poäng vilket betyder att du har en stor chans att vinna detta även om du får en dålig start. Du får såklart även prispengar i varje turnering! Namn: Superweekend Ranking Inköp: €5+€0,50 Tid: 19:30 CET varje tisdag (5.10, 12.10, 19.10, 26.10, 2.11, 09.11) Lösenord: superweekend4ever 2000 marker/12 min nivåer. Turneringen finns under ”Scheduled Tournaments” > ”Private” Poäng per turnering (6:e turneringen = x2) 1:a = 10p 2:a = 8p 3:a = 6p 4:a = 4p 5:a = 2p 6:a = 1p Superweekend-priset är värt €700 och innehåller: Inköp till Main Event (€300+€30) €270 för flyg 2 hotellnätter (möjlighet att ta med kompis gratis) Turneringen är bara öppen för spelare i Sverige, Norge, Finland och Danmark. För er som inte har ett konto på Nordicbet kan skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 3 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2010 Bare en liten digresjon: Turneringene ligger under "Scheduled tournaments" ---> "Private" Men bra promo. Tipper jeg stiller opp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 I morgon startar ranking ligan! Kom ihåg att alla som deltar i nån av turneringarna blir inviterade att spela en €10 rebuy där vi addar ett superweekend paket! Den som har flest poäng efter 6 turneringar vinner också Superweekend paket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Trevligt, det här ska jag vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2010 Trevligt, det här ska jag vinna! När jag, från förstasidan, såg att du kommenterat här var min första tanke "fan, ska han vinna allt eller" och mycket riktigt, det var din intention Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Bah, Nordicbet är riggat som fan. Jag missade första timman och hade 725 när jag kom in. Började med att dubbla med mot Sen får jag K:c: ... och är all-in mot ...flop Så var man short igen...nere på 500. Well, tänkte jag. Om inte KK håller så måste vara bättre. All-in mot två spelare... och jag tripplar upp... Några händer senare får jag och är all-in mot ... J62 och turn !!! Självklart! Game over! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 STD-whajn Det lyser igenom att du i princip inte alls spelar poker . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2010 Det lyser igenom att du i princip inte alls spelar poker . *busted* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 6 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2010 Alright, nu är första omgången uppdaterad. Läs mer och se uppdateringar här! Glöm inte att vinnaren efter 6 omgångar får Superweekend paket värt €700 och att alla som spelar minst en rankingturnering får spela en €10 rebuy där vi addar ett paket till Superweekend! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2010 Ikväll är det dags för den andra turneringen i rankingen så se till att spela för att inte tappa chansen till Superweekend paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Vi har nu uppdaterat tabellen efter två spelade omgångar! Det är 4 omgångar kvar och i sista omgången får man dubbla poäng så stor chans att haka på tåget om ni inte har gjort det än! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Då två turneringar är avklarade så finns det fortfarande stora chanser att ranka högt i Höstrankingen. Vilka är med och spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Då två turneringar är avklarade så finns det fortfarande stora chanser att ranka högt i Höstrankingen. Vilka är med och spelar? Jag spelade första och planerar att spela övriga bara synd att nätpoker är så jävla trist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Jag spelade första och planerar att spela övriga bara synd att nätpoker är så jävla trist Du är mer en LIVE spelare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Du är mer en LIVE spelare då? Så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Så är det Då får vi hoppas att du klonkar så det blir lite LIVE spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kini47 Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Lung och fin nu. Jag tänker göra mitt bästa för att ta hem weekendpaketet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Lung och fin nu. Jag tänker göra mitt bästa för att ta hem weekendpaketet.... Ja det ska ju vara kamp om det annars är det inget roligt. Må bäste forumit vinna 13 spelare reggade så hoppa på tåget nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Då var det dags att ta täten i det här racet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Asch ULosefich turade in en flopp. Illa illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Nu har vi uppdaterat poängställningen: http://www.nordicbet.com/swe/poker/2010-05-27.html?btag=a_355b_4571c_&rid=0&ext_ref_id=nordicbet&affid=306 Notera, skulle flera spelare hamna på samma poäng så kollar vi på bästa placeringen. Exempel: Kalle A kom 1:a och sen näst bästa resultat var 4:a. Kalle B kom 1:a och sen näst bästa resultat var 3:a Då rankas Kalle B högre upp! Nästa turnering spelas 26 oktober! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 26 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 *Bump* missa inte kvällens turnering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 Då var det dags att ta täten i det här racet Nytt försök!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 Nytt försök!!! Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 I'm loose Två KK en gick bra en gjorde det inte Jag insåg såklart att risken var stor för AA där, med den raisen. Men fold av KK fanns inte i det läget. WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts