Partneransvarig Postad 28 Juli , 2012 Rapport Share Postad 28 Juli , 2012 Ålänningarna på PAF kör i augusti ut ytterligare fyra riktigt fina medlemsturneringar. I var och en ligger det $750 adderat i en mix av cash och turneringsbiljetter. Inköpet ligger på $5+1, och detta är tiderna du ska boka upp: Söndag 5 augusti kl 20:00 Onsdag 8 augusti kl 20:00 Söndag 26 augusti kl 20:00 Onsdag 29 augusti kl 20:00 Turneringarna heter Pokerse750 och läggs upp i lobbyn två dagar innan spelstart. Lösenordsrebus för första turneringen: förstaäraandraärutredjeärgfjärdeär8 Har du inget konto på Paf går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobix Postad 29 Juli , 2012 Rapport Share Postad 29 Juli , 2012 $5+$1, vad är det för rake? Allt det addade värdet äts upp av en så hög rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 30 Juli , 2012 Rapport Share Postad 30 Juli , 2012 $5+$1, vad är det för rake? Allt det addade värdet äts upp av en så hög rake. Japp. Det är säkert 1500 spelare med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2012 Dags att kliva av semestern och kliva på grinden. Man kan utgå från att de som sitter på mitt bord kan räkna in mina marker som gratismarker. Om jag nu inte lyckas dra ut. Vilka spelar ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 8 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2012 Inget lösenord till ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 8 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2012 Lösenordsrebus för första turneringen: förstaäraandraärutredjeärgfjärdeär8 Det funkade till andra turneringen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Då är jag reggad och donerar som vanligt Ett förtydligande angående rebusen Idag gäller Bokstavnrettärabokstavnrtvåärutredjeärgochviavslutarmedsiffrornafördagensdatum Den var lätt den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betsofia Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Hmm jag hittar inte turneringen någonstans! Skumt! Vart i lobbyn ligger den? Det var lättare när jag tog ner ongame klienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Weehaa! Gick inte att logga in och på PiffPuffPaffs loginsida fick jag en liten hälsning: Ditt spelkonto har låsts under en säkerhetsperiod (12 minuter kvar). Det beror på upprepade felaktiga inloggningsförsök. Du är välkommen att försöka igen när säkerhetsperioden är över. Jag har glömt mitt lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 tack för ikväll allihopa.Synd att mitt heads up spel suger lika mycket som vanligt.men en hedrande andraplats som vaNligt får väl duga....trots crappys fina damer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 haha Ja de var trevliga. Tack själva kul som vanligt. WP Couch! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 tack så mycket crappy.nu ska jag bara gnugga heads up spel så man får vinna nån gång.Jag börjar med nåt viktigt...dvs sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts