Partneransvarig Postad 1 Juni , 2012 Rapport Share Postad 1 Juni , 2012 Våra vänner på Winner står värd även för denna torsdags medlemsturnering, och även nu blir det ett fint övervärdei form av $500 i cash adderat! Dags att plocka in inför-helgen-cashen! Namn: POKERSE Tid: torsdag 7 juni kl 20:00 (19:00 lobbytid) Inköp: $5+1 Adderat till potten: $500 i cash Lösenordsrebus: denårstidsommanoftastläggersemesternpå(sexbokstäver) Har du inget konto på Winner går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Klart att ja spelar, men crappy blir väl inte med för han fick ju massor av dollar i går kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Haha Ja massor kanske var att ta i. Så lite till ikväll kan jag nog tänka mig Ses vi på finalbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Får väl bli en repris på i går fast med ett HU, kom sexa i går var hamnade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DannyWinner Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Yalla! Vi behöver lite lite fler spelare så får vi ett mkt gott övervärde här! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Jobba in lite fler nu, bra övervärde minst sagt Sharken, var det du som råkade ut för mina kungar? Ivf blev jag trea, efter att varit short nästa hela tiden Så HU idag låter kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Jobba in lite fler nu, bra övervärde minst sagt Sharken, var det du som råkade ut för mina kungar? Ivf blev jag trea, efter att varit short nästa hela tiden Så HU idag låter kanon Nej tror inte det var nog någon annan stakare:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Det är ju en massa ryssar och ungrare med i denna turren också! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 Juni , 2012 Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 Hade en från Ukraina en Ryss o en Portugis härligt. Åkte på 19 plats bluffade mej in i KK med A6 men kungarna stog blir att ta i lite hårdare nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts