Partneransvarig Postad 20 Februari , 2012 Rapport Share Postad 20 Februari , 2012 Veckans torsdagsturnering har bwin som värdsajt, och det ligger en halv lax i potten till ett inköp på $11. Fina övervärden på spel som du kan ladda inför helgen med att jaga! Namn: Thursday fun $500 added pokerse Tid: torsdag 23 februari kl 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: $500 Lösenordsrebus: detsomtardigfrånarlandatillheathrow (åttabokstäver) Har du inget konto på bwin går det utmärkt att skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Då addar jag mitt inköp också. Eller ni får slå ut mig först:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Ja är med hoppas att det blir kulligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Japp, jag har redan settat 2:orna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Hmmm snyggaste stöldförsöket idag? Från SB rakt ini AA Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 23 Februari , 2012 Rapport Share Postad 23 Februari , 2012 Å vad jag ogillar att sluta som bubblare.absolut sämsta placeringen att få.Få trösta mig med 400 spänn på systemet på oddset powerplay da....see you next time. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dansmusen Postad 24 Februari , 2012 Rapport Share Postad 24 Februari , 2012 Slutade palatsen under dig men hade usla kort hela kvällen så är nästan nöjd med den placeringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts