Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Jag tänkten introducera min kompis till poker och tänkte att han skulle börja med partypoker. Saken är att vi kommer lira på samma ip kan detta ställa till problem? vi kommer spela på helt olika nivåer och aldrig på samma bord.

 

Fråga 2: finns det något sätt att på partypoker överföra till en kompis?

Fråga 3 :om det inte finns kommer partypoker bli misstänksamma om han får en deposit från mitt neteller konto eller har de inte koll på sådana uppgifter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tänkten introducera min kompis till poker och tänkte att han skulle börja med partypoker. Saken är att vi kommer lira på samma ip kan detta ställa till problem? vi kommer spela på helt olika nivåer och aldrig på samma bord.

 

Fråga 2: finns det något sätt att på partypoker överföra till en kompis?

Fråga 3 :om det inte finns kommer partypoker bli misstänksamma om han får en deposit från mitt neteller konto eller har de inte koll på sådana uppgifter?

 

 

1. inga problem

3. det säger bling bling bling i deras system och de fryser ner något av era konton och ni får förklara er i telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några frågor, det är möjligt att dom har tagits upp innan, men att kolla igenom 66 sidor är inget jag har lust att göra, så här kommer dom:

 

1. Kan man få bort den fula side-bet knappen?

2. Kan man få bort den fula blackjack knappen?

3. Kan man skicka pengar mellan olika party konton?

4. Funkar Pokeroffice fint med den nya klienten även om man ändrar bordsstorlek?

 

Funderar nämligen på att sluta bonushora och bara spela på party varvat med heypoker och pokerstars men vill så klart veta vad jag ger mig in på först :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Ta bort sidebet img bilderna i party img mappen.

2. Stäng av BJ i options.

3. Ja

4. Vet ej.

 

okej, låter ju bra, tack så mycket :D

 

 

Vet inte om denna disskusionen tagits innan, hittade inget när jag sökte iaf. Men vilken sida rekommenderar ni av party och stars? För- och nackdelar för de båda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några frågor, det är möjligt att dom har tagits upp innan, men att kolla igenom 66 sidor är inget jag har lust att göra, så här kommer dom:

 

1. Kan man få bort den fula side-bet knappen?

2. Kan man få bort den fula blackjack knappen?

3. Kan man skicka pengar mellan olika party konton?

4. Funkar Pokeroffice fint med den nya klienten även om man ändrar bordsstorlek?

 

Funderar nämligen på att sluta bonushora och bara spela på party varvat med heypoker och pokerstars men vill så klart veta vad jag ger mig in på först :P

 

4. JA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderingar kring refer-a-friend "bonusen".

 

Har rekryterar in två kompisar att joina in på Partypoker och är lite kluven till om jag gjort något fel någonstans.

 

På ena kompisen står det Bonus pending (dvs. att han håller på att spela ihop händerna gissar jag) men på den andra kompisen står det Referral Selection Pending (detta förstår jag inte vad det är, för han har reggat sig och spelade igår en hel del på NL50). Måste jag göra någonting för att hans bonus skall bli pending?

 

Tacksam för svar, för 100 free-ones tackar jag ju inte nej till om det bara krävs ett knapptryck någonstans.

 

(Gissar att detta finns någonstans bland de 65 sidorna i den här tråden) :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som beställt något från shopen och fått det levererat? Hur lång tid tog det ungefär?

 

Jag har beställt två gånger och det tog ungefär en månad, visserligen från den gamla shopen men det ska väl inte vara någon skillnad.

 

Jag har också beställt från den nya precis när den öppnade (ca två veckor sedan?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså.. är det bara jag som har problem med att partyklienten aldrig fattar att jag har ett realmoney konto när jag loggar in? Den visar hela tiden playmoneysaldot tills jag sätter mig på ett cashgamebord och väntar fem minuter eller nått sånt. Innan dess så kan jag inte sätta mig i kö på cashgamebord eller registrera mig på turneringar.. inte ens freerolls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...