Gå till innehåll

Hago är upp 87000 k på bourne again!


yoyo

Recommended Posts

  • Svars 124
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rätt sjukt att se att 410 just nu kör två $200/$400 headsup på samma gång nu!!!!

 

Varför är det sjukt?

 

Jg håller med, varför skulle det vara sjukt? Det "enda" som skiljer dessa spelare mot spelare på lägre nivåer är storleken på deras plånbok.

 

Hade en förlust på 10 miljoner dollar inte känts som om jag blev fattig så skulle jag inte spela med $1/$2 nivåer utan lite högre. Vinsterna blir större liksom förlusterna, men det är ju fortfarande "bara" pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt sjukt att se att 410 just nu kör två $200/$400 headsup på samma gång nu!!!!

 

Varför är det sjukt?

 

Jg håller med, varför skulle det vara sjukt? Det "enda" som skiljer dessa spelare mot spelare på lägre nivåer är storleken på deras plånbok.

 

Hade en förlust på 10 miljoner dollar inte känts som om jag blev fattig så skulle jag inte spela med $1/$2 nivåer utan lite högre. Vinsterna blir större liksom förlusterna, men det är ju fortfarande "bara" pengar.

 

Det är självklart bara plånboken som skiljer en spelare som 410 och dig, det har INGENTING med hur skicklig man är på poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är omänskligt överdjävligt sjukt om han klarar att spela 100% på två bord HU. Annars e de jag som e totalt blåst!
Vem har sagt att han måste spela 100%? Man "multi-tablar" för att öka sin vinst.. ifall det handla om att alltid spela sitt a-game så skulle ingen "multi-tabla"..

 

Så du tror att 410 har tillräckligt övertag över Undercover, för övrigt en av världens absolut bästa pokerspelare online, att kunna ge upp EV?

410 spelar två heads-up bord för att han är tiltad. Han förlorade nyss en stor pott mot Hago.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt sjukt att se att 410 just nu kör två $200/$400 headsup på samma gång nu!!!!

 

Varför är det sjukt?

 

Jg håller med, varför skulle det vara sjukt? Det "enda" som skiljer dessa spelare mot spelare på lägre nivåer är storleken på deras plånbok.

 

Hade en förlust på 10 miljoner dollar inte känts som om jag blev fattig så skulle jag inte spela med $1/$2 nivåer utan lite högre. Vinsterna blir större liksom förlusterna, men det är ju fortfarande "bara" pengar.

 

Det är självklart bara plånboken som skiljer en spelare som 410 och dig, det har INGENTING med hur skicklig man är på poker.

 

LOL! Självklart ingenting annat!

Vi är PRECIS lika duktiga på att vända kort, självklart! Javisst! :lol:

 

(Om du missade det så fanns det en liten skvätt ironi i inlägget...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...