Gå till innehåll

Grebbestad European Poker Challenge mars 2006!


grebban

Recommended Posts

  • Svars 361
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fy drake vad jag längtar nu! Det här skall bli så fruktansvärt kul!

 

(Fråga mig om jag tycker det kl 18,07 på fredagen när jag med gråten i halsen ser hur alla mina marker med ett leende inkasseras av någon annan vid bordet :lol: )

 

Sagge, icke att förströsta. Då har vi en prispokal färdig för dig med, och den kommer att byta gråten mot skratt :lol:

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu längtar man sjukt mycket!

 

Framförallt längtar man till de härliga cashborden. Hoppas det blir ett antal slaskande Dealers Choise 5-5 bord också.

 

Och så hoppas jag att det löser sig administrativt med cashspelet också, det var inte så kul det som hände senast.

 

;);) Blir många roliga bord i år.....

:roll: Får nog ta med ett tryckföretag om ngn skall lyckas detta i året :evil::P

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kika detta therussian:

 

Hej!

 

Det vi undrar nu är om det finns ett intresse av samåkning från centrala Göteborg till Grebbestad. Vi planerar nämligen att ha en eller två bussar som går utsatta tidslag till Grebbestad från centrala Göteborg. Men självklart vill vi fylla bussarna med spelare och inte ha halvfulla bussar.

 

Därför gör vi nu en spontan liten marknadsundersökning i denna tråd för att se om det finns ett intresse av detta. Ni som är intresserade av att samåka från centrala Göteborg (utan kostnad självklart) i våra bussar fredag 24/3 på eftermiddagen får gärna skicka ett mail till epc@24hpoker.com med namn och telefonnummer.

 

Tack på förhand

 

Mvh

24hPoker & Grebbestad EPC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kika detta therussian:

 

Hej!

 

Det vi undrar nu är om det finns ett intresse av samåkning från centrala Göteborg till Grebbestad. Vi planerar nämligen att ha en eller två bussar som går utsatta tidslag till Grebbestad från centrala Göteborg. Men självklart vill vi fylla bussarna med spelare och inte ha halvfulla bussar.

 

Därför gör vi nu en spontan liten marknadsundersökning i denna tråd för att se om det finns ett intresse av detta. Ni som är intresserade av att samåka från centrala Göteborg (utan kostnad självklart) i våra bussar fredag 24/3 på eftermiddagen får gärna skicka ett mail till epc@24hpoker.com med namn och telefonnummer.

 

Tack på förhand

 

Mvh

24hPoker & Grebbestad EPC

 

Det verkar tyvärr som att det inte blir något av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man spelar väl för att vinna...

Vad kommer det vara för nivåer på cashgamet??

 

Det kommer säkerligen finnas spela för alla... Allt från 5-5 till jättehögt :D

 

Instämmer ;)

Samt div olika nivåer för S&G, samt dealers C. med div. nivåer...

 

Många som lurar på cashen iår..... Ingen som siktar på pokalen, äran och pengarna ???? ;);)

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fåtal platser till EPC

 

Tyvärr så är det ytterligare en klubb som inte klarat av att betala sina platser i tid.... :cry:

 

Detta innebär att vi nu ringer reserlistan fram till 20.oo ikväll, därefter är det fritt för övriga att ringa och boka om ngn annan vill vara med.

Dock med reservation om reserven fyller dessa platser, menar alltså om dom svarar på telefonen.... :roll:

 

/Grebban

0730-569999

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OBS - OBS 30 PLATSER TILL OBS - OBS

Hej alla glada pokerspelare.

 

Fick för ngn timme sedan veta att Göteborgs pokerklubb avbokar 30 av sina 50 platser till årets turnering bara dryga veckan före turneringsstart.

 

Detta innebär att nu är det först till kvar som gäller om dessa platser.... ;) Då ni alla säkert förstår att det är inte längre 600 deltagare, utan för tillfället 570 spelare.

 

Men vad jag och Jeppe har förstått så finns det många pokersugna i detta land ;)

Bokning av dessa platser görs på tel: 0730-56 99 99

 

/Grebban & River.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ohh fan... :roll: Har för mig att jag läste att cashgamen var öppna torsdag 18.00-....

Då är det ju ingen ide att komma på torsdagen... om det inte öppnar innan fredag..

Jaja vi får se hur vi gör...

Det blev ingen "kaffe" i västervik grebban..... hoppas släpkärran var bra så det var värt att åka långmila..

 

/Magnus o Jessica

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ohh fan... :roll: Har för mig att jag läste att cashgamen var öppna torsdag 18.00-....

Då är det ju ingen ide att komma på torsdagen... om det inte öppnar innan fredag..

Jaja vi får se hur vi gör...

Det blev ingen "kaffe" i västervik grebban..... hoppas släpkärran var bra så det var värt att åka långmila..

 

/Magnus o Jessica

 

:roll::roll: Blev stressig, vi försov oss :cry: Sorry, glömde plinga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

600 spelare

 

Nu är vi åter uppe i 600 spelare, detta innebär att KL 15.oo IDAG 17/3 kommer vi att stänga bokningen.

 

Så idag före Kl: 15.oo skall ALLA namnlistor från pokerklubbar ha kommit mig tillhanda.

Blir dessa sena, så blir övrig info så som blinds, prisstege mm. försenade till övriga spelare då detta går ut som ett gruppmail. :lol:

Så detta var en liten "fin" fingervisning till klubbar och sajter att jag vill ha in namnlistorna asp. ;)

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så har jag fått förhinder och kan inte deltaga i EPC. Därför säljer jag nu min plats om någon vill köpa den? Hör av er via ett PM här på forumet eller maila mig på maxim300@spray.se om ni är intresserade.

 

//Daniel

 

 

Trist, får hoppas att du ska göra ngt annt kul....

 

hoppas bara att du har läst tråden och tagit detta i beaktning (eller snackat med Grebban).

 

 

 

citat:

 

SÄLJA OCH KÖPA BILJETTER !!!!!!!

 

Säger nu detta endast EN gång, ni som har biljetter, har betalt eller dylig. Har ni funderingar på att sälja eller överlåta dessa biljetter kommer dessa INTE att gälla.

Då detta pga att varje biljett är unik, och således måste alla ombokningar gå genom oss.

Gör dom inte detta kommer biljetterna att vara värdelös för den som köper denna.

Då registrering kommer att ske med legitimation i kombination med biljetten.

 

Men givetvis, därefter är det upp till varje köpare att chansa...

_________________

European Poker Challenge 2006 / 600 spelare!!

http://www.grebbestadspoker.se

grebbestadevent@telia.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så har jag fått förhinder och kan inte deltaga i EPC. Därför säljer jag nu min plats om någon vill köpa den? Hör av er via ett PM här på forumet eller maila mig på maxim300@spray.se om ni är intresserade.

 

//Daniel

 

 

Trist, får hoppas att du ska göra ngt annt kul....

 

hoppas bara att du har läst tråden och tagit detta i beaktning (eller snackat med Grebban).

 

 

 

citat:

 

SÄLJA OCH KÖPA BILJETTER !!!!!!!

 

Säger nu detta endast EN gång, ni som har biljetter, har betalt eller dylig. Har ni funderingar på att sälja eller överlåta dessa biljetter kommer dessa INTE att gälla.

Då detta pga att varje biljett är unik, och således måste alla ombokningar gå genom oss.

Gör dom inte detta kommer biljetterna att vara värdelös för den som köper denna.

Då registrering kommer att ske med legitimation i kombination med biljetten.

 

Men givetvis, därefter är det upp till varje köpare att chansa...

_________________

European Poker Challenge 2006 / 600 spelare!!

http://www.grebbestadspoker.se

grebbestadevent@telia.com

 

Ja, jag har snackat med honom och det var lugnt så länge jag bara meddelade honom den nya köparens namn, så kunde han gå in och ändra detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...