Gå till innehåll

Kontaktannonser efter Grebbestad


Recommended Posts

Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner ;)

 

Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen).

 

Finns ni här mina vänner? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner ;)

 

Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen).

 

Finns ni här mina vänner? :)

 

Om det är en seriös kontaktannons så får du Niklas mobilnummer om du pm:ar mig. Jag var för övrigt killen som sprang och kollade hur det gick för Nisse (Niklas) redan efter ca. 30 minuter när jag åkte på min bad beat i den första handen jag spelade.

 

Och Samir spelade jag mot när jag var full ute i min stuga.. han var en väldigt trevlig prick :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner ;)

 

Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen).

 

Finns ni här mina vänner? :)

 

 

Tjohoo mitt :heart: Nisse här.

 

Har kollat lite efter dig men kom inte ihåg riktigt vad du hette här, av nån anledning är det lite suddigt från Lördagen. Tur hade man som hamnade vid ett sånt trevligt bord, helst eftersom ni gav mig alla era marker ;)

Uppsalakillen var jag å bada bubbel med på kvällen men kommer inte heller ihåg något namn tyvärr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här känns lite konstigt... är alla som skriver i tråden killar? eller är det nån tjej här? skulle underlätta om det stod vilket kön det var, vid avataren till vänster...

 

Ja, eller så struntar du bara i att vara en sådan homofob och låter folk efterlysa varandra, oavsett kön och sexuell läggning. No strings attached.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter som erras tydligen hittade sin stora kärlek i Samir ünder helgen i Grebbestad så tänkte jag att vi kan öppna en tråd där vi kan efterlysa våra bortsprugna hjärtevänner ;)

 

Själv söker jag Niklas vid bord nr10 från Borlänge/Falun samt en mycket trevlig kille från Uppsala som satt till höger om mig som jag hela tiden glömmer bort namnet på (samma sak under turneringen).

 

Finns ni här mina vänner? :)

 

 

Tjohoo mitt :heart: Nisse här.

 

Har kollat lite efter dig men kom inte ihåg riktigt vad du hette här, av nån anledning är det lite suddigt från Lördagen. Tur hade man som hamnade vid ett sånt trevligt bord, helst eftersom ni gav mig alla era marker ;)

Uppsalakillen var jag å bada bubbel med på kvällen men kommer inte heller ihåg något namn tyvärr

 

Nämen där är du ju! :D

 

Faan missade jag bubbelpoolen! :roll:

 

PM kommer...

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha jag tror nog också att Erras kände Samir innan denna tävling, men en annan sak jag är helt säker på är att jag hade det roligaste Cashbordet under hela helgen.

För på lörda kvällen så var vi ett gott gäng ifrån Gbg och Falun och nån mer ifrån nån annan stad.

 

Så mkt som vi skrattade har nog jag aldrig gjort på ett bord.

Hoppas jag får uppleva nått liknande nån annan stanns.

 

 

Mvh Johan

Ps: Erras hälsa Samri från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vet det var bäst.

några av mina resekompisar sa när jag rörde lite på mig där: "Värst vad ni har roligt"

jag svarade:; "japp lätt bästa bordet i hela lokalen" :)

skön stämning var det iaf

 

jag stod och kollade på det bordet när det var en raise till 70 i det dolda och pengarna till slut åkte in visade det sig att bägge hade AA.. det var nog det värsta jag sett.

 

Satt på bordet bredvid och ni såg ut att ha väldigt trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Detta måste vara en skojtråd ju..

 

Om det inte är det så efterlyser jag en rund kille som ser lite baltisk ut (tror han kommer från lettland) som brukar hänga på sviten och alltid dricka jättemycket och spela konstiga spel och låna pengar av folk. *gullig*

 

Tony g?

 

Parre

 

Är inte de samma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...