Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 46 postas här!


QoS

Recommended Posts

There’s Thanksgiving and there’s giving thanks!

 

So, this month we’re taking Thanksgiving literally by both thanking and giving!

 

As a big thank you for your loyalty to PartyPoker.com, we're giving you a very

special bonus: a 20% deposit bonus up to 100 USD.

 

Simply make a real money deposit from November 18, 2005 (01:00 ET) to November 25,

2005 (23:59 ET) using bonus code 20UPTO100DEAL.

 

Click http://www.partypoker.com/offers/deposit_20upto100_deal.htm for more details

of this fantastic offer!

 

men surt värre, nu har jag sumpat chanserna för denna bonusen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 199
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Party verkar köra med olika koder för närvarande. Jag fick följande, inte lika bra som jag blivit förr:

 

There’s Thanksgiving and there’s giving thanks.

 

So, this month we’re taking Thanksgiving literally by both thanking and giving.

 

As a big thank you for your loyalty to PartyPoker.com, we're giving you a very special bonus: a 15% deposit bonus up to 75 USD.

 

Simply make a real money deposit from November 18, 2005 (01:00 ET) to November 25, 2005 (23:59 ET) using bonus code 15UPTO75DEAL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta mailat, plus att samma bonus poppar upp när jag öppnar PartyPoker. Den fungerar bra (bonusen blir pending, 700 händer och slutdatum är om 7 dagar).
Den funkade inte för mig, inte fått någon pending bonus i alla fall.

 

account specifik.

 

 

Vilket typ alla patys koder är nu för tiden så ni vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här fick jag som svar från PP, så för er som inte får några bonusar måste vad jag har förstått det vara aktiv på något vis på sidan, sen kan det även vara bra att regga sig för Poäng systemet.

 

Dear *censur*,

 

Thank you for contacting us.

 

I have checked your account and see that the 'PLISTINGS' bonus is not offered to your account and we will be unable to issue the bonus.

 

However, if you have received the any email regarding the bonus, I request you to please forward the email to us and we will assist you further. A bonus can be issued only if it is offered to your account.

 

The bonuses or different promotions offered to players at our website are

designed by our Marketing team. They look into several criteria before they offer a bonus or a promotion to our players.

 

Also every player at one point of time or the other would be able to receive an offer.

 

Be assured that our promotions team frequently introduces exciting new bonus opportunities and as soon as you are eligible for one of these offers you will be informed either by email or a login pop-up so that you don't miss out.

 

You can also check the "News and Events" section of our website or visit the following link for details of current promotions:

 

http://www.partypoker.com/news/index.html

 

Do you know that you can activate the PCP account and start accumulating the Party Points which can be used to purchase fantastic merchandise or converted them to buy-in to our Players Club FreeRoll Tournaments or Special Tournaments.

I request you to please register for the PCP by visiting the following link and start earning Party Points:

 

https://secure.partypoker.com/my_account/pc/pc_details.html

 

Thank you for choosing us as your online gaming site!

 

Praful

Poker Customer Care

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick precis mail från Party om en reload på $150. 7x raked på 7 dagar.. inte illa. giltig 30 dagar.

 

"Just log in and make a deposit using bonus code 'PLISTINGS' to claim your bonus, then start playing on your favorite poker tables."

 

Vågar man använda dennna bonuskoden även fast man inte fått något mail angåeende den? Hur ser kriterierna ut för den, mao hur mycket måste man sätta in för att maximera bonusen?

 

$500 måste du sätta in. Men har du inte gjort det så är det nog för sent nu. Jag gjorde det i natt och då fungerade det.

 

varför skulle det var för sent..jag kan inte se någon sista dag för aktivera bonuset

 

För att den inte är tänkt att fungera för alla. Party brukar dra in såna bonusar ganska snabbt.

 

EDIT:

Enligt BW är den död nu.

 

jag har fått e-post med erbjudandet och då är det nog inte försent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi försöka forska kring varför vissa får insättningsbonus på Party och andra får Party Points bonus?

 

Ni som fått den 15% eller 25% bonusen, är ni registrerade för Party points?

Hur mycket spelar ni?

 

 

Jag har fått den kassa, 220 Party points för $10 erbjudandet.

Det är väl typ 1000 raked händer för $10....

Denna månaden har jag spelat jättelite, typ 500 vanliga händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi försöka forska kring varför vissa får insättningsbonus på Party och andra får Party Points bonus?

 

Bra fråga.

 

Mitt bonuserbjudande = 15upto75.

 

Partyhistoria: Själv har jag spelat väldigt lite på Party Poker de senaste månaderna. Så lite att mina omkring 1400 party points försvann (det blir så om man inte varit aktiv på 30 dagar). I övrigt har jag $0 på kontot för närvarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi försöka forska kring varför vissa får insättningsbonus på Party och andra får Party Points bonus?

 

Bra fråga.

 

Mitt bonuserbjudande = 15upto75.

 

Partyhistoria: Själv har jag spelat väldigt lite på Party Poker de senaste månaderna. Så lite att mina omkring 1400 party points försvann (det blir så om man inte varit aktiv på 30 dagar). I övrigt har jag $0 på kontot för närvarande.

 

Samma erbkudande, liknande "partyhistoria". Spelar bara där mot bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så den första hypetesen vi har är att den som har $0 på kontot får deposit bonus?

 

Om det stämmer så är det grymt orättvist ju.

Då lönar det sig att ta ut alla pengarna precis innan bonusen kommer.

Varför är det orättvist? bonusen är avsedd att locka tillbaka spelare som slutat, att nån lägger till 50$ till sina 533$ tjänar inte siterna sådär jättemycket på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så den första hypetesen vi har är att den som har $0 på kontot får deposit bonus?

 

Om det stämmer så är det grymt orättvist ju.

Då lönar det sig att ta ut alla pengarna precis innan bonusen kommer.

Varför är det orättvist? bonusen är avsedd att locka tillbaka spelare som slutat, att nån lägger till 50$ till sina 533$ tjänar inte siterna sådär jättemycket på.

 

För att det gynnar inte spelare som spelar mycket, utan bonushoror, dvs MIG ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående MP bonusen. Kan man casha ut en del av pengarna man har på kontot innan man clearat bonusen?

 

Ingen som vet? Men skulle va konstigt om bonusen försvinner bara för att man cashar ut lite cash.

 

MP som i Multipoker antar jag, lr? Baller brukar ha koll på detta, provat i Multitråden?

tror du kan göra det, fungarar iaf så på de andra "fd party skinnen". men inte helt säker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom bonusar är lite trixigt när det inte finns någon sida där man kan kolla statusen på sina bonusar har jag mailat supporten på MartinsPoker otal gånger, och varje gång har jag fått eniga svar som säger följande:

 

- Man kan använda både sign-up-bonusen och reload-bonusen om man är ny kund (men det visste vi sedan tidigare).

 

- Efter de första 600 VIP-poängen får man €200 utbetalat till sitt konto.

 

- Man kan casha ut pengar när som helst utan att det påverkar bonusen. Det är alltså möjligt att sätta in €600 + €200, ta ut €799 och spela ihop bonusen.

 

- Poängen räknas till båda bonusarna samtidigt, vilket betyder att när man har clearat reload-bonusen har man även nått €120 på sign-up-bonusen.

 

Hittills har jag skrapat ihop nära 800 poäng och cashat ut en del efter reload-bonusen betalades ut. Går dock ruskigt bra så jag planerar att fortsätta köra på MartinsPoker även efter bonusen. Blir det även reload-bonusar i fortsättningen är valet givet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...