Gå till innehåll

drc, minst en dubbling på en månad!


drc

Recommended Posts

  • 6 months later...

Pokern har fullständigt förintat mina tidigare tafatta försök att hitta en själsfrände 8-)

 

En helt ny bekantskapskrets har uppenbarat sig där samtalsämnena har förändrat sig

 

till

 

- Jag hade KK på knappen och höjde till .......

 

från

 

- Det kommer en KK över ikväll så jag får se om jag kan komma över på festen lite senare

 

--------------------------------------------------------

 

till

 

- Kommer det vara några fiskar där ?

 

från

 

- Kommer det vara några brudar där ?

 

--------------------------------------------------------

 

till

 

- fan vad bra det gick för dig igår - plussade du 8 K ?

 

från

 

- Fan vad het du var igår, fick du med dig båda hem ?

 

---------------------------------------------------------

 

till

 

- jag får aldrig något att stå !

 

från

 

- Det kanske blir bättre nästa gång. Var lite väl full igår.

 

 

------------------------------------------------------------

 

Har ägnat lite tid att fundera på hur man ska komma ur det här brudasociala beteendet. Förr när jag var ute och klockan började närmade sig ett gick man ett varv i lokalen för att försäkra sig om att man inte hade missat något av intresse. Nu gnager det någon tanke om att det skulle vara skönt att dra hem och fyllegrinda lite.

 

Sist jag hade en brud som övernattade så hade jag ljugit ner min ålder 6 år. När hon på morgonen pratade om kvällen innan så ssa hon något i stil med "Det var nån äcklig gammal snubbe som försökte stöta på mig. Han måste ha varit över 30 eller nåt (med finns-inte-på-kartan-rösten). Jag blev lite stressad över att jag skulle ha framme brev och sånt som avslöjade min ålder. Jag lyckades klara mig undan - sen lyckades jag avstyra det där. Hon klarar sig bättre utan mig och jag utan henne.

 

krograggningen har jag nästan helt gett upp. Hur gör man ?

 

Mitt hopp just nu är en kompis som har skaffat en ung tjej som har sett mig och har sagt att hon ska försöka para ihop mig med hennes kompis (som är några år ä. Min polare säger att hon är jättesöt och kempetrevlig men jag tror inte riktigt på det. Varför skulle hon behövas paras ihop med något gammalt halvalkat pokeroffer ifall hon är så göj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drc,

 

Har läst igenom tråden lite smått nu, vilket tog sin tid, men det var väl spenderade minuter.

 

Även jag bor i Uppsala på gott och ont, och jag krökar rätt friskt, så det vore kul om man stötte på dig på fyllan någon gång. Jag är förvisso ingen flicka, men vi kan ha sex ändå. Åldersskillnaden (jag är aderton år) är väl inget problem. However, det jag undrar är vilka ställen du rör dig på här i staden? Var går du ut för att jaga? För övrigt har du, och alla andra här, helt fel taktik vad det gäller detta. Om du är en man berikad med mycket fritid, vilket du ju faktiskt verkar vara, så kan du lätt dubbla varje månad. Läs Playerskolan och tillämpa den så kommer det gå som på räls (själv varken tillämpar jag eller läser den, men det fungerar!).

 

http://www.geocities.com/playerskolan/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ligger den här tråden inte under pokerdagböcker?

Kanske för att det heter just pokerdagböcker?

 

Äsch, en försöka-få-sexdagbok skulle bara piffa upp stämningen. Dessutom är ju drc rätt sådär nonchalant halvaloholiserat cool, så det är bara skoj! Mycket roligare än de otaliga låglimit-jagvillfåuppmärksamhetförminabadbeats-dagböckerna!

 

Go DRC!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ligger den här tråden inte under pokerdagböcker?

Kanske för att det heter just pokerdagböcker?

 

Äsch, en försöka-få-sexdagbok skulle bara piffa upp stämningen. Dessutom är ju drc rätt sådär nonchalant halvaloholiserat cool, så det är bara skoj! Mycket roligare än de otaliga låglimit-jagvillfåuppmärksamhetförminabadbeats-dagböckerna!

 

Go DRC!

 

Du syftar på din egen? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ligger den här tråden inte under pokerdagböcker?

Kanske för att det heter just pokerdagböcker?

 

Äsch, en försöka-få-sexdagbok skulle bara piffa upp stämningen. Dessutom är ju drc rätt sådär nonchalant halvaloholiserat cool, så det är bara skoj! Mycket roligare än de otaliga låglimit-jagvillfåuppmärksamhetförminabadbeats-dagböckerna!

 

Go DRC!

 

Du syftar på din egen? ;)

 

Jag vill bara få uppmärksamhet. Jag skiter i för vad. Dessutom får jag inte knulla hur mycket jag än skriver och ber om det i min dagbok!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Wow råkade se att den har tråden singlade upp på förstasidan igen.

 

Skriver inte mycket på pokerforum.nu längre pga samma orsak som många andra "gamlingar" på forumet nämligen att det har blivit svårt att hänga med + det skrivs ganska mycket irrelevant (för mig). Jag är sjävlklart inne och småkikar då och då ändå.

 

Får väl göra en update för mina fans ! 8-)

 

 

Som den sucker man är har en ganska lång tid av avsaknad från det "andra könet" (inte andra forumet) infunnit sig.

 

Min raggningsstil är fortfarande ungefär liknande som tidigare dvs :

 

sitta med en polare på krogen och spana in några snygga brudar, dricka mer bärs för att vi kanske ska kunna göra en öppning och sen bli för full.

En rolig incident i den stilen hände i våras:

 

Jag och en kompis satt på en pub och det satt två brudar bakom. Av någon underlig anledning fick jag en ögonkontakt med den ena tjejen som inte ens jag kunde misstolka. De ville ha kontakt.

 

- Jag tror jag vi är klara på de där brudarna, sa jag till polarn.

 

- Men gå fram då ?

 

- Kan inte du gå fram ?

 

- Jag vågar inte, sa han. jag pallade inte heller.

 

Det var dags att dricka upp sig. Efter ett par bira kom det någon högljudd gubbe och satte sig vid deras bord och de var uppenbart irriterade över att han var där. Jag såg min chans och ropade hit gubben till oss (tänkte att jag skulle frigöra tjejerna från gubben och skicka iväg honom och sen lägga in stöten),

 

Det gick lite snett.

 

Vi började snacka med gubben/alkisen eller vad det var och jag gick och köopte en bira till honom. Gubben började stöta på min kompis och jag satt och garvade. En stund senare såg vi tjejerna lämna lokalen med irriterade blickar. Vi satt kvar med gubben.

 

LOOOOOOOSEEEERS !

 

-----------------------------------

 

Blev övertalad av en polare att läsa "The Game" med Neil Strauss i sommar. Boken handlar mer eller mindre om hur en författare blev intresserad av Pick Up Artists-communityn och blev involverad, lärde sig alla knep och blev sen själv rankad som den bästa Pick Up Artist out there. (Läs den, boken är kul och inspirerande).

 

Det finns direkta råd hur man ska gå till för att få brudar varav vissa är hanterliga medan andra känns helt ohanterliga (som att man har tre sekunder på sig när man har fått ögonkontakt med bruden att gå fram och att man helst ska jobba mot grupper (lämplig kallade set) där snubbar ingår i gruppen också).

 

på 2 dagar i Göteborg var resultatet helt okej.

 

1. Lyckades få en dejt med en strippa (efter strippklubben där jag hade ignorerat alla hennes försök att ta med mig in på privat visning och sagt att det är inte min grej - jag tycker att attraktion skall ske den naturliga vägen 8-) man kan undra vad fan jag då gjorde där. Problemet var att bruden hade med sig en polare (det här var på morgonen - som var helt obstinat (förmodligen på droger) och jag kunde inte göra något move på strippan trots att jag kände att det var klart.

 

2. Hånglade snabbt upp en brud på en krog - lyckades få henne att lämna sina kompisar för att åka med mig hem till en lägenhet efter lite ålderslögner och fifflande.

 

Nu får vi se om jag kan rida på den här vågen eller inte men det känns svårt. Jag måste deffa mig lite i höst för det här livet har gett min kropp tuffa prövningar. Nu börjar även magen tappa stilen. det är tungt när det är det enda man har haft en duglig kropp, resten är bedrövligt :

 

- Intetsägande ansikte

 

- Kort

 

- Sneda tänder

 

- uppfuckad mind

 

Som en extra bonus lämnar jag ut mitt enda bloggande i livet då jag lite halvfull i våras tänkte att jag skulle blogga men la av efter ett inlägg.

 

http://blogg.aftonbladet.se/326/perma/529/

 

Good luck with the poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Sjuka sjuka jompa.

 

Om vi tjatar alla tillsammans kanske vi kan få drc att ta upp dagboksskrivandet igen? Jag har nämligen fått lite information som säger att drc flyttat ner till marbella, vem vet, det kanske är lättare att dubbla upp där än hemma i Uppsala?

 

Alla borde läsa denna sjukt hysteriska dagbok...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...