Gå till innehåll

drc, minst en dubbling på en månad!


drc

Recommended Posts

Är projektet nerlagt? :roll:

 

Så lätt läggs inte ett livsprojekt ner.

 

Låt oss säga så här. Efter att ha träffat en tjej som haft tillgång till denna tråd och som jag mer eller mindre dejtat seriöst ett hyfsat tag har det kännts lite läbbigt att blotta min förkastliga personlighet och förnedra min oexisterande manlighet i en sådan öppen kanal.

 

Nu har vi gjort slut på prov vilket gör att mycket talar för att sommaren kommer gå i samma dekadenta men ändå nostalgiska bana som mitt tidigare liv har gjort. Jag börjar redan känna den våraktiga doften av looserkänsla när man står och undrar varför allting blev ljust i kroglokalen och ana en svag misstanke om att man kanske somnat in sista timmen eller den bitterljuva feelingen att möta alla unga snygga lättklädda brudar på stan som inte tittar åt ens håll såvida man inte hänger med Villa-Medusa-Biffen eller Farmen-Janne.

 

Det finns dock alltid ett litet hopp när vårsolen gör entré att den här våren/sommaren kommer bli den bästa någonsin.

 

Jag har en kompis som varit tillsammans med sin tjej många herrans år där tjejen absolut vill rota sig och skaffa barn och hela kitet. I fem års tid har min kompis sagt "Det här är sista sommaren". Jag tror att jag ska slå en signal till honom för att höra den härliga meningen för tussilagon och smörblommor i all ära - det är det första vårtecknet för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen är det så, ni är ett mycket komplicerat släkte, men jag tror mig ana vad som ligger bakom era förstaklassiga raggningsförsök.

 

Det är nog så enkelt att vi vill ha närhet och lite kärlek !

 

Att det sedan alltid inte är några livslånga projekt behöver inte förstöra det fina !

 

Jag å min sida raggar nästan aldrig - jag ser bara världen gå förbi !

 

Nä nu blir det en sväng ner på stan, kanske är denna kväll den kväll jag kommer finna den rätta :heart: ! :shock:8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swede, Du är så välkommen till U:A. Jag ska guida dig runt !

 

aha, ok. Så det är drc jag ska skylla på när jag hör de där sliskiga raggninsreplikerna. Ni borde verkligen börja lyssna på någon ny inflytelserik person, annars blir det nog ingen dubbling för någon. ;)

 

Du har missförstått allt Sandra ! Du har bara sett snubbarnas yttre. Nu skall du igenom skalet också ! Jag kan iofs förstå om du inte pallar.

 

Jag är gärna snubbarnas Jesus och låter som Leppo säger låter er andra dårar kasta alla synder på mig. Jag står här och bär dem så gott jag kan !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en lite annan brevväxling med en snygg ryska innan jul. Hon var så överseriös så jag orkade inte hålla på. Ett uttdrag ur ett mail från henne.

 

Jag ångrar att jag släppte kontakten. Hon verkade ju digga mig skarpt ! :lol:

 

Hello(privet), my sweetest and dearest DRC !!!! :))

Well, you say that I'm beautiful

and of

course I have nothing against it but I'll see what you'll

tell me when

you see my photos without make up, just amateur photos. :))

I'm so glad to hear from you again today! Your letter

makes me smile

and gives me the feeling of being needed to somebody. How pleasant it is to feel like that. :)) And thank you very much for your photos too! I like your appearance very much, you are such a handsome man. Your name still sounds strange for me. :))

 

My dear DRC, i don't know why but I have a feeling like i have known you for ages as you are very easy to communicate with and I really see from your letter that you are a rather easygoing person and I like it in you very very much.

 

Yes, having seen your photos and read your letter I have no doubts that you are really a unique person, my sweet DRC! But you must have a pretty good luck among the local girls! :)) You are such an intelligent person, I do appreciate you personality a lot. You know, DRC, you made me smile with your comment about my daughter's name! :))

 

I have never heard about your soccer-player Zlatan by name. :)) And now you will not remember about Zlatan reading about my daughter but you'll remember about Zlata watching football match!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför ska jag underhålla er när ni klarar det så bra själva :D

 

Skulle det där vara en schysst liten vinkling i någon specifik riktning ? :shock:

 

Du vet att det inte är samma sak att ha en träningsmatch på grusplanen som det är när man får chansen att hoppa in i en riktig match på nyklippt plan, det är lätt att man blir för övertaggad och skadar sig allt för tidigt.

 

Så var vänlig och underhåll oss i väntan på vår nästa match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Humorn har nog svikit mig idag, eller för alltid, om det nu någonsin har funnits någon. Ni får väl reta upp mig lite först kanske...

 

Ikväll är jag nog aningen alkoholpåverkad så chansen att jag vräker ur mig något av underhållningsvärde är tämligen stor.

 

Men tills dess får ni nog underhålla er själva...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll är jag nog aningen alkoholpåverkad så chansen att jag vräker ur mig något av underhållningsvärde är tämligen stor.

 

Men tills dess får ni nog underhålla er själva...

Om man bara kunde skicka en E-tequila så att processen kunde speedas upp lite. Sitter på ett internetcafé nu och det uppskattas inte i regel om man underhåller sig själv på offentliga platser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...