Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 45 postas här!


QoS

Recommended Posts

Jag skrev ett mejl till martinspoker för en vecka sedan ungefär. Det löd så här:

 

Dear support

 

I just signed up for martinspoker.com and I am currently working on the

signup-bonus (max 600EURO in 90 days). I'm wondering if I, as a new player,

am eligable for the reload-bonus as well?

 

In that case I will have to deposit 200EURO before november 14th using the

deposit code 'novreload' and earn 600 VIPs in one months time. Is that

correct?

 

och svaret jag fick var detta:

 

Hi,

 

Kindly note that this is correct. Also note that there is no timeframe for the

reload bonus, it will be paid-out as soon as you earn 600VIP points.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

Kan man tolka det på något annat sätt än att man faktiskt får ta båda bonusarna? Supportteamet på martinspoker verkar inte helt på det klara med vad de sysslar med tycker jag... Det är olika svar varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 216
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Angående Martinspoker så frågade jag om jag kunde stapla erloaden på signupen och köra 3600 VIP direkt. Alltså först en insättning på €600 sen direkt efter en på €200. Fick svaret att reloaden bara är berettigad till de som signat innan november. Nån som provat och inte signat innan november?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Martinspoker så frågade jag om jag kunde stapla erloaden på signupen och köra 3600 VIP direkt. Alltså först en insättning på €600 sen direkt efter en på €200. Fick svaret att reloaden bara är berettigad till de som signat innan november. Nån som provat och inte signat innan november?

 

Det verkar som om att det går att få båda. Jag får återkomma i frågan eftersom jag inte spelat klart mina VIP ännu (och det har inte gått 3 månader än).

 

WPTOnline ska vara riktigt fiskigt enligt uppgifter. Fin bonus också, dock inte riktigt lika bra som den på Martins...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.wptonline.com/promotions/index.do

 

 

100% upp till 325€.

1 point för 0.1 rake och upp till 9 points per hand.

50€ betalas ut efter 624 points sedan 25€ per 625:e point.

 

 

Antar att det är 3 points för 0.3 rake för att jämföra med martinpoker och många andra b2b bonusar.

 

Någon som tagit bonusen och kan berätta mer om siten/bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Martinspoker så frågade jag om jag kunde stapla erloaden på signupen och köra 3600 VIP direkt. Alltså först en insättning på €600 sen direkt efter en på €200. Fick svaret att reloaden bara är berettigad till de som signat innan november. Nån som provat och inte signat innan november?

 

Jag har inte provat, så jag tillför inget nytt, men jag fick svaret att det går. Om VIP-poängen räknas dubbelt som på en del andra sidor vet jag inte, men det spelar mindre roll när det är så attraktiva bonusar.

 

Svaret jag fick kan du läsa 4-5 inlägg upp. Men som sagt så har jag inte gjort det ännu och olika supportmedlemmar säger olika saker verkar det som. Vi kommer nog itne att få någon klarhet i det här.

 

Varför har inte Martinspoker någon representant här på forumet förresten? De borde ju veta om att pf.nu finns väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.wptonline.com/promotions/index.do

 

 

100% upp till 325€.

1 point för 0.1 rake och upp till 9 points per hand.

50€ betalas ut efter 624 points sedan 25€ per 625:e point.

 

 

Antar att det är 3 points för 0.3 rake för att jämföra med martinpoker och många andra b2b bonusar.

 

Någon som tagit bonusen och kan berätta mer om siten/bonusen?

 

Jag laddade ner sajten igår. Vad jag fattade av bonusen så måste man själv BIDRA till raken så den är alltså svårare. I övrigt var klienten tveksam. Den var alldeles för snabb. Jag hann inte se korten som gick till showdown och vad den som vann hade. Var tvungen att kolla i chatten. Inte bra. Dessutom saknas fyrfärgsmöjligheten vilket suger. Låg spelarfrekvens. Jag tror jag avvaktar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har följt tråden och är ganska säker på att det är såhär:

 

Vi som maila för ett tag sen fick som svar att man fick ta båda och inte hade någon tidsbegränsning.

 

De som mailade "nyss" får svaret att man inte får båda, förmodligen har martins poker ändrat sin policy för dom som signat upp "nyligen" då dom förmodligen tyckte dom var väl generösa i början och kanske inte ritkigt tänkt sig det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om jag förstod det hela rätt, men får man först Martinspokers signupen efter 90 dagar? Drygt...

 

Detta undrar jag också.

Vill ju kunna casha ut när man klarat bonusen.

 

Sen undrar jag varför allt är så fantastiskt luddigt.

Tycker synd om de som jobbar hos supporten hos martinspoker.

T.ex så står det fortfarande inte på sidan hur många VIP man måste spela in för sign-up-bonusen.

 

Till följd av all luddighet får supporten jobba ihjäl sig på att svara på mails som kunde undvikits med lite mer info på sidan.

 

Tack vare det blir det nog bojkott för min del (och säkert fler än jag),

Jag vill ha allt svart på vitt innan jag sätter in pengar och kör en bonus.

 

Anar jag minsta osäkerhet hos nån sajt, surfar jag vidare tills jag hittar en bonus som känns säker.

 

http://www.unibet.com/punter/TemplateMain.jsp?page=Article.jsp&bulletinId=2289457

 

T.ex sådär.

 

Se och lär Martinspoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skrev ett mejl till martinspoker för en vecka sedan ungefär. Det löd så här:

 

Dear support

 

I just signed up for martinspoker.com and I am currently working on the

signup-bonus (max 600EURO in 90 days). I'm wondering if I, as a new player,

am eligable for the reload-bonus as well?

 

In that case I will have to deposit 200EURO before november 14th using the

deposit code 'novreload' and earn 600 VIPs in one months time. Is that

correct?

 

och svaret jag fick var detta:

 

Hi,

 

Kindly note that this is correct. Also note that there is no timeframe for the

reload bonus, it will be paid-out as soon as you earn 600VIP points.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

Kan man tolka det på något annat sätt än att man faktiskt får ta båda bonusarna? Supportteamet på martinspoker verkar inte helt på det klara med vad de sysslar med tycker jag... Det är olika svar varje gång.

 

Asså vf, hur ska dom ha det egentligen...

 

Till mig sa dom det inte gick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra och göra slut på Martinspoker diskutionen.

 

Du kan spela för både signup och reload (spelar ingen roll när du gått med). Reloadbonuset ska du få direkt efter du satt in pengar, vet inte varför det står att du ska spela 200VIP (kanske räknas de händer du spelat innandu satt in pengar). Signupbonus får man efter 90 dagar om du spelat för 3000VIP (för fullt bonus).

 

Allt detta baseras på egen erfarenhet och kontakt med deras support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, är rookie inom bonusgrejset..

 

JAg satte in 6000 kr via banken nu till Martinspoker.com och de ska fixa så jag kan lira 3000 VIP händer. Jag mailar ju mina uppgifter och skriver koden för det så de kan fixa....

 

Men jag undrar, är det nån mer kod eller pengar jag kan få på martinspoker? Passa på täntke jag. reloadbonusen är ju bara om jag sätter in pengarna ännu en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra och göra slut på Martinspoker diskutionen.

 

Du kan spela för både signup och reload (spelar ingen roll när du gått med). Reloadbonuset ska du få direkt efter du satt in pengar, vet inte varför det står att du ska spela 200VIP (kanske räknas de händer du spelat innandu satt in pengar). Signupbonus får man efter 90 dagar om du spelat för 3000VIP (för fullt bonus).

 

Allt detta baseras på egen erfarenhet och kontakt med deras support.

 

Då Skippar jag den bonusen för jag tycker inte dom har någon rätt att hålla fast i mina pengar sådär. Behöver jag pengarna och vill casha ut ska jag väl få det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra och göra slut på Martinspoker diskutionen.

 

Du kan spela för både signup och reload (spelar ingen roll när du gått med). Reloadbonuset ska du få direkt efter du satt in pengar, vet inte varför det står att du ska spela 200VIP (kanske räknas de händer du spelat innandu satt in pengar). Signupbonus får man efter 90 dagar om du spelat för 3000VIP (för fullt bonus).

 

Allt detta baseras på egen erfarenhet och kontakt med deras support.

 

Jasså? När jag fixade reloadbonusen fick jag ut den efter 600 VIPs och då automatiskt.

 

Sen att jag inte lyckades ta ut till bankontot direkt utan var tvungen att först sätta tillbaka pengarna på Visakortet, men då var det en gräns på max 300EURO :( Skulle jag ta ut resten till bankonto kostade det då 10EURO. Lite dåligt, men jag är nöjd ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avdelning hönsgård... fick detta svar från martinspoker precis.

 

Hi,

 

Please accept our apologies for confusing you. Yes, it is possible to combine

the two bonuses.

 

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact

us again.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Martins Poker

 

--

 

Nu blir det väl lite tight att spela 3000 vips innan den 14:e dock :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är Pacific Pokers Sign up bonus 25% up to $100

 

-All Bonuses may be Cashed Out only after an amount totaling no less than twenty (20) times the Bonus amount received has been wagered (e.g., a $100 Bonus must be wagered in a total amount equaling no less than $2,000).

 

Betyder det att man måste spela får $2000 och får då bonusen i en klump summa? 14 dagar måste man ju hinna cleara den på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå alla bonushoror. :lol:

 

Någon som har lirat på checknraisepoker?

Dom har en 100% bonus nu (max $600), och man får visst $10/70cp (CheckPoints) och jag har ingen aning om hur svårt det är att få ihop dessa CheckPoints. Någon som vet? Jag lirar bara microlimit (NL $0,25-0,5) och undrar om det överhuvudtaget är möjligt att cleara den bonusen inom 30 dar eller om det inte ens är värt besväret att försöka?

 

Läs mer här -->

checknraisepoker

 

Tacksam för svar då jag inte har någon bonus att jaga nu (förutom dom eviga på UB och Paradise då..)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra och göra slut på Martinspoker diskutionen.

 

Du kan spela för både signup och reload (spelar ingen roll när du gått med). Reloadbonuset ska du få direkt efter du satt in pengar, vet inte varför det står att du ska spela 200VIP (kanske räknas de händer du spelat innandu satt in pengar). Signupbonus får man efter 90 dagar om du spelat för 3000VIP (för fullt bonus).

 

Allt detta baseras på egen erfarenhet och kontakt med deras support.

 

Nu har du snurrat till det, man får inte reload bonusen direkt, den betalas ut efter 600 VIP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...