Gå till innehåll

Fel serie, inte de 10 seten utan jag vet inte vad! Väcka 41


TITAN1C

Recommended Posts

TOGGA

Fo honum at tjenasig bekvem ock beretta hur red du ar for hans bet. Har du eses så legg dig, mer godis for du senare, nu kan du ge honum lite godis. Spela 10 pötter sirka 5 av dem låt honum vina på bluf och 5 av dem har han kanke bra kurt (men förmodligen inte). Nu har du jet honum selvfortroendet nu ar det bara at spila ut honum. (för enkelt elerhur?)

Han komer inte fata vad turen tog väggen och burja tilta efter 20 handen.

 

Bäverna och Arthur

Spila 47 off mut dom stenhurt ner dom har lagt sej visa handen vid bode vin ock loz. Sej at du slaskar betre ock at dom kan paka ock go hem.

 

Kjele

Eftersom han brokar vara kvar lenge i torneringarna så moste du tenka longsikttigt. Kala honum overtajt hela tiden ock slaska loss. Han komer slep litte på tajtspilet ock slaska kan han inte.

 

Dane med et P

Han er slaskartajt ock du kan bara spila ut honum om du berömer hans vakra ogon. Om han sejer tak då du svarar följande: Jag menar dina glassogon. Nu han tiltar bort eftersom han bli jenerad.

 

Mahir

Kala honum for blufare så ala hor han komer endo blufa men komer fo myket kal av andra spilare.

 

Rajraj

Han kastar ju sina eses det vet vi ala! Om han rajsar då rajsar du tilbaka och om han rajsar igen då gör du alin. Han bejser ner sej.

 

Scherman, Tim, Danne Baric, Kecke ock Alecs

Om döm ens er med i en hand så fulda.Tenk at döm blindar ut ock var 8e jiv har döm en storblindar och en litenblindar och man spilar cirka 40 jivar i timen do har döm blindat 8125 sej att varge gong döm viner så viner döm blindar villket är 1-2 jivar i timen så har döm got bak ock ha inga mörker kvar får att döm vari får tajt, men om vi spilar när döm raisar do döm viner i onodan elehur? Jag har anvant en kalk-maskin ner jag rekna ut det her så ni vet!

 

Nathaniel (jag)

Ingen klonk ingen schans.

 

Mare (den dar snela tjejen)

Du vet om du er ven med hene så fuldar hon alt for at du ska klara dig. Hon fuldar tillacksampel eses utan nogon tvevel. Takk mare du ar så snel hopas du vet at vi gilar dig.

 

Se dena lista ofta jag leger til fler spilare snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...