Gå till innehåll

Jag mötte Lassie!


Beachjohan

Recommended Posts

  • Svars 256
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För några år sedan blev en kompis till mig slagen av Kjell Bergqvist på hjälmen/visiret när han åkte moppe genom ett friluftsområde där det var moppeförbud.

 

Varför i hela världen gick din kompis runt med hjälm där? Iofs förståeligt, med tanke på att Kjell Bergqvist åker runt på moped i området och slår folk i hufvudet.

 

Sorry, kunde inte låta bli. Älskar tvetydiga formuleringar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För några år sedan blev en kompis till mig slagen av Kjell Bergqvist på hjälmen/visiret när han åkte moppe genom ett friluftsområde där det var moppeförbud.

 

Varför i hela världen gick din kompis runt med hjälm där? Iofs förståeligt, med tanke på att Kjell Bergqvist åker runt på moped i området och slår folk i hufvudet.

Och varför stod Kjell på en hjälm och ett visir?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Min kompis är (avlägsen) släkting med Orup.

 

*En gammal arbetskamrat har umgåtts med Tuva Nouvotny för länge sen.

 

*Såg Casper i Arvingarna en gång på JC i Gbg. I ren panik av hur jag skulle dra nytta av det här gick jag förbi honom och slog till hans armbåge med min armbåge. Hack i häl kom min kompis och gjorde samma sak.

 

*När min kille inte rakar sig ser han ut som Joakim Geigert.

 

Herregud, glömde den viktigaste!!!

Kungen och drottningen var i stan. Vi stod hela staden längs kungsgatan med våra små flaggor och skulle hylla dem. Precis när de glider förbi mig med sin häst o vagn vet jag inte riktigt vad jag sysslar med. Jag hade tydligen kastat min flagga rakt på kungen. Han ser minst sagt irriterad ut, plockar upp min flagga och ser sig omkring. Precis i detta ögonblick filmar SVT´s nyheter, och där syntes jag!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Bor typ granne med Jan Guillou.

 

* Bor i samma kommun som Tony ifrån Rederiet och har därför stött på honom ett par gånger (ej bekant med honom dock!).

 

* Var dum och retades med "Tonys" son när vi gick på Högstadiet över någon grej.

 

* Har sett många Idioter till kändisar på Sommaren (bor vid ett populärt sommarställe)

 

* Har sett Agneta Sjödin på Sekunden (som Pressbyrån typ) där jag bor i Nacka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Har sett Agneta Sjödin på Sekunden (som Pressbyrån typ) där jag bor i Nacka.

 

Oj, en granne, hej hej :)

 

Edit: Lassiefiering: * Jag kan se en sunkaffär, i vilken både Agneta och kfluffie handlat, från min balkong.

 

"Tjena Kompis! Coca-Cola eyy? Okey, 25 då!"

 

Har du f.ö. sett han där med bakåtslickat hår? Jag tror till 100% att han är bög (inget fel med det) men han är en sån här riktig fjolla (metrosexuell kanske) och pratar med en fjollig röst och ser allmänt fjollig ut. Sett honom? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Har sett Agneta Sjödin på Sekunden (som Pressbyrån typ) där jag bor i Nacka.

 

Oj, en granne, hej hej :)

 

Edit: Lassiefiering: * Jag kan se en sunkaffär, i vilken både Agneta och kfluffie handlat, från min balkong.

 

"Tjena Kompis! Coca-Cola eyy? Okey, 25 då!"

 

Har du f.ö. sett han där med bakåtslickat hår? Jag tror till 100% att han är bög (inget fel med det) men han är en sån här riktig fjolla (metrosexuell kanske) och pratar med en fjollig röst och ser allmänt fjollig ut. Sett honom? :D

 

Hoppas att personen du pratar om är thestonk :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga riktiga höjdare här. Jag drömde dock att jag spelade en gitarrsoloduell mot James Hetfield en gång... han vann.

 

Fotboll:

*Jag har träffat både Tommy Svensson och Tommy Söderberg.

*Har en nära släkting som spelat i fotbollslandslaget (-92 till -94 typ).

*Spelat en fotbollsmatch i juniorallsvenskan mot bröderna Sedin.

*Spelat fotboll mot Daniel Bergsdorf

 

Jobb:

*Jag har skjutsat Sanna Bråding och Mogge i en limousine.

(massa dryga, snobbiga och slitna politiker också)

*Sålt ett par inte allt för ungdomliga byxor till Bengt Andersson (Staffan och Bengt ni vet)

*Blivit uppringd av Bobbo Krull. Dem drev med mig och spelade upp smörjan på radio dagen efter :evil: Kan berätta att man är ganska chanslös :lol:

 

Bonus:

I fyllan har jag kastat en bit pizza på Sverker Olofsson... och förolämpat Linda Rosing to her face, inte med flit dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, kunde inte låta bli. Älskar tvetydiga formuleringar. :D

 

Låt snälla inte bli. Jag skrattade åt det där - hur tråkigt det nu än må ha varit - som ett litet barn tills det kom faktiska tårar. Nötinlägg de luxe.

 

Utarbetad? Well.

 

Tack oavsett.

 

Jag är också utarbetad och innerligt tacksam för fredag, men jävlar vad jag skrattade. Precis min humor. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Har delat en flaska JD med Promoe (han blev dräggfull och fick sova i fyllecell)

*Har limmat på Göran Perssons dotter (tro det eller ej men hon är snygg)

*Har druckit öl med Tomas Ravelli (riktigt trevlig kille)

*Pokerkändisar ser man var och varannan dag här i Linköping

 

Men den största grejen är nog: Går i samma klass som Britney från FCZ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var liten var Ulf Samuelsson barnvakt åt mig. (kommer inte ihåg det men är rätt coolt ändå)

 

Blivit hemskjussad av Daniel Tjernström en gång

 

Fått stryk av Olof Mellberg på badminton, när han var i vår sommarstuga och hälsade på (min kusin är förlovad och har barn med honom).

 

Anders Limpar kom och skakade hand med mig en gång (han är fotbollstränare, jag dömde hans lag), han presenterade sig som Anders, jag höll på att säga jag vet.

 

Har träffat massa kända idrottsmänniskor i jobbet (jobbar på en lokalblaska).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...