Gå till innehåll

Lurad på signup-bonus av annan medlem?


bennolenno

Recommended Posts

Vet inte ens hur man stavar till skiten, affiliate...

Men skrev upp mig för MULTIPOKER med en sign up code som jag fick av en kille här på pokerforum. Han "annonsera". Prata med honom via PM och det verka bra. Skulle få mina pengar, 35 dollar, inom en vecka. Men det har inte skett. Har nu gått två veckor. Har skickat honom PM och frågar om det är nåt strul. Han har läst dom, för de ligger inte kvar i utkorgen. Men han svarar inte.

Ville inte skriva hans nick, även om det kanske är det rätta? Tänkte att han kan få lite mer tid på sig. Men ville höra om någon annan upplevt samma sak, alltså signup code MULTIPOKER från detta forum? Så man vet om det är någon ide att ens vänta på pengarna.

 

* Pillar på rubriken - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bennolenno,

 

PM:a mig ditt riktiga namn och vad du har för nickname på Multipoker, samt vilken uppsigningskod du använde och vem som var "affen", så skall jag via mina kontakter där kolla att du verkligen är uppsignad till honom på rätt sätt.

 

Är du det så får vi lista ut hur vi skall hantera ärendet.

 

Det kan ju dock också vara så att felet sitter i din ända - att du på något sätt inte blivit korrekt taggad till affen, och då får han ju inte betalt för dig (och kan därmed inte skicka vidare pengar till dig givetvis). Så innan vi stänger av någon vil jag kontrollera med Multi.

 

Att han inte svarar på dina PM är ju en direkt försvårande sak för honom dock...

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Multipoker har haft en del strul med sin affiliate sida. Själv har jag lyckats få kontakt med dem och har postat bonusar om Multipoker men slutat då pokerforum inlett avtal med just Multipoker. Vet inte om den affiliate du pratar om har samma problem eller vad det ligger i.

 

Själv har jag tryckt ut alla bonusar till de människor som signat upp via mig förutom några nu genom partypoker, då jag tar några dagar att betala ut pengarna. Det som ibland kan strula för mig är att personen har skrivit sitt konto nummer felaktivt eller dyligt.

 

Men jag tror säkert att din situation går att lösa bennolenno, tror inte någon affiliate här på multipoker försöker blåsa folk om jag ska vara ärlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...