Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 44 postas här!


QoS

Recommended Posts

någon som vet ifall man kan ta ut pengar från martinpoker utan att påverka bonuset?

 

Kolla sidan 10 i den här tråden. Där hittar du svaret.

angår inte mig men kan du inte bara vara snäll och svara istället för att härleda folk till olika ställen? skadar väl inte att skriva några ord..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 238
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

någon som vet ifall man kan ta ut pengar från martinpoker utan att påverka bonuset?

 

Kolla sidan 10 i den här tråden. Där hittar du svaret.

angår inte mig men kan du inte bara vara snäll och svara istället för att härleda folk till olika ställen? skadar väl inte att skriva några ord..

 

Anledningen är att bonustrådan inte skall fyllas upp av onödigt snack. Dvs sök ditt svar först, fråga sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som vet ifall man kan ta ut pengar från martinpoker utan att påverka bonuset?

 

Kolla sidan 10 i den här tråden. Där hittar du svaret.

angår inte mig men kan du inte bara vara snäll och svara istället för att härleda folk till olika ställen? skadar väl inte att skriva några ord..

 

Det var väl precis vad han gjorde? Han svarade, han skrev några ord. Killen har fått hjälp. Alla borde vara glada över att forumet fungerade som ett forum skall fungera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta i ett mail från Superior

Hello Bubbla,

Superior Poker is running a 100% FIRST or RELOAD Bonus from now until November 16, 2005.

We will match any size deposit you make now on all new or your very next reload deposit.  It's easy money and the tables are loose at Superior Poker.

To take advantage of this killer 100% bonus, just enter code: MX@KF44E in the cashier on your next or new deposit. Then,  just click My Bonuses in the Superior Poker lobby to see your progress. 

Superior Poker is Serious About Poker!

Good Luck!

Thanks

Superior Poker Marketing

 

Har ett konto jag aldrig satt in pengar på.

Någon om vet hur mycket max bonus är?

Hur lätt är den att fixa?

Finns det tillräckligt med spelare där?

 

På deras hemsida kan jag läsa om 50% bonus som verkar vara max $250, om jag tolkar rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när man reggar sig på Unibet står de "Om du har en värdekod, ange den här för att erhålla bonus när du har registrerat dig."

 

och sen äre |----| - |----| ...alltså två fält att skriva in koden i, ska jag då skriva HIGH i första fältet sen ROLLER i andra, eller är de två fälten till för att man ska kunna utnyttja de båda bonuserbjudanden de har för tillfället ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när man reggar sig på Unibet står de "Om du har en värdekod, ange den här för att erhålla bonus när du har registrerat dig."

 

och sen äre |----| - |----| ...alltså två fält att skriva in koden i, ska jag då skriva HIGH i första fältet sen ROLLER i andra, eller är de två fälten till för att man ska kunna utnyttja de båda bonuserbjudanden de har för tillfället ?

 

Du ska skriva in koden när du för över pengarna från sportsbettingen till pokerdelen, inte när du signar upp på sajten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som vet ifall man kan ta ut pengar från martinpoker utan att påverka bonuset?

 

Kolla sidan 10 i den här tråden. Där hittar du svaret.

angår inte mig men kan du inte bara vara snäll och svara istället för att härleda folk till olika ställen? skadar väl inte att skriva några ord..

 

Det skadar inte heller att försöka hitta informationen i ungefär 50 sekunder innan man frågar något. Det är lätt att fråga och man då slipper man göra något själv. Då lägger man över sitt eget arbete på någon annan. En del frågor är besvarade så många så många ggr att det är helt sanslöst.

 

Nya läsare vet givetvis inte detta, men jag tycker fortfarande inte att det är fel att anstränga sig lite innan man ger upp och ber någon annan göra jobbet för en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje pott som överstiger 6$ blir en VIP tror jag att det är.

Kommer hålla på ett bra tag om du ska spela 0.1/0.2.

 

1/2NL och uppåt för snabbast VIP samlande.

 

Det står så här på bonustråden:

 

"SAJT: Unibet

BONUS: 50% upp till 200 Euro (400 för max-bonus)

TYP: Reload

KOD: HIGHROLLER

KRAV: 400 VIP (1 VIP = rakad hand över 0.30 Euro)

GILTIGHETSTID: 1 november till 31 december

FULL INFO: Här "

 

Ursäkta om jag trampar någon på tårna genom att ställa en återkommande fråga, men exakt hur stor måste potten vara för att kunna erhålla en VIP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje pott som överstiger 6$ blir en VIP tror jag att det är.

Kommer hålla på ett bra tag om du ska spela 0.1/0.2.

 

1/2NL och uppåt för snabbast VIP samlande.

 

Det står så här på bonustråden:

 

"SAJT: Unibet

BONUS: 50% upp till 200 Euro (400 för max-bonus)

TYP: Reload

KOD: HIGHROLLER

KRAV: 400 VIP (1 VIP = rakad hand över 0.30 Euro)

GILTIGHETSTID: 1 november till 31 december

FULL INFO: Här "

 

Ursäkta om jag trampar någon på tårna genom att ställa en återkommande fråga, men exakt hur stor måste potten vara för att kunna erhålla en VIP?

7€

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara klargöra att €7 gäller vid potter som spelas vid PL/NL-bord vid mer än 4 spelare. Vid FL (1/2 och högre) med mer än 4 personer ges VIP-poäng först när potten överstiger €10 eftersom raken tas i steg om €0.25 på FL-borden.

 

Ok, orkar inte läsa igenom alla poser igen. Vad pratar du om? Unibets och Martins bonusar antar jag eftersom du skriver VIP points. Varifrån har du hämtat dessa uppgifter, en 6 pot med .30 i rake ger ju en VIP poäng oavsett bord. Mailat och fått detta konfirmerat, eftersom jag itne satt igång tänkte jag bara höra så att jag inte fått fel info från CS vilket jag tvivlar på men har hänt en gång tidigare. Varifrån har du fått denna info?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara klargöra att €7 gäller vid potter som spelas vid PL/NL-bord vid mer än 4 spelare. Vid FL (1/2 och högre) med mer än 4 personer ges VIP-poäng först när potten överstiger €10 eftersom raken tas i steg om €0.25 på FL-borden.

 

Ok, orkar inte läsa igenom alla poser igen. Vad pratar du om? Unibets och Martins bonusar antar jag eftersom du skriver VIP points. Varifrån har du hämtat dessa uppgifter, en 6 pot med .30 i rake ger ju en VIP poäng oavsett bord. Mailat och fått detta konfirmerat, eftersom jag itne satt igång tänkte jag bara höra så att jag inte fått fel info från CS vilket jag tvivlar på men har hänt en gång tidigare. Varifrån har du fått denna info?

 

det räcker inte med .30 i rake det ska vara MER än .30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det med just innan du posta sorry.

 

Tänkte spela FL för första gången i mitt liv här eftersom jag inte gillar att det är 8 bord. Täntke börja på .5/1. Där räcker det med en 7 pot dock och inte 10 med tanke på rakestrukturen va?.

 

Jepp, det räcker (har själv clearat bonusen på 0.5/1 FL) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på att börja spela på Martinspoker.com men jag är inte någon storspelare. Kanske spelar in 100 VIP om dagen.

 

Jag undrar om man kan få Reloadbonusen istället för Depositbonusen för nya kunder då jag tycker den är förmånligare.

 

Om det skulle gå, går det att ta Depositbonusen efter Reloadbonusen om jag skulle hinna med det innan tiden för bonusen går ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går knappast att ta reloaden före.

Kanske kan du ta en signup på bara 20€ sen ta reloaden på 200€, men är inte säker på att det går.

Men med 100 VIP om dagen fixar du hela bonusen på 36 dagar.

 

 

Ja men då missar jag ju reloadbonusen :( den är ju bättre imo. Eftersom jag inte spelar så mycket, spelar inte varje dag, så gillar jag den mer.

 

Varför ger man bättre ratio-deal på en reloadbonus än en signup-bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...