Gå till innehåll

SAJT: Vegas007.com


strutter

Recommended Posts

 

Grejen va att jag läste det på ett annat forum. När jag då gick in på http://www.vegas007.se så kunde man inte komma vidare från den sidan. Då tänkte jag att det kanske låg något i påståendet. Men kör man på .com istället så är den up and running. Fel av mig :oops:

den riktiga adressen är vegas007.com :)

jo jag läste det med på ett forum men i sammanhanget så trodde jag att det måste vart ett skämt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

den riktiga adressen är vegas007.com :)

jo jag läste det med på ett forum men i sammanhanget så trodde jag att det måste vart ett skämt

 

Men är det några som spelar där?

just nu vet jag inte, brukade va max 20pers när ja spela där, gillade den sega grafiken eftersom jag ändå inte är bra på att multitabla NL/SH. men nu finns ju PKR.com dock bara i beta stadiet men mycket bättre "3D grafik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nätverket är uppe i hela 5 skins nu: Vegas007, ArcticStar, The3Dpoker, ShowdownPoker och BiziPoker3D. Kanske det blir fart snart?

 

Någon som vet mer om ryktet om konkurs? Kan ju vara allt från ett skin, nätverkets moderbolag eller licensägaren i CR som är i KK? Det är en massa bolag hit-och-dit som är involverade. (asså inte i konkursen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag kan i princip säga att varken nätverket DQE eller vegas är i KK. Men personligen förstår jag inte all illska som skrivts i denna tråd. Lsäte igenom hela precis. Började själv spela där med min 10dollar. Efter att ha suttit i ett par timmar kunde jag upptäcka 2 saker. 1 sidan känns inte alls lika riggad som B2B nätverket (ett exempel bara finns många fler) jag hade plusat över 100 dollar på tjaa kan det varit 4-5 timmar. Vilket jag tycker är bra. En anna grej som jag inte heller förstår är illskan över supporten har ringt timm dom 2 ggr ena gången skulle jag ta ut 100 dollar men blev nekad så jag ringde dom. Problemet var då neteller å ingens annans! Andra gången jag ringde dom hade mitt konto blivit temporärt låst, då efter incidenten med netleller blev alla konto som höll på att ta ut pengar via neteller temporät spärrade. Dessutom var supporten högst trevlig måste jag säga! Det ena negativa förtillfället är den låga ström av spelare, men det bättras säkert på ju fler skins som säljs.

 

Om ni inte vill prova att sätta in pengar direkt så är ju fortfarande tipset att prova de 10 dollarna man får gratis utan att sätta in någoting, man får dom dessutom direkt. Så ge clienten en ny chans, jag har iaf inget negativ att säga om den, vilket iof kan ha å göra med att jag inte provat den förr än i juni då den är fri från barnsjukdomar.

En parentes är dessutom att imorn ska dom starta med "riktiga" turneringar, alltså freerolls, sateliter osv. Vilket verkar skoj =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

spelade där igår satt 4 tim på 3 bord cash, samt spelade en turnering så nog är det folk alltid. Orsaken att man har lite folk tro vara att man haft problem med utbetalningar till neteller. För 2 månader sen var det 10-12 bord igång från 0,10 till 5-10. själv har jag tjänat bra på denna sida och jag tror personligen att denna sajt kommer att gå bra inom ett 2 års perspektiv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 1 year later...
spelade där igår satt 4 tim på 3 bord cash, samt spelade en turnering så nog är det folk alltid. Orsaken att man har lite folk tro vara att man haft problem med utbetalningar till neteller. För 2 månader sen var det 10-12 bord igång från 0,10 till 5-10. själv har jag tjänat bra på denna sida och jag tror personligen att denna sajt kommer att gå bra inom ett 2 års perspektiv.

Spelar här nu, och fortfarande dåligt med trafik...

Var dock 10 pers som lira CG för nån timme sedan..

 

Någon mer som lirar här nu?

 

Här är bara ett smakprov på vad som gör att man tror sidan är sönder riggad...

 

28re6o7.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Har spelat på vegas007 några veckor och tagit ut lite mindre summor då och då till moneybookers utan problem.

 

Men nu har jag väntat på ett uttag i 1 vecka vilket är relativt långt jämfört med innan.

Har ringt telefonsupporten några gånger varje dag UNDER deras öppettider men ingen som svarar, hela tiden går telefonsvararen igång..

 

Har skrivit åtskilliga mail och inte fått något svar..

 

Borde jag vara rädd för att aldrig se mina pengar igen?!

 

Även om 1 vecka kanske inte är så lång tid så tycker man att de borde ändå svara på mail och i telefon?

 

Inte fan kan hela supporten gå på semester =)

 

Någon mer än jag som har stött på detta problem med vegas007?!

 

Mvh frankylee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart ingen spelar där, och varför skulle dem? Sen att en sådan site skulle ha råd att ha folk postandes på forum i deras namn är ju löjeväckande :-D

 

kanske inte, jag spelade där för spelarna va rent ut sagt skit. så det var lätta pengar att tjäna..

 

men inte kan dom bara ignorera mig och mina uttag?!

finns det inget jag kan göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev av med 800$ på den sajten för några år sedan. Supporten (svensk) skyllde på ägarbyte +security issue så nog har de råd med några foruminlägg.

Visserligen hade jag spelat upp mig på någon kväll från 10$ och det var en "no deposit"-storm över den sidan då. All-in hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...