Gå till innehåll

SAS e ett jevla skitplan!


babyface10

Recommended Posts

tilt tilt tilt

 

betalar 6000sek extra för att få sitta med el uttag och så funkar inte elluttagen, frågar vad som är fel och får knappt hjälp utan bara kaxiga dryga danskar som säger att de inte kan gö nått åt det!!!

 

Snälla bojkotta sas!

 

* Mini RP - QoS *

 

Ring till SAS så borde du få pengarna tillbaka. Vi betalade för mer benyurymme en gång när vi (familjen) åkte på semester, men det blev ngt fel så vi fick inte detta. Då fick vi iaf pengarna tillbaka för detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. (som ovan) SAS är inte ett plan. Det är ett flygbolag.

 

2. Skriv inte HÄR, kontakta SAS (inte flygplanet, flygbolaget) och de kommer med all säkerhet att ersätta dig.

 

3. Tror du på fullt allvar att en steward på ett flygplan är kapabel till att laga ett elektriskt fel i en kontakt under flygning så har du problem.

 

4. Betalar du 6000 SEK för den extratjänsten så:

a. Har du missuppfattat något

b. Stora problem, och måste överdriva siffrorna rejält för att vi andra ska förstå hur synd det är om dig. Vilket leder till:

i. Total avsaknad av empati, eftersom vi inser att du ljuger för att få mer medlidande

ii. Inlägg som mitt, som totalt klankar ner på dig

 

 

 

Testa www.sas.se, klicka på kontakta oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4. Betalar du 6000 SEK för den extratjänsten så:

a. Har du missuppfattat något

b. Stora problem, och måste överdriva siffrorna rejält för att vi andra ska förstå hur synd det är om dig. Vilket leder till:

i. Total avsaknad av empati, eftersom vi inser att du ljuger för att få mer medlidande

ii. Inlägg som mitt, som totalt klankar ner på dig

På tal om ingenting: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=6301 ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4. Betalar du 6000 SEK för den extratjänsten så:

a. Har du missuppfattat något

b. Stora problem, och måste överdriva siffrorna rejält för att vi andra ska förstå hur synd det är om dig. Vilket leder till:

i. Total avsaknad av empati, eftersom vi inser att du ljuger för att få mer medlidande

ii. Inlägg som mitt, som totalt klankar ner på dig

På tal om ingenting: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=6301 ;-)

 

Haha, den var skön! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar också SAS. Noll jävla känsla för service och komfort. Pack!

 

De gånger jag åkt affärsklass med SAS har de skött sig väldigt bra.

 

Haha ja, men vi dödliga åker kanske inte affärsklass. Varför åker du det förresten? Är du i behov av den komforten eller är det pappa/jobbet som betalar?

 

Har faktiskt bara åkt med SAS två gånger, men det räckte. Det lät någit helt fruktansvärt, och när de slog på speakern så tjöt ett enormt irriterande ljud. Lägg där till att packen helt plötsligt hade slutat servera mat (om man inte pröjsar. Men det kanske är standard nu?). Vad fan ska man åka med dem för om de drar in på all service? Har åkt Ryan Air ett par gånger och de är ju fan bättre. Bedrövliga SAS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja, men vi dödliga åker kanske inte affärsklass. Varför åker du det förresten? Är du i behov av den komforten eller är det pappa/jobbet som betalar?

 

När den ursprungliga postaren skrev att han betalat extra pengar utgick jag från att han åkte affärsklass. När jag själv åker det, så betalar jobbet. Åker jag privat, vilket aldrig inträffat, så blir det ekonomiklass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello everybody.

Jatte tiltat inlagg, ja jag akte affars klass och det kostade 6k extra eftersom jag da skulle kunna spela 10h istallet for att sitta och glo pa film kandes som jattestort plus EV pa det. Eftersom det fanns internet och jag hade min laptop med mig. Sen om det inte er plus EV for fido er upp till dig, tack for all feedback och jag ska omgaende skriva ett mail till SAS

 

Lite barnsligt men valdigt skont att skriva av sig ilskan her.

Saken var ju den att han var veldigt otrevlig, aterkommer om vad jag fick for svar av SAS

 

EDIT: jag utmanar hjort pa en 3h sittining hu, du valjer stakes ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...