Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oerhört besviken på Expekt. Har äntligen lyckats föra över min BR till sportsbettingen efter allt strul. Otroligt dåligt skött av dem och efter två år drar jag nu vidare, finns inte en chans att man stannar kvar efter att de skött det så illa. Superbuggig klient och värdelösa "bonusar". Två bra år har man haft men den sista veckan lär vara vad man kommer ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu buggar expekt häftigt för mig, sitter vid ett bord och klienten slutade svara. Startade om sitter fortfarande kvar vid bordet. När jag försöker gå in på bordet låser sig bara kienten, och det går inte heller att gå in på något annat bord för då låser sig klienten. Jag har testat att installera om den med men inget verkar hjälpa. :evil: . Någon som har samma problem som mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har satt in pengar från NETeller till Expekt och tänkte nu ta ut dem till mitt bankkonto. Jag får dokc inte ut pengarna och läser att penagar från Neteller måste tillbaka till Neteller.

 

Räcker det om jag sätter in 50kr från VISA-kort för att jah ska kunna ta ut hela summan till mitt bankkonto sedan? någon som vet?

 

Har inte orkat regestrera mitt bankkonto på Neteller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har satt in pengar från NETeller till Expekt och tänkte nu ta ut dem till mitt bankkonto. Jag får dokc inte ut pengarna och läser att penagar från Neteller måste tillbaka till Neteller.

 

Räcker det om jag sätter in 50kr från VISA-kort för att jah ska kunna ta ut hela summan till mitt bankkonto sedan? någon som vet?

 

Har inte orkat regestrera mitt bankkonto på Neteller...

 

Självklart gillar inte Expekt att bli utnytjade som nån slags jävla bankomat. Du får såklart spela lite där och generera en del rake om dom ska gå med på att sätta in det på ditt bakkonto. Jag har iaf aldrig haft några problem med det. Men jag brukar som sagt ge dom lite spel innan jag cashar ut. Vet inte hur mycket som behövs, men ett par hundra rakade händer iaf är mitt tipps.

 

NU lär det ju dröja innan jag gör om det, då den nya klienten är både ful och ostabil. Men kommer en JÄVLIGT generös reloadbonus kanske man kan passa på att casha ut lite deg...

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu verkar ju expekt ha kommit igång igen och när jag har försökt sätta mig på lite olika bord sen i fredag och så säger expekt klienten att:

"sorry your computer has run out of resources, please close some programs and try again"

SPelar ingen roll hur mycket program jag stänger av som inte ens skulle behövas då jag har 700mb ledigt minne som nog skulle klara av att köra ett förbannat pokerbord..

 

Nån mer som har detta problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igårkväll hängde sig deras klient minst 10ggr för min del, och jag ska fan se till så jag får tillbaks mina förlorade pengar pga detta.

Inte nog med det, igår kl.05:00 stänger dem ner sin klient när vi är mitt uppe i en hand. Får EFTER det ett meddelande att expekt skall utföra service på klienten kl.05:00, och att jag skall vara god och avsluta pågående spel 5 minuter innan tidpunkten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså nu är jag så trött på deras NYA skitklient så nu casharjag ut och byter klient. Kan nånn rekommendera nån bra ny site med bra sign-up bonus??

 

Expekt kommer tappa ENORMT mycket kunder på nått de inte testat och trodde skulle generera kunder. Dåligt Expekt!!!1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vad som händer med svenska mästerskapen på Expekt? All information är borttagen från hemsidan och jag kommer vara borta en del i November men har en plats färdig så vore bra att veta om man behöver avregistrera sig. Vilket datum gällde tidigare och vet någon om det är nytt datum som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vad som händer med svenska mästerskapen på Expekt? All information är borttagen från hemsidan och jag kommer vara borta en del i November men har en plats färdig så vore bra att veta om man behöver avregistrera sig. Vilket datum gällde tidigare och vet någon om det är nytt datum som gäller?

 

detta undrar jag oxå en del över, mailade dem:

Jag hade en plats till poker-sm den 21 nov via er förra klient men nu med den nya är den borta?!?!?

 

och de svarade:

Hej,

 

Du kommer snart att registreras för den i den nya klienten.

 

Med vänliga hälsningar

xxx xxx

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

men med tanke på hur deras nuvarande programvara är så är frågan om man inte hellre tar ut buy in på 250+20$ (lite osäker på summan) och sticker men detta går ju tyvärr inte just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade "Silver Pyramids Finals" med prisfördelningen: 1a:$1500, 2a:$1250, 3a:$1000, 4a:$750, 5a:$500. När vi är 5 kvar, alltså ITM, så kraschar expekt. Tycker det är ganska rimligt att de delar upp prispotten på de 5 som är kvar eftersom alla är ITM. Jag har emailat expekt 5 gånger bara för att få tillbaka min insats på 500 TM. Kan nästan lova att de inte betalar tillbaka något till de som inte hör av sig. Är så förbannat less på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...