Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Ingenting är fel i payout structure.Vi har annonserat på vår hemsida att det kommer vara en 10% standard payout strucure. I turneringslobbyn kan du klicka på länken "standard payout structure" (http://www.expekt.com/?section=poker&pageid=6207) för att se utbetalningen i detalj. Vi har under en månads tid satt upp satelliter med garanterade platser i finalen. Dessa garanterade platser till main event uppfattas av vår poker software som tagna fram tills satelliten spelas/cancelleras. Detta gör att antalet betalda platser går upp och ner fram tills dess att main event startar. Enligt vår hemsida har vi annonserat sedan augusti att det kommer vara standard payout structure som gäller. Vid detta tillfälle är det 103 spelare registrerade och 20 platser betalda, detta följer poker industrins struktur. Vi kan självklart inte betala ut 80% av startande fältet.

 

Då uppkommer den självklara fråga: Varför har ni haft 80 betalda plater i turneringslobbyn under så lång tid för då? Jo för att ni har en mjukvara som inte förstår saker, och vi spelare ska givetvis förstå det som inte den förstår då eller?

 

Sen kommer ju självklart samma rad som jag redan refererat till från era egna regler in i spel. Hur många gånger måste jag påpeka detta självklara begrepp för er.

 

Här är det igen men nu tog jag bort den delen av texten som du verkar hänga upp dig på så att du kan se vad detta faktiskt handlar om:

 

Tournament pay-out structure

 

... Dock varierar utbetalnings-strukturen för specifika turnerigar så var alltid uppmärksam och kontrollera detta i “prize info”-tabellen i turnerings lobbyn innan du registrerar dig.

 

Vilket jag åter igen påpekar att jag har gjort!

 

Sluta tjafsa och kryp till korset och erkänn att ni har gjort fel även fast ni har dessa "Censur" kryphål i eran T&C.

 

Och att säga att ni självklart inte kan betala ut till 80% av startfältet är rent skitsnack, det kostar er inte nån enorm summa att göra detta (om det nu ens kostar er något alls). Jag kan villigt erkänna att det är en konstig utbetalning struktur att göra det men det har inte med saken att göra.

 

Ni har helt enkelt överskattat antalet som skulle anmäla sig till eran turnering och gått ut med falsk reklam genom att ha 80 betalda platser och nu när ni ser att det inte blir så många anmälda ändrar ni på det ni har gått ut med hela tiden i Turnerings lobbyn.

 

Hela detta ärende verkar ju bli en mer eller mindre exakt kopia av Berra och Martinspoker och jag vill minnas hur det slutade.

 

Parodi är vad jag kallar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då uppkommer den självklara fråga: Varför har ni haft 80 betalda plater i turneringslobbyn under så lång tid för då? Jo för att ni har en mjukvara som inte förstår saker, och vi spelare ska givetvis förstå det som inte den förstår då eller?

 

Sen kommer ju självklart samma rad som jag redan refererat till från era egna regler in i spel. Hur många gånger måste jag påpeka detta självklara begrepp för er.

 

Här är det igen men nu tog jag bort den delen av texten som du verkar hänga upp dig på så att du kan se vad detta faktiskt handlar om:

 

 

 

Vilket jag åter igen påpekar att jag har gjort!

 

Sluta tjafsa och kryp till korset och erkänn att ni har gjort fel även fast ni har dessa "Censur" kryphål i eran T&C.

 

Och att säga att ni självklart inte kan betala ut till 80% av startfältet är rent skitsnack, det kostar er inte nån enorm summa att göra detta (om det nu ens kostar er något alls). Jag kan villigt erkänna att det är en konstig utbetalning struktur att göra det men det har inte med saken att göra.

 

Ni har helt enkelt överskattat antalet som skulle anmäla sig till eran turnering och gått ut med falsk reklam genom att ha 80 betalda platser och nu när ni ser att det inte blir så många anmälda ändrar ni på det ni har gått ut med hela tiden i Turnerings lobbyn.

 

Hela detta ärende verkar ju bli en mer eller mindre exakt kopia av Berra och Martinspoker och jag vill minnas hur det slutade.

 

Parodi är vad jag kallar det.

 

Väl Talat !!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väl Talat !!! :)

 

Ja, och inte tänker jag bli gladare och tiga, buga och tacka när jag nu hamnade på en av dom där platserna som skulle ha gett ett litet tillskott i en annars väldigt skral kassa. Jag erbjöd dom även att slippa mig genom att betala ut vad buy-in var till mitt konto i god tid innan turneringen började eftersom jag ansåg dom hade lurat oss spelare med sin info.

 

Följetongen kommer att fortsätta på diverse platser de kan jag lova. Hoppas dom kommer bli nöjda med sin affär för jag kan inte tro att dom kommer spara pengar på att inte backa och ge sig i den här frågan.

 

Som arbetslös och i mindre ekonomisk klämma utan stämpling har man massor av tid att lägga ned på saker man anser är orätta mellan arbetsansökningarna.

 

Få se vad som kommer ut av mail nummer 7 jag skickat till dom och som dom skickat vidare till en annan avdelning för utredning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni inte lägga några mer freerolls på några vettiga tider och som bara gäller spelare på Expekt? Som det är just nu går en $100 12.00 och en $50 12.30 men dessa är det knappt nån mening att försöka registrera sig på, på grund av att det är för hela nätverket är de fulla på tre sekunder (dvs kortare tid än "registerknappen" hinner bli möjlig att klicka på).

På normal europeisk speltid finns det endast en freeroll och den är dessutom bara för personer som registrerat sig senaste nittio dagarna.

 

Återupprepning pga dålig respons

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också noterat att Zyphilis spelar över 16 bord. Kanske även fler än 20. I och med Expekts hårda regler gällande racet så vore det skandal att inte stänga av honom. Jag menar... Det GÅR inte att öppna fler bord är 16 och kan han det så måste han ju fuska på något sätt!!!

 

Kom igen Expekt. Gör det som är rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att detta inlägg inte riktigt hamnar rätt, men men...

 

Någon som vet om Expekt är registrerat/har sina servrar/etc. inom EU och därför kan anses som skattefritt?

 

Vet att de ofta är lite luddigt inom detta område men kanske någon har lite kött på benen angående skattebiten....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också noterat att Zyphilis spelar över 16 bord. Kanske även fler än 20. I och med Expekts hårda regler gällande racet så vore det skandal att inte stänga av honom. Jag menar... Det GÅR inte att öppna fler bord är 16 och kan han det så måste han ju fuska på något sätt!!!

 

Kom igen Expekt. Gör det som är rätt!

 

Varför skulle dom lyckas med det nu när dom inte kan det annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att detta inlägg inte riktigt hamnar rätt, men men...

 

Någon som vet om Expekt är registrerat/har sina servrar/etc. inom EU och därför kan anses som skattefritt?

 

Vet att de ofta är lite luddigt inom detta område men kanske någon har lite kött på benen angående skattebiten....

 

Dom har poker licensen registrerad på Malta så det är EU (medlem 2004) men jag rekommenderar å det bestämdaste att du tar någon annan iPoker site. Jag kan ge dig flera förslag om du vill ha.

 

Varför jag anser det kan du läsa från inlägg 1038.

 

En site som uppmanar folk att titta noga i lobbyn innan dom registrerar sig och sedan inte står för vad som står skrivet i lobbyn är inte ett ställe jag skulle välja om jag vore du.

 

Med detta så är det kanske underförstått att efter 7 mail fram och tillbaka så vidhåller dom fortfarande att raden (på den sida där pris strukturen inom nätverket står skriven) som uppmanar till att titta noga i turneringens lobby inte har någon som helst betydelse när det sedan kommer till att turneringen startar oavsett när du registrerade dig till turneringen.

 

Tournament pay-out structure

 

De flesta turneringar följer en generell utbetalnings-struktur där cirka 10% av samtliga spelare får priser, såsom i tabellen nedan. Dock varierar utbetalnings-strukturen för specifika turnerigar så var alltid uppmärksam och kontrollera detta i “prize info”-tabellen i turneringslobbyn innan du registrerar dig.

 

Står det 80 betalda platser där när man registrerar sig ska det INTE vara tillåtet för Expekt att minska detta.

 

Jag anser fortfarande att detta är skandal av ett så pass stort gamblingföretag som Expekt.

 

Och kommer givetvis att fortsätta detta ärende under en lång lång tid framöver. Jag hoppas bara att det finns offentliga media som är villiga att publicera det hela när jag har sammanställt allt material om inte Expekt erkänner att det är deras fel och kryper till korset. Det kan inte vara spelarnas ansvar att gissa sig till hur saker och ting fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, och inte tänker jag bli gladare och tiga, buga och tacka när jag nu hamnade på en av dom där platserna som skulle ha gett ett litet tillskott i en annars väldigt skral kassa. Jag erbjöd dom även att slippa mig genom att betala ut vad buy-in var till mitt konto i god tid innan turneringen började eftersom jag ansåg dom hade lurat oss spelare med sin info.

 

Följetongen kommer att fortsätta på diverse platser de kan jag lova. Hoppas dom kommer bli nöjda med sin affär för jag kan inte tro att dom kommer spara pengar på att inte backa och ge sig i den här frågan.

 

Som arbetslös och i mindre ekonomisk klämma utan stämpling har man massor av tid att lägga ned på saker man anser är orätta mellan arbetsansökningarna.

 

Få se vad som kommer ut av mail nummer 7 jag skickat till dom och som dom skickat vidare till en annan avdelning för utredning.

 

Hejsan Duckyduck och alla andra forum-skribenter!

 

Jag har följt tråden som har florerat under vår site's namn med nyfikenhet, förvåning och uppskattning på detta forum. Efter att ha tagit mig en funderare och tittat närmare på detta ur vår synvinkel, ur de kunder's perspektiv som har känt sig drabbade av att det tidigare angavs 80 platser betalda i PC sweden och hur ja själv ser på saken så har jag kommit fram till följande;

 

Som tidigare nämnt så angav vi tydligt och klart i våra regler på vår hemsida att utbetalnings-strukturen i denna turnering skulle följas av en 10% standard payout structure.

 

Om vi då ser till regeln och citatet som frångår detta så lyder det som följande: "Dock varierar utbetalnings-strukturen för specifika turnerigar så var alltid uppmärksam och kontrollera detta i “prize info”-tabellen i turnerings lobbyn innan du registrerar dig."

 

I och med detta så kan man då fråga sig vad det är som stämmer i detta fall och varför vi också anser att vi har rätt i denna fråga. Jo, det är nämligen så att det senare endast stämmer i de fall som det första inte gäller. Alltså, om vi i detta fall inte har angivit att det är en "10% standard payout structure" som gäller så kan detta följas av det senare påståendet. I detta fall hade vi angett att vi skulle ha en specifik utbetalnings-struktur i turneringen och därför gäller inte påstående två.

 

Tydligen så har det skett ett missförstånd i detta fall och därför vill jag förklara hur det ser ut i vår pokerklient.

 

I pokerklienten så anges det totala antalet spelare som har registrerat sig under "number of players registered".

 

Det anges även hur många platser som är reserverade för satelliter under "reserved seats for satellites" på "info"-sidan.

 

När vår pokerklient sedan gör en beräkning av prisstrukturen så beräknas detta på den sammanslagna summan av dessa två siffror.

 

Eftersom vi inför denna turnering hade flertalet satelliter som blev "cancellerade" så ändrades beräkning för hur prisstrukturen skulle komma att vara ett tag innan denna turnering skulle starta.

 

Strukturen korrigeras sedan när dessa platser inte längre är reserverade så att också dessa kan frigöras för spelare som vill köpa in sig i turneringen.

 

 

Jag inledde även mitt inlägg med att säga att jag hade sett detta ur de spelares perspektiv som kände sig drabbade i denna fråga. Vad jag kom fram till är att eftersom vår klient i detta fall skiljer sig från våra konkurrenters så kan informationen för somliga spelare uppfattas som missvisande eller felaktig.

 

Detta är en fråga om vad man är van vid och medan vissa spelare kanske ser detta som positivt och en uppskattning på hur många som kommer att delta så kanske detta kan ses som förvirrande för andra. Det beror alltså på hur man ser på det och vad man har för intressen/förväntningar i turneringen. I en del fall avgör "rullen" i denna fråga och ibland kanske några av våra spelare önskar att ha en mera spridd fördelning av pengarna.

 

Då önskar jag även att få lägga till några egna ord på hur jag själv resonerar i frågan.

 

Ur ett rent spelteoretiskt perspektiv så hade jag inte varit glad över att 80 spelare skulle ha fått betalt i en turnering med totalt 214 registreringar. Om man gör en uppskattning på sitt förväntade värde (EV) så skulle den för många spelare vara betydligt lägre i en situation där 80 platser betalas med 214 registreringar än om man följde den prisstruktur som nu tillämpades. Enligt min bedömning så skulle en sådan struktur gynna de sämre spelarna och missgynna de bättre.

 

Jag anser också att denna tråd inte skulle ha uppstått om det inte hade funnits ett så pass stort övervärde i denna turnering.

 

Om det inte hade varit för att övervärdet i denna turnering var totalt $122.600 så hade man tydligt kunna se att detta resonemang är ganska klart.

 

Med en fördelning där 80 platser betalas vid ett totalt antal på 214 registrerade spelare i en turnering utan detta övervärde och en buy in på $200 så hade exempelvis en 80:e plats givit tillbaka $64.2.

 

Jag hade personligen ogillat en sådan struktur. Nu var det en betydligt större prispool än så, men om jag gör ett antagande om att förutsättningarna hade varit densamma oavsett prispool så hade jag ansett att en sådan fördelning hade inneburit ett reducerat värde.

 

Om vi antar att jag skulle ha dessa förutsättningar som pokerspelare, hade haft möjlighet att tillämpa detta i praktiken och om jag skulle ha fått ett svar på att den ena fördelningen gynnar mig bättre än den andra så skulle jag föredra den som betalar ut till ett färre antal deltagare eftersom att jag i längden skulle tjäna på detta. Detta skulle vara ett bra tillfälle för mig att också fokusera på mitt långsiktiga resultat och se hur värdet ökar/minskar och skiljer sig beroende på struktur. Om dessa kriterier möts i verkligheten eller om detta var en hypotes eller inte låter jag vara osagt för stunden ;).

 

Tack för era åsikter och den feedback ni har kommit med.

 

Lycka till vid pokerborden!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett mycket bra och utförligt inlägg av Expelt representanten här ovan men nu är det ju faktiskt som så att det var MYCKET mera än dessa $64 som påstås ha varit priset på plats 80. Det var x antal hundra dollar på plats 80 vilket gör en väldigt stor skillnad.

Sen måste jag säga att värdet för en spelare med en viss storlek på sin BR har fördel av att det är färre platser betalda för den spelaren behöver inte tänka på varje cent som är i spel men en sån som jag har absolut ingen glädje av detta eftersom t.ex. $375 hade gjort en ENORM skillnad i BR.

 

Min åsikt består att detta är dåliga ursäkter för en kass mjukvara som inte kan skilja på verklighet och fantasi.

Jag upprepar även att detta är ett praktexempel på Berra vs Martinspoker ( en sak i turnerings lobby och en annan på någon helt annan väl dold plats ) och jag hoppas att det kommer att resultera i massor av dålig publicitet för Expekt. själv tänker jag återigen ta mitt pick och pack och välja en annan site för mitt spelande. Dock tänker jag inte släppa detta ämne utan fortsätta driva detta i diverse offentliga miljöer som t.ex. detta forum.

 

Åter igen.... SKANDAL och en form av bedrägeri är vad det är.

Expekts syn på saken är alltså som i liknelsen nedan (sen kanske det är en dålig liknelse men det är inte mindre sant för det):

 

På en plats skriver dom att solen skiner ute. det är den platsen alla ser och läser.

På en annan skriver dom att det regnar ute men den har dom gömt undan 4-5 sidor bort.

Det är soligt ute men eftersom dom har gömt undan en rad där det står att det regnar ute så är det att det regnar ute som är rätt!

 

Löjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett mycket bra och utförligt inlägg av Expelt representanten här ovan men nu är det ju faktiskt som så att det var MYCKET mera än dessa $64 som påstås ha varit priset på plats 80. Det var x antal hundra dollar på plats 80 vilket gör en väldigt stor skillnad.

Sen måste jag säga att värdet för en spelare med en viss storlek på sin BR har fördel av att det är färre platser betalda för den spelaren behöver inte tänka på varje cent som är i spel men en sån som jag har absolut ingen glädje av detta eftersom t.ex. $375 hade gjort en ENORM skillnad i BR.

 

Min åsikt består att detta är dåliga ursäkter för en kass mjukvara som inte kan skilja på verklighet och fantasi.

Jag upprepar även att detta är ett praktexempel på Berra vs Martinspoker ( en sak i turnerings lobby och en annan på någon helt annan väl dold plats ) och jag hoppas att det kommer att resultera i massor av dålig publicitet för Expekt. själv tänker jag återigen ta mitt pick och pack och välja en annan site för mitt spelande. Dock tänker jag inte släppa detta ämne utan fortsätta driva detta i diverse offentliga miljöer som t.ex. detta forum.

 

Åter igen.... SKANDAL och en form av bedrägeri är vad det är.

Expekts syn på saken är alltså som i liknelsen nedan (sen kanske det är en dålig liknelse men det är inte mindre sant för det):

 

På en plats skriver dom att solen skiner ute. det är den platsen alla ser och läser.

På en annan skriver dom att det regnar ute men den har dom gömt undan 4-5 sidor bort.

Det är soligt ute men eftersom dom har gömt undan en rad där det står att det regnar ute så är det att det regnar ute som är rätt!

 

Löjligt!

 

Nu är jag ganska van vid expekt så jag känner till hur deras system fungerar men jag tycker ändå att det kunde vara tydligare i turneringslobbyn. Dock så förstår jag inte hur du kan påstå att det är bedrägeri om det nu är så som Expekts representant säger att allting om hur det fungerar står på deras hemsida. Du får helt enkelt skylla dig själv om du inte läst på innan du registrerar dig.

 

Om du inte tänker släppa detta ämne och "fortsätta driva" det så visst gör det men jag tror knappast någon bryr sig. Dessutom är din liknelse fel då vädret inte är något som expekt kan påverka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har ni sänkt antalet FPP man får per rakad $ i turneringar?

Förut fick man 40 FPP som Legend, nu får man 20.

På andra sidor får man 20 FPP på lägsta VIP nivån.

 

 

358_FPP_Table_NO_Shadow.jpg

 

haha fyfan Expekt vafan sysslar dom med. cashat ut allt jag äger och har därifrån. råder andra att byta till någon annan Ipoker klient. STARKT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag ganska van vid expekt så jag känner till hur deras system fungerar men jag tycker ändå att det kunde vara tydligare i turneringslobbyn. Dock så förstår jag inte hur du kan påstå att det är bedrägeri om det nu är så som Expekts representant säger att allting om hur det fungerar står på deras hemsida. Du får helt enkelt skylla dig själv om du inte läst på innan du registrerar dig.

 

Om du inte tänker släppa detta ämne och "fortsätta driva" det så visst gör det men jag tror knappast någon bryr sig. Dessutom är din liknelse fel då vädret inte är något som expekt kan påverka.

 

Är du helt go eller orkar du helt enkelt inte läsa? Jag har flera gånger redan påpekat att jag har tittat noga innan jag registrerade mig precis som Expekt säger att man ska göra i raden som jag har citerat x antal gånger tidigare i tråden.

 

Och sen gillar jag ordet Bedrägeri (kunde ha använt ord som osanning, falsk reklam, lurendrejeri m.m. men gjorde inte det) och tycker att det är bland dom bästa orden som finns att välja på för detta eftersom dom har gått ut i turnerings lobbyn med osanna uppgifter och tänker använda det framöver med.

Att sen försvara sig med att det stod som det gjorde för att mjukvaran är dåligt programmerad är ingen ursäkt som jag tänker godta, det är inte mitt fel att den är kass. Felet är helt och fullt Expekts eftersom dom använder den.

 

Utöver detta så tycker jag du ska sluta underskatta vad folk bryr sig i, redan tidigare i denna tråden har andra spelare brytt sig om Expekts agerande.

 

Vad angår liknelsen så kanske du skulle kunna använda lite fantasi istället för att uttrycka din kunskap om att Expekt inte kan påverka vädret, det va ju faktiskt bara en liknelse på hur dumt jag personligen tycket att det hela är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du helt go eller orkar du helt enkelt inte läsa? Jag har flera gånger redan påpekat att jag har tittat noga innan jag registrerade mig precis som Expekt säger att man ska göra i raden som jag har citerat x antal gånger tidigare i tråden.

 

Och sen gillar jag ordet Bedrägeri (kunde ha använt ord som osanning, falsk reklam, lurendrejeri m.m. men gjorde inte det) och tycker att det är bland dom bästa orden som finns att välja på för detta eftersom dom har gått ut i turnerings lobbyn med osanna uppgifter och tänker använda det framöver med.

Att sen försvara sig med att det stod som det gjorde för att mjukvaran är dåligt programmerad är ingen ursäkt som jag tänker godta, det är inte mitt fel att den är kass. Felet är helt och fullt Expekts eftersom dom använder den.

 

Utöver detta så tycker jag du ska sluta underskatta vad folk bryr sig i, redan tidigare i denna tråden har andra spelare brytt sig om Expekts agerande.

 

Vad angår liknelsen så kanske du skulle kunna använda lite fantasi istället för att uttrycka din kunskap om att Expekt inte kan påverka vädret, det va ju faktiskt bara en liknelse på hur dumt jag personligen tycket att det hela är.

 

 

Ja du. Så bra att du tittat noga. Dock så anser jag fortfarande inte att det har förekommit något fel från expekts sida. Däremot skulle de kunna vara lite tydligare. Det står på deras hemsida att huvudregeln är att 10%-utbetalningsstrukturen gäller men att undantag kan förekomma. Som jag skrev tidigare så ser jag det som självklart att utbetalningsinfon som finns i en turneringslobby baseras på det förväntande antalet platser i turneringen. Att en del satellitplatser försvinner pga för få anmälda till vissa satelliter är väl knappast ovanligt. Alltså är det heller inte konstigt att utbetalningsinfon ändras därefter. Du kan ju jämföra detta med om det istället hade varit 200 anmälda personer som avanmälde sig en halvtimmer innan turneringen. Antalet betalda platser hade ju ändrats då med (säg från 80 betalda till 40). Tycker du i så fall att expekt ska hållas ansvariga för att folk avanmält sig och tvingas betala till 80 platser ändå? Det är ju egentligen ingen skillnad om folk avanmäler sig eller om vissa satelliter ställs in.

 

Använd vilket ord du vill men jag personligen tycker att bedrägeri är ett alldeles för starkt ord. Det är klart att du kan hitta enskilda som bryr sig, jag menade mer att om du vill skapa någon slags verkbar opinion mot Expekt så får du nog ha något värre att komma med än att du känner dig förfördelad.

 

En liknelse som din bör innehålla samma slags argumentation som den som Expekt använder. Det gjorde den inte, alltså är den en dålig liknelse. Min kommentar om vädret var bara där för att visa hur dum jag tyckte din liknelse var men du får gärna fortsätta använda den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har ni sänkt antalet FPP man får per rakad $ i turneringar?

Förut fick man 40 FPP som Legend, nu får man 20.

På andra sidor får man 20 FPP på lägsta VIP nivån.

 

 

358_FPP_Table_NO_Shadow.jpg

 

Hej Aeis!

 

 

 

Detta gjordes då vi ändrade våra villkor för vår nuvarande bonusstruktur. Vi var tvungna att korrigera de högre FPP nivåerna då en spelare fick mer än 100% tillbaka på sin rake då en bonus var aktiverad. Detta var inte i enlighet med nätverkets regler och därför var vi också tvungna att genomföra denna ändring.

 

Efter denna förändring så är det lättare för våra spelare på lägre VIP nivåer att ackumulera sin bonus. Inga förändringar gjordes på den lägsta nivån.

 

Vi ser även detta som ett sätt att utveckla det VIP program som vi har för tillfället. Om du tittar på det nya schemat för hur FPP strukturen ser ut så har det även skett fler förändringar för de olika FPP nivåerna.

 

Slutligen så ber jag att få meddela att vi arbetar intensivt för att utveckla vårt nuvarande VIP program och vi tittar på de möjligheter och förändringar som vi kan göra under kommande tid.

 

Vänliga hälsningar,

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ni inte lägga några mer freerolls på några vettiga tider och som bara gäller spelare på Expekt? Som det är just nu går en $100 12.00 och en $50 12.30 men dessa är det knappt nån mening att försöka registrera sig på, på grund av att det är för hela nätverket är de fulla på tre sekunder (dvs kortare tid än "registerknappen" hinner bli möjlig att klicka på).

På normal europeisk speltid finns det endast en freeroll och den är dessutom bara för personer som registrerat sig senaste nittio dagarna.

 

Hej Stuey ;) !

 

Kul att du kommer med feedback gällande våra "frirullar" och jag ursäktar att vi inte kunde besvara denna fråga vid ett tidigare tillfälle.

 

Som du tidigare nämnt så startar dessa turneringar vid lunchtid om man följer det svenska dygnet. Anledningen till att dessa turneringar rullar vid lunchtid är flera. Orsaker som att flertalet andra turneringar spelas senare under kvällen, att kunna erbjuda turneringar med stort antal deltagare vid lunchtid då det vanligtvis inte är lika många aktiva spelare som under senare delen av dygnet, efterfrågan av liknande turneringar under denna tid på dygnet osv.

 

Det jag kan rekommendera i dagsläget är många av de satelliter och turneringar där man kan köpa in sig i direkt för FPP. Många av dessa har ett mycket lågt (FPP) inköp och själv ser jag även dessa som ett bra alternativ för de som önskar att spela fler Freeroll's än vad som erbjuds för tillfället.

 

Ett tydligt sätt att finna dessa är om du öppnar turneringslobbyn och sorterar efter inköp.

 

Tack för din feedback!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...