Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 42 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nordicbet.com signup och reload måste ju vara bland de enklaste, spela 250 rakade händer där potten rakas till minst 25cent dvs en pott på minst 5$. Någon som har clearat denna bonusen och kan intyga att är så enkel som den ser ut. Här finner du bonsen och här schemat för raken

 

Hmm på sidan står det att den bara är till för nya spelare, men i APC:s bonustips så står det reload också!? Hur ligger det till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nordicbet.com signup och reload måste ju vara bland de enklaste, spela 250 rakade händer där potten rakas till minst 25cent dvs en pott på minst 5$. Någon som har clearat denna bonusen och kan intyga att är så enkel som den ser ut. Här finner du bonsen och här schemat för raken

 

Hmm på sidan står det att den bara är till för nya spelare, men i APC:s bonustips så står det reload också!? Hur ligger det till?

Kolla här https://www.nordicbet.com/pokerschool/eng/promotions/area-833.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brorsan sa till mig igår att man måste betala skatt på vinsten om man spelar på nordicbet, hur ligger det till egentligen? Och erftersom de inte har neteller hur skall man då kunna kringå detta?

 

Edit:

Inom kort hoppas vi kunna erbjuda fler betalningsmetoder, som till exempel Neteller.

 

Någon som vet om de inför detta ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QoS: Kan inte du fixa nån specialare med martinspoker nu när de äntligen ska köra en bonus. ;):oops:;)

 

Visa musklerna nu när vi är ett forum med över 13 000 användare.

Vad ska dom köra för bonus?

 

Jag frågade Martin de Knijff varför martinspoker inte har någon signup bonus som alla andra (?) b2b siter har.

 

Han svarade i stil med att -

"We are in the process of doing just that" (erbjuda signup bonus)

"It will be a huge deal like fulltilt"

 

Med andra ord kommer bonusen enligt han att vara på 600€

och att som jag förstod det iaf så clearar man den 0.6€ per vip.

 

Låter lite för bra för att vara sant tycker jag men... :)

 

Bonusen ska för övrigt komma inom 1-2 veckor.

På fulltilt får man en poäng för varje dollar i rake. På B2B räcker det med att en hand uppnår en rake €0.3 för att man ska får en VIP.

 

Du kan alltså inte dra den jämförelsen som du gör. Kan tänka mig att det blir en stor bonus, men att den är något mer svårinspelad än de lättare bonusarna inom B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar inte Nordicbet NetEller?

 

Nej.

 

Lite surt att jag fattade det först efter jag reggat mig. :roll:

 

Gjorde samma misstag. Tur att jag inte installera skiten. En sida som inte tar neteller orkar jag inte spela på :D

 

Är du galen? det är en av de softaste bonusen på markaden!

En bonushora som jag blir röd i ansiktet vid sådana uttalanden.. praktiskt taget 500 händer för 200$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar inte Nordicbet NetEller?

 

Nej.

 

Lite surt att jag fattade det först efter jag reggat mig. :roll:

 

Gjorde samma misstag. Tur att jag inte installera skiten. En sida som inte tar neteller orkar jag inte spela på :D

 

Är du galen? det är en av de softaste bonusen på markaden!

En bonushora som jag blir röd i ansiktet vid sådana uttalanden.. praktiskt taget 500 händer för 200$

 

så man kan göra både sign up bonusen och reload bonusen denna månad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Surfade förbi denna siten: http://www.wpcproductions.com/

 

Och upptäckte att det tydligen finns en till medlem på nya partynätverket, http://www.pokernow.com/. Är det en nyöppnad site eller? Jag kan heller inte hitta kraven på deras 20% upp till 100$bonus. Lär väll ligga på 7x som empire och intertops.

 

Gammalt skin, ägs numera av partypoker. Kravet är 7x inom 30 dagar.

 

Finns en 5X, kika BW för mer info.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har signat upp på Party via pokerforums erbjudande. Har enligt instruktionerna använt koden PFNU20 vid registreringen. Men hur är det när man ska göra en insättning, behövs det anges någon kod då?

 

Noterade att motsvarande instruktioner för att signa hos Heypoker angav att kod vid insättning inte behövs: "3. Vid först insättningen behöver du inte ange någon "deposit code" eftersom sign up koden ovan automatiskt ger dig 100% max €200 på första insättningen.". Gäller samma sak för Party? (Kanske borde det isf framgå i instruktionerna?)

 

Skulle bli jätteglad för ett snabbt svar av nån som har koll på läget. Dessvärre är jag en otålig själ och kommer antagligen om 5 minuter chansa på att det ej behövs kod vid insättningen... :D

 

EDIT: Pallade inte. Angav samma kod vid insättningen, verkar ha funkat bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar inte Nordicbet NetEller?

 

Nej.

 

Lite surt att jag fattade det först efter jag reggat mig. :roll:

 

Gjorde samma misstag. Tur att jag inte installera skiten. En sida som inte tar neteller orkar jag inte spela på :D

 

Är du galen? det är en av de softaste bonusen på markaden!

En bonushora som jag blir röd i ansiktet vid sådana uttalanden.. praktiskt taget 500 händer för 200$

 

Reload bonusen kan ikke bli brukt i sammenheng med andre typer bonuser (f.eks. en Signup Bonus)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men man måste ju kunna cleara signup först och sedan reloaden, right?

 

Jag postade även i nordicbet tråden, men eftersom jag är så girig efter ett svar postar jag öven här.

 

Jag reggade mig på nordicbet för några timmar sedan och satte in 200$ för att maximera signup bonusen. Jag spelade i ca 1h på nivån $0,25/0,50 men enligt "-Raked Hands" i menyn har jag inte fått en enda rakad hand :cry:. Jag har tom sett att potter har blivit rakade för över 25cent, men har fortfarande inga rakade händer nu flera timmar efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men man måste ju kunna cleara signup först och sedan reloaden, right?

 

Jag postade även i nordicbet tråden, men eftersom jag är så girig efter ett svar postar jag öven här.

 

Jag reggade mig på nordicbet för några timmar sedan och satte in 200$ för att maximera signup bonusen. Jag spelade i ca 1h på nivån $0,25/0,50 men enligt "-Raked Hands" i menyn har jag inte fått en enda rakad hand :cry:. Jag har tom sett att potter har blivit rakade för över 25cent, men har fortfarande inga rakade händer nu flera timmar efteråt.

Ibland tar det ett tag för siten att att uppdatera raked hands så försök igen senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...