Gå till innehåll

Är inte Ken lite väl mycket mediahora nu?


nisse hult

Recommended Posts

Hade jag varit Ken hade jag bara suttit där hemma och läst och skrattat åt alla avundsjuka människor här ;) Men det är ju bara jag och min humor :P

Akta dig för att tala om avundsjuka människor, det verkar vara en känslig punkt för många ;)

Det finns inget svenskare än att i alla möjliga och omöjliga sammanhang klaga på den svenska avundsjukan.

 

Bra svar, jag tänker använda det själv när det behövs. Ok med dig? :D

Dock är det förvånansvärt många som tar åt sig av generella kommentarer, typ "svensk avundsjuka" och "alla med en gnutta förnuft". Själv lider jag inte av det utan har ett inbyggt filter mot dessa strofer.

Fast jag tycker om mig ändå :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ken bygger och vårdar bara sitt varumärke och det gör han väldigt bra.

 

Jag håller inte med (längre).

 

När en kändis dyker upp i Dolce Vita, så är det sällan en kändis som är på väg upp utan oftast en som är på väg ner. I kvällens avsnittet är Jens of Sweden-Jens (konkurs för några veckor sedan), Dominika Peczynski (någon som kommer ihåg henne?) och Ken med. Bra för Kens varumärke?

 

Jag hävdar att det är väldigt bra. Att synas med Emma kan aldrig, under några som hellst förutsättningar, vara dåligt. Det är alltid, ALLTID, bra att synas med Emma. Alltså, jag kan ju bara tänka mig när Kens underbara leende möter Emmas om möjligt ännu härligare leende. Fattar ni inte att detta är stort ska ni inte hålla på med poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken bygger och vårdar bara sitt varumärke och det gör han väldigt bra. Nu är det bara att sitta ner och vänta på att MaLiik loggar in på jobb och vips så har vi 40 nya inlägg.

 

MaLiink, var är du? Skriv ngt! Säg ngt! Visa att du fortfarande brinner för din sak!

 

maliik?

 

Det känns bra att veta att man är saknad :heart:

 

Gällande Kens horeri så är det för att göra lite PR ungefär som hans utmaning. Frågan är väl mer varför han väljer att vara med i Dolce Vita, det är inte direkt A listan man ser där! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken bygger och vårdar bara sitt varumärke och det gör han väldigt bra.

 

Jag håller inte med (längre).

 

När en kändis dyker upp i Dolce Vita, så är det sällan en kändis som är på väg upp utan oftast en som är på väg ner. I kvällens avsnittet är Jens of Sweden-Jens (konkurs för några veckor sedan), Dominika Peczynski (någon som kommer ihåg henne?) och Ken med. Bra för Kens varumärke?

 

Dominika går det väll otroligt bra för. Hon är ju en av grundarna för lovematch och de drar ju in bra med pengar. Sen bara för att hon inte syns lika mycket i media betyder inte att det går bra för henne.

 

Jens starta ju upp JoS direkt efter konkursen. Att konka och starta upp ett nytt bolag är rätt vanligt i små expansiva företag. Det gör de ofta eftersom de lätt kan hamnar i lividitetsproblem pga utstående fakturor och då måste de enligt lag gå i konkurs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken bygger och vårdar bara sitt varumärke och det gör han väldigt bra. Nu är det bara att sitta ner och vänta på att MaLiik loggar in på jobb och vips så har vi 40 nya inlägg.

 

Hade jag varit Ken hade jag bara suttit där hemma och läst och skrattat åt alla avundsjuka människor här ;) Men det är ju bara jag och min humor :P

 

Akta dig för att tala om avundsjuka människor, det verkar vara en känslig punkt för många ;)

 

Det finns inget svenskare än att i alla möjliga och omöjliga sammanhang klaga på den svenska avundsjukan.

 

Undrar var du hittar något om den svenska avundsjukan i våra inlägg? Jag talar om avundsjuka hos alla människor. Sen att det råkar vara mest svenskar här betyder inte att jag menar den sk svenska avundsjukan. Jag tycker att man hittar avundsjuka minst lika mycket i andra länder :x

 

Så läs igen och läs rätt :D Gör inga egna tolkningar eller försök hitta dolda budskap i vad jag skriver :D

 

Sen är jag inte svenska eftersom jag är från Skåne och då är man tydligen dansk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cheunce, det går säkert jättebra för både Dominika och Jens. Däremot är de på dekis som kändisar. Min poäng är att Dolce Vita är ett program som handlar om kändisar, men de får bara ja av kändisar som är på väg ner (som kändisar).

 

Därför tror jag inte att det är bra för Kens varumärke att vara med där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Bra svar, jag tänker använda det själv när det behövs. Ok med dig? :D

 

Go nuts!

 

Och så lite on topic: Klart att Ken kan säga nej till att vara med i ett sånt skitprogram, min gissning är att de tillfrågade som verkligen ställer upp i programmet är i rejäl minoritet. Alternativt orkar de in bemöda sig med att fråga personer med stor integritet som de verkligen skulle vilja ha med i programmet, typ Fredrik Ljungberg m.fl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det finns inget svenskare än att i alla möjliga och omöjliga sammanhang klaga på den svenska avundsjukan.

 

Undrar var du hittar något om den svenska avundsjukan i våra inlägg? Jag talar om avundsjuka hos alla människor. Sen att det råkar vara mest svenskar här betyder inte att jag menar den sk svenska avundsjukan. Jag tycker att man hittar avundsjuka minst lika mycket i andra länder :x

 

Så läs igen och läs rätt :D Gör inga egna tolkningar eller försök hitta dolda budskap i vad jag skriver :D

 

Sen är jag inte svenska eftersom jag är från Skåne och då är man tydligen dansk ;)

 

Ok sorry då, låt oss bara säga att jag gjorde en allmän betraktelse och att jag av en slump råkade få med ett citat från dig också. :) Är bara lite less på gnäll på jantelag hit och avundsjuka dit så fort någon lyckad (läs rik) person får kritik. Men visst, ibland är det säkert ren missunnsamhet som ligger bakom, men knappast så ofta som vissa vill få det gällande.

 

Peace. :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Topic:

 

Ken har i mina ögon skött sig utmärkt som företrädare för poker. Han gör sig nog bra i Dolce Vita också. Han verkar inte förhasta sig i sina beslut.

Skall helt klart bänka mig framför dumburken ikväll och se på Emma och Ken flirta med varandra! :-)

 

Off topic:

Nidson, gällande min kommentar till cheunce om avundsjuka så var det en liten gliring till en annan tråd där jag nämde svensk avundsjuka just av den anledningen du nu blev lite less...

Nu lägger jag ned det ämnet. Tänker försöka hålla mig till pokerdiskussioner istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag såg ju då en liten bit av Dolce Vita idag. Gillar det programmet faktiskt, då jag är en stor och sann vän av ironi. Det man lade märke till var ju hur brutalt mycket Ken flirtade med Emma. Det känns som att Ken börjar bli lite desperat nu när han passerat 35-strecket. I varenda intervju man har läst snackar han om att han vill finna sin "livskamrat". Hehe, lite gulligt tänker vissa kanske, men jag vette fan. Tvivlar på att han har så mycket att hämta hos den goda Emma, men jag har onekligen haft fel förr vad det gäller både det ena och det andra, dock aldrig det tredje.

 

Kan emellertid inte släppa tankarna på Red Baron-ryktet. Det är något som håller mig grubblande dagarna i ända, vilket ju iofs har en viss charm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvivlar på att han har så mycket att hämta hos den goda Emma, men jag har onekligen haft fel förr vad det gäller både det ena och det andra, dock aldrig det tredje.

Det är väl hon som i så fall hämtar hos honom, han är ju rik!

 

Som om jag bryr mig, fattar inte ens varför jag klickade mig in på den här tråden. Ajöss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag såg ju då en liten bit av Dolce Vita idag. Gillar det programmet faktiskt, då jag är en stor och sann vän av ironi. Det man lade märke till var ju hur brutalt mycket Ken flirtade med Emma. Det känns som att Ken börjar bli lite desperat nu när han passerat 35-strecket. I varenda intervju man har läst snackar han om att han vill finna sin "livskamrat". Hehe, lite gulligt tänker vissa kanske, men jag vette fan. Tvivlar på att han har så mycket att hämta hos den goda Emma, men jag har onekligen haft fel förr vad det gäller både det ena och det andra, dock aldrig det tredje.

 

Kan emellertid inte släppa tankarna på Red Baron-ryktet. Det är något som håller mig grubblande dagarna i ända, vilket ju iofs har en viss charm.

 

Ken är väl ändå bra för pokern. Han är faktiskt lite cool.

 

vad är "Red Baron-ryktet"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ken är väl ändå bra för pokern. Han är faktiskt lite cool.

 

vad är "Red Baron-ryktet"?

 

Ja, det är han väl säkert. Jag gillar profiler.

 

Red Baron-ryktet är att litet rykte som säger att han är en DFG-huligan som kallade sig för "Red Baron" på Sverigescenens forum förut. Om det är sant kan inte jag svara på, men det verkar finnas en del som talar för det, och det har vänt upp och ner på min världsbild. Vore kul om han kunde kommentera det i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...