Gå till innehåll

SAJT: BattlefieldPoker.com


Mecklenburgare

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jag hade iofs inga "problem" att ta ut pengar från Battle, men det tog en evig tid - säkert fyra dygn. En hel del av tiden så satt bara pengarna på deras "Reverse Withdrawal" så att jag hade chansen att ändra mig angående uttaget. Dvs de hade inte skickat iväg pengarna utan satt bara på dem. Helt uselt.

 

Jag gillar inte heller deras uppkoppling som någon annan klagade på - den är ofta mycket seg och jag har också fått händer foldade (kanske inte quads... :) som jag hade chans att vinna.

 

En sak jag gillar är dock deras rake back-funktion där man direkt från ens cashier kan ta ut sin rake back direkt in på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Om vi säger såhär..Battle Field Poker inte att rekommendera.

 

Vill bara informera er om att Battlefield Poker som tilllhör Prima nätverkets support är helt totalt värdelös. Registrerade mig förra året och hade en rakeback deal där, men när jag skulle casha ut den så blev mina 72$ endast 10$. Inga stora pengar men nu kommer problemet. Jag kontaktade självklart supporten via livechatten DIREKT. jag förklarade mitt problem och dom var trevliga och sa att de skulle se över detta snarast....inget händer...efter 2 veckor kontaktar jag dem igen.. samma svar....dom hade tydligen skickat mitt case till ett annat department som skulle se över detta.

 

Någon månad gick och hörde inget, kontaktade dem igen och samma visa, vi håller på att se över detta...mitt ärende har markerats med alert RED allt möjligt..

 

Nu har det gått över ett halvår och har ändå inte hört nåt så jag kontaktade dem igen i måndags och då sa dem att de skulle se över mitt ärende och om jag inte hörde nåt inom 48 timmar skulle jag kontakta dem igen. Nice tänkte jag nu löser sig säkert problemet....

 

Inget Svar.

 

Ajja jag är ganska van vid detta så jag loggade på Livechatten igen, Då säger snubben att han ska framföra mitt ärende för granskning, Jag lackade helt och sa att det gjort typ 5-6 ggr.

 

chattade med den snubben ett tag men det var lönlöst, allt ledde bara till att de skulle "se över problemet" vilket gjorts senaste halvåret!!!

 

Jag bad då att få prata med en supervisor och det gör jag nu... verkar dock lönlöst, hela BattleField's support verkar inte ha någon som helt koll inom nåt.

 

Är det någon som fått nåt problem löst av BattleField Poker? Detta brev blev nog ganska kul läsning så jag återkommer med vad som kommer att hända posta gärna kommentarer om allt detta elände.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Är BF inom EU?

 

1. Surfa in på sidan

2. Klicka på länken "about us"

3. Läs "Battlefield Poker is licensed by the Kahnawake Gaming Commission in the Mohawk Territory of Kahnawake, Canada. We use State of the Art gaming software provided by the leading online gaming software provider in the world."

4. Reflektera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Funkar det att sätta sig genom väntningslistan för någon sedan uppdateringen? Går ej för mig.

 

Kontaktade supporten som först ber mig starta om clienten, när det inte funkar säger dom att det är brandväggs relaterat, stänger av brandväggen och det funkar fortfarande inte.

 

Jävlarna vägrar erkänna att det är en bug!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Är BF inom EU?

 

1. Surfa in på sidan

2. Klicka på länken "about us"

3. Läs "Battlefield Poker is licensed by the Kahnawake Gaming Commission in the Mohawk Territory of Kahnawake, Canada. We use State of the Art gaming software provided by the leading online gaming software provider in the world."

4. Reflektera

Var licensen finns har inget med skatten att göra. Reflektera igen!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Kan någon svara på hur detta är möjligt?

Jag spelade under ett års tid på Battlefieldpoker, slutade för ca ett år sen för jag började på Full tilt. Spelar bara plo och gamesen där var mycket bättre.

Nu, ett år senare, tänkte jag ta tag i Battlfield igen eftersom rakebackan jag hade där var 50% och jag rejkar väldigt mycket just nu. Emailadressen jag hade när ja reggade på BF finns inte längre så jag fick tag på folk i chatten och konversationen såg ut så här:

 

Mark: Hello, how may I help you today?

you: Hi... it´s been a long time since i played on battlefield and i dont have my log in information anymore.. i even think the registered emailadress i have no longer exist.. what can be done?

Mark: what is the email address you registered with?

you: i think it was ******* but it could also be ******..

 

Mark: one moment please while I check

you: sure

Mark: Andreas your account was closed back in January as you have told us you had problems with gambling

you: what?.. i´ve had no contact with battlefield for over a year.. how could that be?

Mark: that is what is stated in your account

you: wow... strange... so.. what can be done?

Mark: one moment please while I check

you: i could start a new account.. but then there will be trouble with the same netelelr acount right?

Mark: sorry you are unable to register another account

you: ok.. but can u unlock my old then?

Mark: we have been advised from a third party company that you have stated you where having problems with gambling

Mark: I am unable to unlock your account because of this

you: how is that possible!!??

Mark: at some stage you would have told another poker room on the network that you have problems and it goes into a central database

Mark: we are notified of players are in this database

you: lol .. insane.. well.. you just lost a good customer.. ... thanks for nothing

 

 

Jag har altså i januari berättat för dom, eller på ett annat primaskin att jag har problem med spelandet. Fast jag inte ens spelat på prima på över ett år.. någon som har en aning om hur det kan ha blivit så här?

 

Vad händer om jag öppnar ett nytt konto. Jag har ny IP, email och adress sen senast, men samma netellerkonto... innebär nog problem va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Prima/Microgaming vi pratar om så för det första har de en rakeback cap på 30% rakeback sedan Febrauri i år. Detta gäller på alla skins även fast vissa erbjuder extra bonusar som Nordicbets BigBang bouns. Sedan, eftersom supporten på Batllefield sa att du finns med i Primas register över kunder med spelproblem kanske det kan vara svårt att öppna ett konto överhuvudtaget på Prima? Angående samma Netellerkonto är det i alla fall inga problem att använda på olika Prima skins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Är BF inom EU?

 

1. Surfa in på sidan

2. Klicka på länken "about us"

3. Läs "Battlefield Poker is licensed by the Kahnawake Gaming Commission in the Mohawk Territory of Kahnawake, Canada. We use State of the Art gaming software provided by the leading online gaming software provider in the world."

4. Reflektera

 

Var licensen finns har inget med skatten att göra. Reflektera igen!

Jag kanske inte kan beskyllas för att vara ÖVERDRIVET snabb, men jag hann inom ett år iaf....

 

Cyntax, ska jag tolka ovanstående som att Battlefield enligt din bedömning är skattefritt? Jag vet att det här inte är helt okomplicerat och jag förväntar mig inte att du tar dig tid till någon längre utläggning i ämnet. Ett ja/nej/troligvis/troligtvis inte/ingen aning-svar räcker fint.

 

Jag är för lat för att plöja igenom skattefria sajter-tråden.

 

(...hmm undra om prenumerationsfunktionen gör att du upptäcker detta inlägg, eller om jag ska skicka PM....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

ja har lirat på battlefields skin sen i mars förra året eftersom jag käner ägaren irl. orkade inte läsa genom alla sidorna men såg att folk på första sidan hade massa o klaga på. eeeh? klienten e aslätt att anv och den ligger på prima. sajten e 100% seriös o säker och det är inga problem att sätta in eller ta ut pengar. jag tar ut till mitt handelsbankenkonto direkt. innan du kan göra det måste du skicka in uppgifter om din bank. exakt vad kan du fråga live supporten om. ja kommer aldrig sluta spela där oim inte nån annan site ger mig nån sjukt bra deal för att byta.

 

bara så ni som tvekar vet.

 

heppåer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Tror jag har en del cash på BFP, har inte lirat på väldigt länge tänkte in och verifera mitt konto och ta ut, men på sidan står det bara ett medelande. Vad har hänt? någon som vet nått?

 

Så här står det på deras hemsida: wtf?

 

Dear players,

 

We have noticed that there are a lot of rumors concerning the company operates Battlefield Poker (Tusk) on their payment- and license platform. Currently we do not have any factual information other than everything is in the hands of Tusk and MGS (Prima Poker). We have as of yet not heard from Tusk and have not been contacted by Microgaming about the situation. We are waiting for more press releases and information to come out from MGS and Tusk, until then, please check here for more information.

 

Kind Regards,

 

Battlefield Poker Staff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...