Gå till innehåll

Fått dubbla paket, hur göra?


Largo-Sama

Recommended Posts

Nej, det är ju knappast något som polisen skulle bry sig det minsta om. Så frågan är väl i stort sett moralisk. Om det nu är någon pryl du verkligen vill ha så skulle du ju kunna använda lite av pokervinsterna till att betala för den (gasp shock horror). Det är ju inte direkt omöjligt att du kan få lite rabatt om du är ärlig, du besparar ju dem jobb med att ta tillbaka den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är detta en löjligaste post på pf.nu hittills? :))

Måste du verkligen fråga oss ang detta? Antingen tar du det eller inte.

Det verkar som du vill att någon legitimerar att du tar det, isåfall gör jag det åt dig: det är okay.

 

Dock är det förbannat klantigt att posta på det kanske tredje största pokerforumet i världen, som dessutom är på ett språk de förstår.

Kan tänka mig att de är inne här o kollar om deras butik nämnts osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur f*n kan man vara så falsk att man först berömmer butiken ifråga för att de i första läget gratis skickar ett andra markerset när det första, vad det verkar, "kommit bort i postgången".

 

Sedan när "paket ett" väl dyker upp, då överväger du att blåsa butiken ifråga? Fruktansvärt dåligt! Tycker du själv det är ok? De behandlade dig otroligt schysst och nu tänker du stjäla från dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk hade väldigt svårt att hålla sig till topic på samtliga

 

Har du sett rubriken på den här tråden, de flesta svar känns hyffsat on-topic.

 

det var inte jag, utan nån moderator som ändrade den rubriken åt mig.

 

Frågan är om affären kommer märka om jag tar ut detta paketet också. Och om de upptäcker det, kan jag råka illa ut? Jag betalade i förskott när jag beställde det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var inte jag, utan nån moderator som ändrade den rubriken åt mig.

Visst, som om moderatorerna skulle gå omkring och ändra på trådnamn hur som helst, försök med något liiiite troligare. ;-)

 

Men det hindrar ju inte att folk faktiskt var on-topic, det var ju då moderatorernas fel att topicen ändrades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...