Gå till innehåll

SAJT: William-Hill-Poker.com


Mr_Engineer

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, direkt till Visa

Även om man inte satt in något med visakortet?

 

Det kan jag inte svara på. Men varför skulle Willhill särbehandla dem som betalar in på annat sätt. Pengar som pengar? Kolla när Du reggar Dig om Du kan skriva in dina kontouppgifter, kan Du detta kan Du garanterat också föra över via bank wire.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Någon som kan säga hur motståndet är jämfört med 24h?

 

Crypto vs B2B dvs.

 

Jag tycker nämligen att B2B blir allt svårare. Jag vinner fortfarande bra, men får kämpa mer. Kan iofs vara otur. Men jag tycker småstackarna som bara slaskar runt försvinner mer och mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan säga hur motståndet är jämfört med 24h?

 

Crypto vs B2B dvs.

 

Jag tycker nämligen att B2B blir allt svårare. Jag vinner fortfarande bra, men får kämpa mer. Kan iofs vara otur. Men jag tycker småstackarna som bara slaskar runt försvinner mer och mer.

 

Vad det gäller omaha på crypto är det överlag större potter, mer aggressivt spel preflop och naturligtvis då också lösare spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att jag gillar William Hill mycket. Spelar för egen del i princip bara turneringar och det känns som ganska enkelt att hamna på pengarna. Har spelat cirka 10-12 turneringar och fått pengar i de flesta. Man spelar ganska löst och det är inte ovanligt med 6-7 i varje pott. Har prövat idag att föra över pengar till VISA kontot får se hur lång tid det tar.

 

Man har dessutom rätt ofta turneringar så i princip finns det någon turnering varje timme som passar att spela. Antalet deltagare känns vara lämpligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Visa eller Neteller det är frågan...Kör man med Neteller kan man casha ut med bank transfer och använda Will Hill för att köra ut vinster från andra sajter...eller ska jag använda Visa och regga mig i SEK och på så sätt slippa växlingsavgifter...Vad gör ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

På denna sajt skrver man:

http://www.pokerspel.org/william-hill-poker-recension.php

 

Spelarna på William Hill Poker kan välja att spela med tre olika valutor, $, € och £. En nackdel med detta är att samma procentsats tas i rake på alla valutorna, vilket innebär att de som spelar i £ betalar nästan dubbelt så mycket i rake.

 

Det är väl helt naturligt att man betalar mer i rake om man spelar för 1£ i stället för 1$ på samma sätt som man betalar mera rake om man spelar för 2$ i stället för 1$. Eller gömmer det sig något annat bakom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men spelar man för $1000 eller 500£ så borde raken ändå cappas på $3, eller hur?

Jag vet inte varifrån du hämtar dina sifferexempel, men jag har för mig att det överlag är ca 5% i rake.

En annan sak är då om det finns ett maximibelopp på raken och den är samma siffra i £ som i $. Då blir ju raken större med pundet men då är ju procentsatserna olika och inte lika, dvs det negativa är det motsatta till vad som skrevs. Är det alltså siffervärdet på maximiraken som är lika på alla valutor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Hur fungerar det med olika valutor? Kan man spela på pundborden om man valt USD som valuta och vice versa?

 

EDIT: Hittade svaret. Men antar att det är smartast att välja pund som valuta om man ska spela för bonusen då £25 är mer än $35? Eller äter Netellerkostnader upp den skillnaden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har spelat lite MTTs nu senaste dagarna på WH och av nån anledning så efter ett tag börjar dom lagga hårt. Det går så segt att ofta blir man foldad innan man hinner göra nåt. Iofs så kör jag party och stars med några bord samtidigt men dom flyter på perfekt. Jag har dock inte upplevt detta på cash game. Nån som har liknande problem och förhoppningsvis en lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft enorma problem med att spela hos William Hill. Bluescreen med hänvisning till problem med filen nv_disp.dll. Trodde först att det var min dator eller grafikkortet som var problemet men jag upptäckte efter ett tag att det inte är några problem på Unibet, SS, Pacific, Paradise, Party, Prima, Expekt, PokerStars, VC, Everst eller Ladbrokes. Så något med deras klient gör att min dator lägger av. Synd för jag gillade att spela där. Någon annan som haft problem med nv_disp.dll och William Hill?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...