Gå till innehåll

SAJT: William-Hill-Poker.com


Mr_Engineer

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är den här sajten ett skämt eller vad är det frågan om?

 

Skriver in ett lämpligt lösenord, och får svaret "max 8 tecken". WTF?

 

Ok, ska sen mejla supporten och fråga en grej, går in på "contact us" eftersom live help är avstängd och hittar bara postadress och telefon!!?? Helt stört. Chansar på support@williamhill.com och support@williamhillpoker meeeen jag antar att det hade varit för logiskt.

 

Lite frustrerad nu. Nån som har korrekt mejladress?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft problem med att jag inte kan installera WillHill på min dator (Betfair och Interpoker går bra). Nedtankningen går bra men sedan händer exakt inget när jag försöker starta klienten.

 

Några idéer?

 

Jag hade problem med att det inte gick att starta klienten efter en uppdatering. Då löste sig problemet när jag tog bort ett antal temporära filer från williamhillkatalogen. Jag är inte helt säker, men det skulle kunna vara samma problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nån mer som får detta meddelande när man försöker sätta in cash?

 

"Unfortunately we have been unable to process this transaction. Please check that your card details are correct and try again. If this problem persists please contact Customer Services."

 

Kortdetaljerna är korrekta samt att det finns pengar på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer som får detta meddelande när man försöker sätta in cash?

 

"Unfortunately we have been unable to process this transaction. Please check that your card details are correct and try again. If this problem persists please contact Customer Services."

 

Kortdetaljerna är korrekta samt att det finns pengar på kontot.

 

Vad har du för kort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

cryptos nya mjukvara är en katastrof för alla som vill spela mer än 4 bord, allt hänger sig och laggar ut hela tiden, hjälper när jag stänger ner PokerAce hud.. men vägrar spela utan det när jag 6+ tabbar

 

någon som vet hur man kan komma runt problemet?

 

/zyr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
cryptos nya mjukvara är en katastrof för alla som vill spela mer än 4 bord, allt hänger sig och laggar ut hela tiden, hjälper när jag stänger ner PokerAce hud.. men vägrar spela utan det när jag 6+ tabbar

 

någon som vet hur man kan komma runt problemet?

 

/zyr

 

Stäng ner extra features som ljud, grafik, och sånt trams. så fungerar det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

På vilket sätt hänger cashgameborden ihop på Crypto-nätverket? Jag har två Crypto-klienter förutom WillHill och vissa spelare återfinns bara på WH som det ser ut, vissa kan sitta på en 6-7 bord på en annan klient och bara på något WH-bord etc. Är det bara några av borden som är "delade" inom nätverket och finns det specifika WH-bord? Eller är allt samma lika?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg några gamla inlägg om problem med att Willhill kopplar ned.

Jag har råkat ut för det flera gånger och förlorat pengar på det.

Mycket irriterande. Deras mailsupport har varit skrattretande.

Typ "autosvar". Det lustiga är att de svarar om problem som skett där folk blivit av med sina slantar på kontot pga tekniska problem. Det stärker inte direkt förtroendet för dem.

 

Nu skall jag ringa dem för den senaste nedkopplingen hade jag nötfärgen och tre spelare gick allin innan mig. Jag satt där och mös medan jag förgäves väntade på att raise-knappen skulle dyka upp.... :-(

 

Synd, för till och med en usel spelare som jag inser att de spelar dåligt!

Men jag får nog byta skin annars blir jag vansinnig (och fattig).

 

//Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

De verkar ha problem igen, inte fått min cashout på en vecka nu, o det till neteller. står att den ska komma direkt på deras FAQ men det är ju ett hån, försökte även maila nu och då gick det inte, för att jag redan skickat ett mail till dom för ett par dagar sen som dom inte svarat på, Tilt på den servicen.

 

Nån som har email till skiten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
  • 5 months later...

Riktig dålig support har dem ialalfall!

 

Satte in 30€ för att spela en turnering, men fick fel meddelande och genomföringen misslyckades stod det. Sen kolla jag mitt Neteller några dagar senare och då hade 30€ dragits från kontot. Kollade Willhill kontot igen och inga pengar. Så trotts att det stod att genomföringen misslyckats och att inga pengar kom in, så hade Willhill dragit 30€. Nu var det väldig tur att det bara gällde 30€ och inte en normal insätting på runt 500€.

 

Hur som helst vägrar deras support nu att svara på mina mail, så blir väll tvungen att försöka nå dem på telefon istället vilket känns lite omständigt för att bara få tillbaka 30€....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...