Gå till innehåll

Allt om Bad Beats och liknande!


Goose_strike

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag brukar inte sitta och snyfta efter en badbeat utan bara bryta ihop och komma igen men nu har det fan gått för långt! Jag sitter och lirar NLTH $2/$4 på party...Bordet har varit väldigt slaskigt och jag spelat upp mig till 912$

 

Jag tittar upp på korten KK

 

froasp (jag) raise $12

 

BB calls

 

resten foldar....

 

flop K K A (jag hade floppat 4-tal mot den värsta fisken på hela nätverket(kändes det som)

 

froasp "checks"

FB Bet 100$

froasp raise to 400$

FB All-in 824$

 

*total eufori*

 

froasp calls (all in)

 

froasp shows four of a kind Kings

FB shows AQh

 

 

dealing turn Ac

dealing river As

 

 

killen hade dragit in ett fyrtal i Ess...

 

Vad är sannolikheten i detta! :twisted::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar inte sitta och snyfta efter en badbeat utan bara bryta ihop och komma igen men nu har det fan gått för långt! Jag sitter och lirar NLTH $2/$4 på party...Bordet har varit väldigt slaskigt och jag spelat upp mig till 912$

 

Jag tittar upp på korten KK

 

froasp (jag) raise $12

 

BB calls

 

resten foldar....

 

flop K K A (jag hade floppat 4-tal mot den värsta fisken på hela nätverket(kändes det som)

 

froasp "checks"

FB Bet 100$

froasp raise to 400$

FB All-in 824$

 

*total eufori*

 

froasp calls (all in)

 

froasp shows four of a kind Kings

FB shows AQh

 

 

dealing turn Ac

dealing river As

 

 

killen hade dragit in ett fyrtal i Ess...

 

Vad är sannolikheten i detta! :twisted::evil:

 

Perfect perfect, det blir inte värre än så :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det inte bad beat jackpot på party?

 

den där är riktigt trist! :(

 

 

jag hoppades igårkväll på att jag skulle loosa med mitt floppade fyrtal i damer. Q Q A turn... A... river 5.. han visar upp ett ess.. tyvärr. annars hade jag fått 5000eurosar... ville förlora som du... uääää ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg nyss den sämsta all in synen jag sett i min hittils korta pokerkarriär och måste bara skriva om den.

 

Det är första handen i en sit n go med 50 i potten:

 

floppen var 10 7 5 regnbåge och en går all in med KK visar det sig och en kille tänker länge men synar till slut och då visar han upp 4 3 och vad händer ?

turn 3

river 3

 

Vissa måste vara vana att klonka in hålstegar eller så har dom en IQ som är lägre än en lobotomerad fiskmås (han visade upp 2 till genialiska all in synar (som han såklart också vann även om dom var långt ifrån så taffliga som den här...)

 

Fast han lär väl ha räknat pottoddset i situationen och kommit fram till att det var en given syn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken fruktansvärd förlust........ska ta ut pengarna nu

 

Nl200

 

PrefloP: Jag har A-J på knappen, en limpare. Höjer till 9 dollar limparen och tomten (bb) synar. Pott: 28

 

flopp: J 5 2 rainbow perfekt flopp.

 

checkat fram till mig, jag bettar 25, tomte blixthöjer till 75, limpare foldar.

 

Jag vet vad den blixthöjningen innebär, jag sätter honom på att han inte vill ha syn.

 

jag går allin med resterande 272, en höjning med nästan 200 alltså. ( jag hade gått upp mycket

 

tomten gör en katastrofalt superdålig syn med A-K off. (Ja han täcker mig, tomten har lyckats dubbla upp med tur innan.)

 

turn Q

 

river K

 

Jag börjar skrika och väcker hela korridorren....och en del av mig dog igår....att tomten hånar mig efteråt gör inte saken bättre...men jag visste bättre än att reloada

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen idag har varit den värsta pokerdagen jag varit med om. Satte in på martinspoker igår och har idag blivit så jäkla sjukt utdragen så det finns inte. Hade det inte varit tack vare en fisk som donerade 150 euro till mig så hade förlusten legat på nästan 400 euro. Nu stannade jag istället på 203 back. (Handlar om NL 50) Det roliga i detta är att jag inte har tiltat, så inte ett öre är för att jag blivit förbannad på någon utdragning. Möjligt att jag gjort något dåligt move nu fram på kvällningen men mer äör det inte.

 

Jag har spelat kanske 7-8 tim, hela tiden i tro om att det ska vända, men det har bara lassats på med utdragningar, och mina AA/KK har nästan uteslutande foldats bordet runt preflop och mina JJ/QQ stött på A K floppar.

 

Samtidigt har en polare dubblat sin rulle på 5 dagar (från 600 till 1200e, exklusive bonusar), på just martinspoker.

 

 

B2B rigg, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen idag har varit den värsta pokerdagen jag varit med om. Satte in på martinspoker igår och har idag blivit så jäkla sjukt utdragen så det finns inte. Hade det inte varit tack vare en fisk som donerade 150 euro till mig så hade förlusten legat på nästan 400 euro. Nu stannade jag istället på 203 back. (Handlar om NL 50)

 

Jag har spelat kanske 7-8 tim, hela tiden i tro om att det ska vända, men det har bara lassats på med utdragningar, och mina AA/KK har nästan uteslutande foldats bordet runt preflop och mina JJ/QQ stött på A K floppar.

 

Samtidigt har en polare dubblat sin rulle på 5 dagar, på just martinspoker.

 

 

B2B rigg, någon?

 

 

Precis samma hände mig igår och idag på martinspoker. Jag satte in 200 € för att fixa reload bonuset. Värre utdragningar får man leta efter, det var precis som du sa att när man får JJ/QQ så kom det ''alltid'' ett A eller K på floppen.

 

En annan detalj jag stör mig på är att när jag går all in med pp så ser jag skrämmande ofta att motståndaren har antingen högre eller lägre pp.

 

Mina höga pp blev även utdragna av lägre genom att dom klonkade här och där.

 

Lyckades dock till slut fixa 600 VIP och har 100 € tack vare som Jeppan att det fanns en idiot som tyckte om att ge bort pengar.

 

Kan tillägga att jag lirade på 010 020 nl - 025-050 nl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen idag har varit den värsta pokerdagen jag varit med om. Satte in på martinspoker igår och har idag blivit så jäkla sjukt utdragen så det finns inte. Hade det inte varit tack vare en fisk som donerade 150 euro till mig så hade förlusten legat på nästan 400 euro. Nu stannade jag istället på 203 back. (Handlar om NL 50)

 

Jag har spelat kanske 7-8 tim, hela tiden i tro om att det ska vända, men det har bara lassats på med utdragningar, och mina AA/KK har nästan uteslutande foldats bordet runt preflop och mina JJ/QQ stött på A K floppar.

 

Samtidigt har en polare dubblat sin rulle på 5 dagar, på just martinspoker.

 

 

B2B rigg, någon?

 

 

En annan detalj jag stör mig på är att när jag går all in med pp så ser jag skrämmande ofta att motståndaren har antingen högre eller lägre pp.

 

 

Ja verkligen. Var all in ett antal gånger idag mot 10 euro stackar med typ JJ och iallafall 3-4 ggr satt någon på QQ/KK/AA. Även ett lite dåligare move på slutet där jag hade 99 mot AA. Så som du säger, PP hela hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Here we go again :twisted:

 

Game # 201918012 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Delsbo"

Game ended 2005-12-28 13:30:26 GMT+01:00

 

Players:

z1ddax (EUR 110,07 in seat 1)

pn_87 (EUR 48,20 in seat 2)

brasseyey (EUR 71,30 in seat 3)

vadvilldu (EUR 51,32 in seat 4)

Guzten_J (EUR 44,97 in seat 5)

Jeppan17 (EUR 44,20 in seat 6)

 

Dealer: Guzten_J

Small Blind: Jeppan17 (0,25)

Big Blind: z1ddax (0,50)

 

Jeppan17 was dealt: Ah - Ac

 

pn_87 Raise (1,00)

brasseyey Fold

vadvilldu Fold

Guzten_J Fold

Jeppan17 Raise (3,00)

z1ddax Fold

pn_87 Call (2,25)

 

Flop 2h - 7c - 2d

 

Jeppan17 Bet (5,00)

pn_87 Raise (10,00)

Jeppan17 Raise (20,00)

pn_87 All-In (34,95)

Jeppan17 All-In (15,95)

pn_87 Payback (4,00)

 

Turn 2h - 7c - 2d - Qc

River 2h - 7c - 2d - Qc - 7h

 

Jeppan17 shows: Ah - Ac (two pairs, aces and sevens)

pn_87 shows: 7s - As (a full house, sevens full of deuces)

 

pn_87 wins: EUR 85,90 (with a full house, sevens full of deuces)

Rake: EUR 3,00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELVETE !!!! Brukar inte vara särskilt blödig över några badbeats men nu har jag blivit utdragen i två dagar av dom fulaste fiskarna någonsin. Så ska hämta trenchcoaten och pumphaglet och gå ner på konsum en sväng. :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var en riktig bad beat, för honom alltså! 8-)

 

Game # 205570196 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Munkedal"

Game ended 2006-01-01 15:17:23 GMT+01:00

 

Players:

hugolina (EUR 76,90 in seat 1)

Donutz (EUR 59,65 in seat 3)

Ayoj (EUR 52,40 in seat 4)

PerssonM (EUR 18,38 in seat 5)

Skannerup (EUR 25,11 in seat 6)

 

Dealer: Ayoj

Small Blind: PerssonM (0,25)

Big Blind: Skannerup (0,50)

 

Donutz was dealt: Kh - Ks

 

hugolina Call (0,50)

Donutz Raise (2,50)

Ayoj Fold

PerssonM Fold

Skannerup Fold

hugolina Call (2,00)

 

Flop 2c - 2d - 3h

 

hugolina Bet (0,50)

Donutz Raise (4,00)

hugolina Raise (7,00)

Donutz Raise (7,00)

hugolina Raise (26,00)

Donutz Call (22,50)

 

Turn 2c - 2d - 3h - Kd

 

hugolina All-In (40,90)

Donutz All-In (23,65)

hugolina Payback (17,25)

 

River 2c - 2d - 3h - Kd - Kc

 

hugolina shows: 2s - 2h (four of a kind, deuces)

Donutz shows: Kh - Ks (four of a kind, kings)

 

Donutz wins: EUR 118,05 (with four of a kind, kings)

Rake: EUR 2,00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tour 50+5 buyin 472 spelare..

 

jag plockar bra händer å är bra över avarage så plockar jag KK och höjjer rejält.. får syn av en tomte som har 30 chips mindre än mig flopp QJX regnbåge... jag checkraisar allin hon synar med AQ river A.. omg har aldrig hänt förut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...