Gå till innehåll

Häng på en sportsbetting spelfond!


toppace

Recommended Posts

Jag är intresserad. Jag tycker dock att det är tråkigt om man inte får reda på i förväg vilka matcher det kommer spelas på. Att jag var intresserad från början var inte för att jag ville tjäna pengar, utan för att matcherna skulle bli roligare att titta på.

 

Dessutom så är det ganska naturligt att man blir rädd för att bli blåst när PeterD kommer från ingenstans och vill att man ska anförtro honom pengar att spela på sportsbetting för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mitt intresse i detta var inte heller primärt att tjäna pengar, även om jag inte har något emot detta :). Jag vill lära mig mer om sportsbetting. Visst är det en känslig bit med att låta någon annan förvalta pengarna.

 

Det såg ut som att människor hade förtroende för mig, men jag såg ingen annan möjlighet att enkelt hantera pengarna, inbetalningar, utbelningar osv än att använda B2B nätet där all administration av pengar är skitenkelt.

 

Well, eftersom jag kommer att ha massor av jobb med min nya online limitskola så törs jag inte lova 100%-igt att jag kommer att ha tid med detta.

 

Det beror på hur stort det blir osv osv.

 

Höres

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej på er allihop!

 

Väntan är över!

 

Nu är det äntligen dags för ett förslag om detta. Jag har samtalat och träffat Peter Dahlenmark från allt om spel och berättat om varför jag startade denna tråd. Peter är en mycket duktig analytiker och omger sig med ännu bättre analytiker. Peter skrev nyligen denna artikel i AB

 

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,749667,00.html

 

 

Peter och jag har nu skapat ett förslag på hur vi kan få till en fond. Eftersom jag är nära vän med QoS och Gdaily vill jag att alla respekterar deras regler om reklam på forumet!

 

Har du intresse om att vara med i fonden så maila ditt namn till

 

spelfonden001@bettinganalysis.com

 

så får du mail tillbaka.

 

 

Ha en riktigt god jul och må LHC vinna SM-guld!

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att undvika att flera siter och massa extra jobb bör spelet ske på en och samma site.

Vi ska utse ngn som vi alla litar på och låta den personen ha hand om kontot.

När det är dags att lägga in ett bet kontaktar man personen i fråga som i sin tur lägger in bet.

Allt redovisas här på forumet.

 

Nej, man bör alltid leta upp det bästa möjliga oddset. Gör man inte det bör man inte sportsbetta alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God fortsättning på er alla,

 

det var lite oklart uttryck av oss där och vad jag menade var att 50 andelar var ett totalt minimum för att starta fonden. Inte värt att lägga ned tiden på en mindre kassa än 5000 euro. Nu är det inget problem eftersom det redan har strömmat in mer pengar än så! 8-) Stort tack för förtroendet från er som har investerat i andelar så här långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha. Men då är jag på! :)

 

Måste bara kolla upp hur moneybookers och sånt funkar först. Om det inte blir några större avgifter för att växla USD eller SEK till EUR och sätta in dem via Moneybookers köper jag in mig.

 

En sista koll så att jag inte missuppfattat nåt: Peter, om fonden går back eller jämt upp, så kommer inga avgifter att tillkomma överhuvudtaget? Och om den går med vinst kommer den totala avgiften att vara 30% av vinsten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha. Men då är jag på! :)

 

En sista koll så att jag inte missuppfattat nåt: Peter, om fonden går back eller jämt upp, så kommer inga avgifter att tillkomma överhuvudtaget? Och om den går med vinst kommer den totala avgiften att vara 30% av vinsten?

 

Det stämmer och om den går back så har vi gjort ett mindre bra jobb. Fast till skillnad mot SKANDIA så varnar vi för att detta är en högrisk investering. :) Spela aldrig för pengar som du inte har råd att förlora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen möjlighet att sätta in pengar på nåt annat sätt än via Moneybookers? (T.ex. NETeller eller direkt från min svenska bank.) Osäkert om pengar hinner komma in på mitt Moneybookerskonto innan 2/1 om jag gör överföringen nu. Annars får jag väl vänta till ni öppnar fond två, antar jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...