Gå till innehåll

LÄS OM LAGTURNERINGEN


jacks_10

Recommended Posts

  • 1 month later...

Jahopp..

 

Lagturneringen på söndag verkar blir lite struligt med hur vissa folk ska ta sig dit osv..

 

Eftersom att varken jag eller Cola vet vart vi ska eller vart det ligger så kanske vi kan fixa en lite samåkning..?? Samlas vid klubben kanske?

 

Vad jag har fått reda på nu så är det väl antagligen våra bil full men det är klart Cola som vet mer om vilka som ska med.. Reaper var väl en som vi skulle boka tror jag..

 

så reaper hör gärna av dig till mig.. Mitt nummer finns på rockets.se

 

Sen skulle vi behöva 2 st spelare i vårat lag ganska kvickt. . Finns det 2 st intesserade så får ni ringa mig eller cola så tidigt som möjligt imorgon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade tänkt att samordna allt med lagtävlingen, men eftersom att de flesta har valt att boka sina lag på egen hand så brydde jag mig inte om det.

 

Jag tror det är 4 lag från Norrköping som ska upp, men inte ett enda kallar sig Rockets...

 

Ett lag med bla Björn är iaf anmälda som Rockets Nkpg och ska ha det som undernamn hoppas jag.

 

Kom till klubben imorgon då turneringen är så får vi väl snacka ihop oss?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad faan dillar du om undrar jag istället Cola?

När jag kollade listan så fanns det bara ett Rockets, och det har jag anmält så vitt jag vet.

 

Enda anledningen till att jag (och Kjella) gärna ser att man har Rockets med är för att det är kul om man ser att man är från samma ställe.

 

Det är ju väldigt lustigt att du kan uppfatta mitt förra inlägg på det sättet som du gör med tanke på att det var inget gnäll eller otrevligt menat.

 

Dålig dag eller? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...