Gå till innehåll

SAJT: TrueMoneyGames.com


DocAman

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...
Rätt meningslöst att spela poker därinne iom att det är samma skin som wpex med enda skillnaden att du får betala rake.

Men visst finns det bonuskoder att få.

 

Jag testade wpex idag, och det verkar inte vara samma bord och spelare som på truemoneygames. Truemoneygames är ju framförallt också ett ställe att spela backgammon på, och det har inte wpex. Det har lett till att pokerspelarna är från länder där man är bra på backgammon, t ex Bulgarien och Georgien, och dom är i regel rätt dåliga på poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...
  • 2 weeks later...
Då var man drabbad av en konkurs för första gången.

Hela Melitagaming är borta. Fatbet var kanske de största i nätverket.

Någon mer i samma sits med pengar där?

 

Såg också det härom veckan, hade som tur var cashat ut allting för någon månad sedan tillbaka, men av vad jag kom ihåg till 100% stod det i regler och villkor på truemoneygames hemsida att alla kunder som registrerade sig på TMG fick automatiskt ett konto på någon bank nere på Malta (minns ej namnet) så alla pengar man hade i spelkontot var också på denna bank, det där kom jag ihåg tydligt och klart eftersom jag läste på ganska noggrant vad som stod i deras avtal och tyckte allting lät väldigt seriöst och bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...