Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 37 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 106
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Absoluts NL 25 är sjukt tighta vilket drar ner raked hands per time riktigt illa plus så finns det väldigt få FL rings, bord högst 4-5 under de bästa timmarna. SH finns det fler bord på så förmodligen lättare att hitta bra bord där.. Det var vad jag upplevde så jag hoppa över bonusen och börja spela nån annanstans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absoluts NL 25 är sjukt tighta vilket drar ner raked hands per time riktigt illa plus så finns det väldigt få FL rings, bord högst 4-5 under de bästa timmarna. SH finns det fler bord på så förmodligen lättare att hitta bra bord där.. Det var vad jag upplevde så jag hoppa över bonusen och börja spela nån annanstans

 

Samma här. Det var inte värt lidandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst vore det snyggt att man i tråden för bonusar nämner om bonusen är lätt eller svår att cleara. Nu när man har haft ett uppehåll i sitt spelande så har jag lite mindre koll på hur svåra bonusarna är och vilken nivå man bör spela för att cleara dem. Menlite kolla har jag. Kanska är lite för mkt info / analyserande /tyckande för att man ska nämna det i den tråden.

 

Kolla Här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är egentligen ingen riktig bonushora eftersom jag helt enkelt inte ids. Men jag tänkte dra till med ett par bonusar i varje fall. De jag tänkte mig var Partypokers sign-up bonus (har ej spelat där ännu :o) och sedan även traggla sig igenom Absolute Pokers (5000 rakeade händer va?) bonus för att sedan stanna något år eller så hos Hollywood poker som erbjuder den där 1000% bonusen upp till $10.000. Krävs ju 15x händer, men det borde bli en sjysst "rakeback" ändå eftersom jag vill stanna på en och samma sida.

 

Men finns det några fler bonusar som ni absolut tycker jag måste uttnytja? Tackar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är egentligen ingen riktig bonushora eftersom jag helt enkelt inte ids. Men jag tänkte dra till med ett par bonusar i varje fall. De jag tänkte mig var Partypokers sign-up bonus (har ej spelat där ännu :o) och sedan även traggla sig igenom Absolute Pokers (5000 rakeade händer va?) bonus för att sedan stanna något år eller så hos Hollywood poker som erbjuder den där 1000% bonusen upp till $10.000. Krävs ju 15x händer, men det borde bli en sjysst "rakeback" ändå eftersom jag vill stanna på en och samma sida.

 

Men finns det några fler bonusar som ni absolut tycker jag måste uttnytja? Tackar :)

 

Tja, du har ju en på Gamesgrid: 1000% upp till $5000, ifall du inte har något för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail från pokerrewards (dit golden tiger poker, eller vad de heter, hör) idag;

 

1st Reload Bonus

Starts Saturday the 17th September 0:01am Finishing on Sunday the

18th September at 11:59pm. Play 2000 Raked Hands over the 48 hour

period and receive $50 back.

 

 

2nd Reload Bonus

Starts Saturday the 17th September 0:01am Finishes up on the Friday

22nd September at 11:59pm. Play 1000 Raked Hands during the week and receive $20 back.

 

Vilken generös bonus dedär va då... :lol::lol::lol:

Finns det någon köttskalle som orkar spela sånna bonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis fått veta att det varit strul med BestPoker koden, den är tydligen inte tidsobegränsad! :(

 

Har snackat med BestPoker om det hela och postar här så snart som jag vet mer.

 

SAJT: BestPoker

BONUS: 100% upp till €100

TYP: Signup

KOD: pokerforum100

KRAV: 500 VIP-poäng per €50 i bonus.

GILTIGHETSTID: Tills 30 september.

INFO: Denna kod har ingen tidsbegränsning för att clearas, när du har spelat 500VIP så är det bara maila till supporten så faller bonusen ut.

 

Not so enjoy! :(

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte riktigt vilken sajt jag ska hora på härnäst. Har kört lite på Party och Multipoker denna månad, men vill nu alltså vidare.

 

Vad rekommenderar ni? Gärna en sida med bra MTT´s alternativ (Pacific?) och gärna en sida med en bra och lätt klarad signup-bonus.

 

Menar du en bonus som du vill klara av genom att spela MTTs? Isåfall är väl Bodog.com eller Pokerstars.com det som gäller, även om det även där går fortare att spela vanliga cash-games mot bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började precis hora på Fair Pokers 100% upp till $200 bonus. Man behöver 1500 raked hands för att nå $200. Signade upp mig som pokerlistings member/visitor då annars signup bonusen är 25%.

 

Om Fair Poker på Pokerlistings.com

 

Sign up bonus (8)

World-exclusive sign-up bonus for PokerListings users with 100% deposit match up to $200 sign-up bonus for first time depositors. Standard promotion is 25% deposit match up to $100 bonus. 7.5 raked hands per bonus dollar is required to clear the bonus. A player must contribute money to the pot for it to count as a raked hand. There is no posted time limit to reach the required hands. In order to clear the maximum bonus of $200 you need to have deposited $200 and then play 1500 raked hands. Note that the bonus needs to be claimed by emailing the support team rakedhands@fairpoker.com once you have reached your raked hands requirement. You can always email support and ask about your raked hands status.

 

Någon som har erfarenhet från sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började precis hora på Fair Pokers 100% upp till $200 bonus. Man behöver 1500 raked hands för att nå $200. Signade upp mig som pokerlistings member/visitor då annars signup bonusen är 25%.

 

Om Fair Poker på Pokerlistings.com

 

Sign up bonus (8)

World-exclusive sign-up bonus for PokerListings users with 100% deposit match up to $200 sign-up bonus for first time depositors. Standard promotion is 25% deposit match up to $100 bonus. 7.5 raked hands per bonus dollar is required to clear the bonus. A player must contribute money to the pot for it to count as a raked hand. There is no posted time limit to reach the required hands. In order to clear the maximum bonus of $200 you need to have deposited $200 and then play 1500 raked hands. Note that the bonus needs to be claimed by emailing the support team rakedhands@fairpoker.com once you have reached your raked hands requirement. You can always email support and ask about your raked hands status.

 

Någon som har erfarenhet från sidan?

 

Varför fråga efter att du har börjat?

 

Bonusar som kräver contribute rake är oftast ganska dåliga, såvida man inte spelar stötpoker med ante

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...