Arne Christensen Postad Måndag kl 07:33 Rapport Postad Måndag kl 07:33 (redigerade) Det statsejede Danske Spil er gået sammen med GG Poker. De lancerer snart. Hvad kan man forvente hos GG. Det er jo klart verdens største site. Jeg hører, at der er meget bling bling og at raken er høj. Er der mange asiatere - ikke mindst kinesere - på sitet? Softwaren siges at være top notch. På hvilket sæt er det tilfældet? Redigerad Måndag kl 07:54 av Arne Christensen Citera
MartinChip Postad Torsdag kl 16:43 Rapport Postad Torsdag kl 16:43 Detta skall jag hålla lite koll på. Vill ju vara säker på att allt är som det ska efter en sammanslagning. Citera
Arne Christensen Postad Torsdag kl 18:44 Författare Rapport Postad Torsdag kl 18:44 Ja. Der har været jobbet på sammenlægningen i flere måneder. Der er nogle ting - fx bonusser - der ikke er tilladt ved dansk lov. Der er også nogle issues om den høje rake på GG. Selv er jeg en litan skeptisk, men generelt er danske pokerspillere begejstrede over at skifte fra PartyPokers network - meget få spillere - til det klart største network, GG. Jeg spiller kun cash games, så jeg holder for nu fast ved PokerStars. De store garantererede præmiepuljer i MTTs er noget mange ser frem. Jeg har hørt, at GG er ejet af nogle svenskere. Er det mon ret så? Citera
Recommended Posts