Gå till innehåll

Heypoker nere!


Odman

Recommended Posts

Jag kan logga in en gång på varje B2B klient och sedan när jag startar om står det omedelbart "unable to connect to server". dvs jag kan inte logga in en andra gång på Heypoker eller PokerClubEurope men kan nog logga in på N1poker eftersom jag inte har loggat in på den klienten tidigare idag.

 

märkligt fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett problem som jag märkt är att om man spelar flera bord samtidigt så förekommer det ibland att fold-rutan är "tickad", dvs helt plötsligt så blir man foldad pre-flop när man minst anar det. Fruktansvärt irriterande när man sitter och avvaktar satsningen och planerar att ladda med KK. Swisch, folded!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill inte verka som att jag står med foten i två läger, men om jag upplever det här problemet som vansinnigt irriterande kan jag inte annat än försöka föreställa mig hur ni spelare uppfattar det.

 

Har talat med B2B och de håller på att jobba på problemet.

Min önskan är att ni dels håller mig underrättad via PM om ni får problem, samt att ni mailar till supporten (support@heypoker.com) då de uppskattar all feedback för att lättare lösa problemet.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...