Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Lunkan88

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu fick jag checken ifrån Titanpoker, tog 1½-2veckor att få den.

Gick till banken för att lösa in den, då lär dom sätta inkasso på den och det kostar 500kr, skulle ta upp till en månad in jag fick pengarna i fickan :shock: sedan är det lite mer inlösnings kostnader :shock: !!!

 

Varför jag inte tog ut på neteller? Jo såhär är det:

Man lär sätta in pengar med neteller för att få ut dem tillbaks. O grejen är att jag cleara en bonus(bonushora) och då fick man inte sätta in med neteller :evil:

 

Att jag aldrig lär mig, blev så här när jag fick en check ifrån neteller pga att jag inte regga vilket bankkonto dom ska sätta in stålars på :cry:

 

Varför kan inte alla pokersajter betala ut direkt till VISAkortet?

Man tycker det borde vara smidigast för båda parter?

 

ALDRIG mer en pokersajt som inte kan betala ut till VISA eller en sajt som har en bonus där inte neteller gäller, TACK för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hej!

 

Tänkte hoppa in i titanpoker som har ipoker. Jag brukar spela på BetFred som också har ipoker. Men är det som Primanätverk att jag måste ha samma alias? eller kan ha en helt annat namn.

 

Klabbe

 

Jag tror inte det går att ha samma namn. Jag har i alla fall olika namn på flera ipoker klienter och det är inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tänkte hoppa in i titanpoker som har ipoker. Jag brukar spela på BetFred som också har ipoker. Men är det som Primanätverk att jag måste ha samma alias? eller kan ha en helt annat namn.

 

Klabbe

 

Jag tror inte det går att ha samma namn. Jag har i alla fall olika namn på flera ipoker klienter och det är inga problem.

 

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Tänkte fråga er som spelat på denna sajten hur pass snabbt det går att få Tital points.

 

Jag såg ett erbjudande på Pokeroffice.com, man får en PO-licens samt 500$ för 600 Titan points. http://www.pokeroffice.com/titanpokerpoints.html

 

Jag tycker det verkar som ett bra erbjudande men har som sagt aldrig spelat på sajten (eller nätverket heller för den delen).

 

mvh Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag checken ifrån Titanpoker, tog 1½-2veckor att få den.

Gick till banken för att lösa in den, då lär dom sätta inkasso på den och det kostar 500kr, skulle ta upp till en månad in jag fick pengarna i fickan :shock: sedan är det lite mer inlösnings kostnader :shock: !!!

 

Varför jag inte tog ut på neteller? Jo såhär är det:

Man lär sätta in pengar med neteller för att få ut dem tillbaks. O grejen är att jag cleara en bonus(bonushora) och då fick man inte sätta in med neteller :evil:

 

Att jag aldrig lär mig, blev så här när jag fick en check ifrån neteller pga att jag inte regga vilket bankkonto dom ska sätta in stålars på :cry:

 

Varför kan inte alla pokersajter betala ut direkt till VISAkortet?

Man tycker det borde vara smidigast för båda parter?

 

ALDRIG mer en pokersajt som inte kan betala ut till VISA eller en sajt som har en bonus där inte neteller gäller, TACK för mig!

 

Alltså... Kostar det mer än 500kr att lösa in checken? Det har de inte sagt något om, låter ju totalt och helt värdelöst. Jag satte in 300 euro för mycket i misstag på deras sajt, och gjorde ett uttag direkt på 300 euro, betyder deet då att jag kommer förlora ca 50 euro på mitt misstag??? Snälla berätta du som cashat out med check från titanpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hur många bord kan man spela? Har dom rakeback? Hur är det med insättning och uttag till och från neteller, tar det lång tid att få pengarna? Är det mycket fiskar??

 

De har tagit bort rakeback då det har fuskats med den. Infört någon annan typ av poängsystem där man kan få tillbaka lite slantar om man spelar och behåller sin poängnivå flertalet månader i sträck. Insättningen gick mkt fort medans uttaget tog lite längre tid...

Fisk? Mkt skumt spelande fransmän samt en del britter.... men då spelar jag lowlimit SnG och MTT...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

De kör ju "JULCUPEN" Freerollen genom First Poker, men folk verkar ha missat det, så vi kommer inte ens upp i minimiantalet för att köra turren, dvs 10pers.

 

Igår vart det 6st anmälda.

Har jagat på några polare till så att det blir fler ikväll.

 

Hade hoppats på lätta pengar alternativt platsen i EPT Köpenhamn, som står på spel....

 

Freerolls varje dag kl. 21 där 1-2 går till finalen 27december och i övrigt delas det ut $200 varje dag. 10st betalda platser.

 

Kom igen nu PF-gubbar/gummor, är ju massa gratispengar att få här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...