Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Lunkan88

Recommended Posts

De kör ju "JULCUPEN" Freerollen genom First Poker, men folk verkar ha missat det, så vi kommer inte ens upp i minimiantalet för att köra turren, dvs 10pers.

 

Igår vart det 6st anmälda.

Har jagat på några polare till så att det blir fler ikväll.

 

Hade hoppats på lätta pengar alternativt platsen i EPT Köpenhamn, som står på spel....

 

Freerolls varje dag kl. 21 där 1-2 går till finalen 27december och i övrigt delas det ut $200 varje dag. 10st betalda platser.

 

Kom igen nu PF-gubbar/gummor, är ju massa gratispengar att få här.

 

 

Vad är det för villkor för att få spela JULCUPEN då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De kör ju "JULCUPEN" Freerollen genom First Poker, men folk verkar ha missat det, så vi kommer inte ens upp i minimiantalet för att köra turren, dvs 10pers.

 

Igår vart det 6st anmälda.

Har jagat på några polare till så att det blir fler ikväll.

 

Hade hoppats på lätta pengar alternativt platsen i EPT Köpenhamn, som står på spel....

 

Freerolls varje dag kl. 21 där 1-2 går till finalen 27december och i övrigt delas det ut $200 varje dag. 10st betalda platser.

 

Kom igen nu PF-gubbar/gummor, är ju massa gratispengar att få här.

 

 

Vad är det för villkor för att få spela JULCUPEN då?

 

Måste ju registrera ditt Titankonto via firstpoker för att få tillgång till Julcupen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fixade för ett par månader sedan ett konto på Titan. Nu har jag lessnat på den fula, sega klienten och vill casha ut men det verkar vara lättare sagt än gjort.

 

Jag fixade ett click2pay konto, satte över pengar till Titankontot men när jag skulle casha ut så fick jag ett mail där man krävde kopior på ID och VISA kort. Efter 2 veckor kunde jag fortfarande inte ta ut pengarna och mailade supporten. Då fick jag som svar att jag skulle skriva under och skicka in ett bifogat dokument som visade min första insättning med VISA-kortet.

 

Två veckor senare kan jag fortfarande inte ta ut mina pengar. Ska man behöva aceptera det här eller är det dags att skicka mordhot? Någon som har liknande erfarenheter från Ipoker nätverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixade för ett par månader sedan ett konto på Titan. Nu har jag lessnat på den fula, sega klienten och vill casha ut men det verkar vara lättare sagt än gjort.

 

Jag fixade ett click2pay konto, satte över pengar till Titankontot men när jag skulle casha ut så fick jag ett mail där man krävde kopior på ID och VISA kort. Efter 2 veckor kunde jag fortfarande inte ta ut pengarna och mailade supporten. Då fick jag som svar att jag skulle skriva under och skicka in ett bifogat dokument som visade min första insättning med VISA-kortet.

 

Två veckor senare kan jag fortfarande inte ta ut mina pengar. Ska man behöva aceptera det här eller är det dags att skicka mordhot? Någon som har liknande erfarenheter från Ipoker nätverket?

 

Jag har samma problem som dig, jag får inte mina pengar!!!

Blir så jävla trött, har just haft en lång konversation med deras online support, och har mailat in bild på körkort samt VISA kort, som dom nu skall behandla. jag har aldrig varit med om något liknande, och då har jag ändå spelat på ganska mång sidor..

 

Kan detta verkligen vara lagligt??

 

Det verkar som dom med alla medel försöker stoppa folk från att plocka ut pengar.

 

Passa er för denna sidan!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort mitt första uttag i dag med neteller.

Jag har spelat med 50$ no deposit bonus.

Spelat upp den till 400$ så jag tänkte prova göra ett uttag på 100$.

Jag fick till svar att jag får vänta två dagar innan

pengarna ska sitta på mitt netellerkonto.

 

Så nu är det bara att vänta och se om det kommer några pengar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort mitt första uttag i dag med neteller.

Jag har spelat med 50$ no deposit bonus.

Spelat upp den till 400$ så jag tänkte prova göra ett uttag på 100$.

Jag fick till svar att jag får vänta två dagar innan

pengarna ska sitta på mitt netellerkonto.

 

Så nu är det bara att vänta och se om det kommer några pengar....

 

Skall fungera sålänge som du har gjort en deposit.

 

Mvh Inf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag väl har fått mina pengar kommer jag att stänga ner mitt konto och låta någon skriva en artikel om mitt ärende hos Titan. Jag ska ägan lika mycket tid som jag har gjort med att maila deras support till att smutskasta dem offentligt. Kanske igger problemet i nätverket, men det är Titan som gett mig magsår och tomma svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag väl har fått mina pengar kommer jag att stänga ner mitt konto och låta någon skriva en artikel om mitt ärende hos Titan. Jag ska ägan lika mycket tid som jag har gjort med att maila deras support till att smutskasta dem offentligt. Kanske igger problemet i nätverket, men det är Titan som gett mig magsår och tomma svar.

 

Jag tror att du inte har haft samma bekymmer om du hadde använt neteller.

Men det är ju lätt att var efterklok.....

 

Jag har då alla fall inget negativt att säga om Titan.

 

Underbart att spela poker med fransmän vilket denna klient kryllar av.

 

/

Thorddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag väl har fått mina pengar kommer jag att stänga ner mitt konto och låta någon skriva en artikel om mitt ärende hos Titan. Jag ska ägan lika mycket tid som jag har gjort med att maila deras support till att smutskasta dem offentligt. Kanske igger problemet i nätverket, men det är Titan som gett mig magsår och tomma svar.

 

Har du snackat med deras svenska support?

De har nåt telefonnummer, som jag tyvärr inte har på jobbet.

Ska se om jag hittar det hemma på nån bra lapp.

De kanske kan hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte detta:

 

Om jag gör insättning på låt oss säga 1000 kr på titanpoker och sedan vill göra ett uttag på 1000 kr så betalas det ut via mitt kreditkort så det kommer in påmitt bankkonto på några dagar. Om jag sedan vill göra ytterligare ett uttag ifall jag har vunnit pengar så får jag det som en check som kostar mej 150kr att lösa in + den tid det tar att köra till banken + bensin att lösa in den. Varför kan inte alla uttag sättas in direkt på mitt bankkonto? Minimum 500 euro måste jag ta ut för att få det som wire transfer. Varför är det såhär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte detta:

 

Om jag gör insättning på låt oss säga 1000 kr på titanpoker och sedan vill göra ett uttag på 1000 kr så betalas det ut via mitt kreditkort så det kommer in påmitt bankkonto på några dagar. Om jag sedan vill göra ytterligare ett uttag ifall jag har vunnit pengar så får jag det som en check som kostar mej 150kr att lösa in + den tid det tar att köra till banken + bensin att lösa in den. Varför kan inte alla uttag sättas in direkt på mitt bankkonto? Minimum 500 euro måste jag ta ut för att få det som wire transfer. Varför är det såhär?

 

Gör en bankwire. Kostar inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör en bankwire. Kostar inget.

 

Jag vet, men orka grinda upp till 500 euro på lowstakes alltid, ibland vill jag ta ut 200 euro om jag skall köpa nåt eller så. Gillar inte o vänta på att ta ut pengar, vill få ut dom direkt och gratis, som t.ex. uttag från unibet fungerar. För o grinda upp till 500 euro tar det ju några dagar/ veckor...för mej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det är det här numret till svenska Titan.

Förmodligen är det en telefonsvarare nu, men de har alltid ringt upp mig när jag talat in meddelande.

 

0200-896445

 

Lycka till

 

 

Tackar! Men det verkar lösa sig nu, hoppas jag...

Förhoppningsvis så förlåter jag dem så att jag kan fortsätta spela där. För många fransoser för att låta bli.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...