Gå till innehåll

SAJT: SportingBet.com


fishifish

Recommended Posts

Något måste göras åt det faktum att när man tappar connection med lobbyn för en sekund, så blir man utkastad från alla bord och mjukvaran startar om!

Alla andra sajter som jag har spelat på så blir man sitting out om detta händer, och man kan sedan spela vidare på de bord man satt vid.

Inte kul att behöva ställa sig i kö igen till nya bord!

Räcker med att nätet laggar lite , så är det kört och allt startar om!

Verkar räcka med en otroligt kort nätavbrott för att detta ska hända,inte ens MSN hinner tappa kontakten, men Boss gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 458
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Något måste göras åt det faktum att när man tappar connection med lobbyn för en sekund, så blir man utkastad från alla bord och mjukvaran startar om!

Alla andra sajter som jag har spelat på så blir man sitting out om detta händer, och man kan sedan spela vidare på de bord man satt vid.

Inte kul att behöva ställa sig i kö igen till nya bord!

Räcker med att nätet laggar lite , så är det kört och allt startar om!

Verkar räcka med en otroligt kort nätavbrott för att detta ska hända,inte ens MSN hinner tappa kontakten, men Boss gör det.

 

Hej,

 

Jag håller med dig och detta är något som ligger med i vår planering att ändra på.

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber om ursäkt om jag hade en hetsig ton i mitt förra inlägg. Jag vill återigen poängtera att jag gillar Sportingbet på massa olika sätt. Framförallt är ni som skriver här på PF grymma. Men det finns lite skumma grajer som det här med språket och även en del grejar med klienten som det inte verkar jobbas så hårt på. Eftersom sportingbet är ett vinstdrivande företag så får ni givetvis skita i att åtgärda bristerna om ni vill. Men att då hädva att det jobbas för fullt med att övervaka chatten blir liksom lite löjligt.

 

Påminner mig om när ladbrokes' funktion för att exportera händer kraschade den 5e januari och de hävdade att de jobbade hårt på det. Den började funka igen i typ oktober. Då är det bättre att säga att "vi skiter i vilket språk folk chattar på så länge de slantar rake, om du inte gillar det så tough luck" då vet man iaf vad som gäller....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, på svenska freerollen, är ju så övertydligt att en del sitter med flera spelare och spelar och kör chipdumping ibland, såg det alldeles nyss, då en med nicknamet grrodo2 spelade mot groodo1, bettade 4000, alla foldarutom groodo1 som synar, sen så bettar groodo2 ut 150 som är minsta betten, och groodo1 , som har 100 kvar foldar ... kan det bli mer övertydligt än så ? ... måste ju gå kolla så folk är vilka dom säger dom är och att de inte spelar från samma hus/ip på nått sätt, eller ? (iofs så kan man ju göra upp sånna saker via MSN och andra otyg oxå) .. vet oxå att det finns andra som gör samma grej med alias som är snarlika varandra. nu är det iofs en freeroll, men inte kul ändå att spela då en del så uppenbart fuskar, tänk om de skulle göra samma grej i cashgames ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, på svenska freerollen, är ju så övertydligt att en del sitter med flera spelare och spelar och kör chipdumping ibland, såg det alldeles nyss, då en med nicknamet grrodo2 spelade mot groodo1, bettade 4000, alla foldarutom groodo1 som synar, sen så bettar groodo2 ut 150 som är minsta betten, och groodo1 , som har 100 kvar foldar ... kan det bli mer övertydligt än så ? ... måste ju gå kolla så folk är vilka dom säger dom är och att de inte spelar från samma hus/ip på nått sätt, eller ? (iofs så kan man ju göra upp sånna saker via MSN och andra otyg oxå) .. vet oxå att det finns andra som gör samma grej med alias som är snarlika varandra. nu är det iofs en freeroll, men inte kul ändå att spela då en del så uppenbart fuskar, tänk om de skulle göra samma grej i cashgames ?

 

Hej,

 

Vid misstanke som detta, maila till:

 

support@pokerresponse.com (engelska)

 

Ange poker-nickname, tid och vilket bord/turnering som saken gäller så undersöker vi detta närmare.

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså, på svenska freerollen, är ju så övertydligt att en del sitter med flera spelare och spelar och kör chipdumping ibland, såg det alldeles nyss, då en med nicknamet grrodo2 spelade mot groodo1, bettade 4000, alla foldarutom groodo1 som synar, sen så bettar groodo2 ut 150 som är minsta betten, och groodo1 , som har 100 kvar foldar ... kan det bli mer övertydligt än så ? ... måste ju gå kolla så folk är vilka dom säger dom är och att de inte spelar från samma hus/ip på nått sätt, eller ? (iofs så kan man ju göra upp sånna saker via MSN och andra otyg oxå) .. vet oxå att det finns andra som gör samma grej med alias som är snarlika varandra. nu är det iofs en freeroll, men inte kul ändå att spela då en del så uppenbart fuskar, tänk om de skulle göra samma grej i cashgames ?

 

Jag ville bara tacka för din hjälp. Spelarna groodo1 och grrodo2 har nu fått sina spelkonton stängda.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

SportingbetEric, nu börjar mitt tålamod ta slut.... har ringt dig 4 dagar i rad utan att du har svarat eller ringt upp mig.

Har skickat mail till dig och även PM.

Har t.o.m pratat med Oscar och bett honom säga till dig att du ska ringa mig!

 

Du har mitt nummer, kan du vara snäll o ringa upp mig!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SportingbetEric, nu börjar mitt tålamod ta slut.... har ringt dig 4 dagar i rad utan att du har svarat eller ringt upp mig.

Har skickat mail till dig och även PM.

Har t.o.m pratat med Oscar och bett honom säga till dig att du ska ringa mig!

 

Du har mitt nummer, kan du vara snäll o ringa upp mig!!

 

K_Man - se mitt PM till dig.

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som händer på Boss-nätverket?

 

Finns ju knappt några spelande bord från NL400 och uppåt!

Innan sommaren var det ju full action på dessa bord, speciellt NL400 FR.

 

Tillhörde verkligen alla på den nivån Betandwin(bytte väl nätverk innan sommaren?)

 

Eller vad är det som har hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som händer på Boss-nätverket?

 

Finns ju knappt några spelande bord från NL400 och uppåt!

Innan sommaren var det ju full action på dessa bord, speciellt NL400 FR.

 

Tillhörde verkligen alla på den nivån Betandwin(bytte väl nätverk innan sommaren?)

 

Eller vad är det som har hänt?

 

 

Vi har inte någon märkvärd skillnad på antalet spelare, oavsett nivå, även om det såklart vissa tider på dagen kan vara något mindre spelare online.

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som händer på Boss-nätverket?

 

Finns ju knappt några spelande bord från NL400 och uppåt!

Innan sommaren var det ju full action på dessa bord, speciellt NL400 FR.

 

Tillhörde verkligen alla på den nivån Betandwin(bytte väl nätverk innan sommaren?)

 

Eller vad är det som har hänt?

 

 

Vi har inte någon märkvärd skillnad på antalet spelare, oavsett nivå, även om det såklart vissa tider på dagen kan vara något mindre spelare online.

 

Mvh SportingbetEric

 

Menar du sportingbet eller nätverket?

För enligt countern som visar hur många spelare det är på nätverket var det innan sommaren ca:7500 spelare runt kl 21:00, och nu är det ca:4500 samma tid!

Fanns ungefär 6-8 NL400FR förut,nu är det ca 1-3 NL400FR!

Även på NL1000 finns det kanske hälten så många spelare som förut!

Undrar bara om någon vet varför?

 

Görs det mycket reklam för att få nya spelare eller är man nöjd som det är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SportingbetEric, nu börjar mitt tålamod ta slut.... har ringt dig 4 dagar i rad utan att du har svarat eller ringt upp mig.

Har skickat mail till dig och även PM.

Har t.o.m pratat med Oscar och bett honom säga till dig att du ska ringa mig!

 

Du har mitt nummer, kan du vara snäll o ringa upp mig!!

 

K_Man - se mitt PM till dig.

 

Mvh SportingbetEric

 

Hej Eric,

 

Fortfarande har jag inte kunnat få tag i dig. Du säger i ditt PM att jag ska ringa dig en viss dag men du svarar ju inte i mobilen. Har ringt dig ett antal ggr idag utan svar, känns som ett stort skämt det här!

 

Helt ärligt hur svårt kan det vara att du ringer upp mig när du har en minut över så att jag kan prata med dig?

 

/K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Görs det mycket reklam för att få nya spelare eller är man nöjd som det är?
BNW stack ju med cirkus 2000 spelare så det är klart det märktes. Sedan var det i sommar en minskad tillväxt generellt i pokerbranschen, men vad man kan se verkar trafiken vara på g att växa igen. Nu 4750 spelare online vilket kankse är 1500 mindre än när BnW var med i nätverket. Tidigare dagliga toppar låg oftast kring drygt 7000
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Eric,

 

Fortfarande har jag inte kunnat få tag i dig. Du säger i ditt PM att jag ska ringa dig en viss dag men du svarar ju inte i mobilen. Har ringt dig ett antal ggr idag utan svar, känns som ett stort skämt det här!

 

Helt ärligt hur svårt kan det vara att du ringer upp mig när du har en minut över så att jag kan prata med dig?

 

/K

 

Märkligt :?

 

Jag har alltid X antal missade samtal per dag då jag inte är anträffbar hela tiden. Men om du inte har talat in något meddelande så har jag nog inte ringt tillbaka.

 

Ring mig imorgon förmiddag så löser vi saken, då är jag fri. :D

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Ska bli riktigt bra i morgon eller på tisdag när det kommer 4-color deck och rakedräknare i klienten. För oktoberuppdateringen med dessa utlovade features måste ju komma innan månaden tar slut. Känslan man har är ÄNTLIGEN kommer detta som man tjatat om i över ett halvår...

 

Uppdateringen är framflyttad till den 14 november. Vi återkommer med vilka nyheter som kommer att finnas med.

 

Ursäkta förseningen.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar en buddy list på sidan. Hoppas den kommer med i nästa release :D

 

Ska bli riktigt bra i morgon eller på tisdag när det kommer 4-color deck och rakedräknare i klienten. För oktoberuppdateringen med dessa utlovade features måste ju komma innan månaden tar slut. Känslan man har är ÄNTLIGEN kommer detta som man tjatat om i över ett halvår...

 

Uppdateringen är framflyttad till den 14 november. Vi återkommer med vilka nyheter som kommer att finnas med.

 

Ursäkta förseningen.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Eric

 

Nu har vi kommit en bit in i November och vad jag har förstått har ni inte gått ut med någon bonus än? Tänkte bara höra om det blir aktuellt men någon bonus den här månaden?

 

Mitt högst personliga förslag, är att Sportingbet firar de nya uppdateringarna med en fin bonus ! :D

 

Med vänliga hälsningar

 

Dostojevski

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Eric

 

Nu har vi kommit en bit in i November och vad jag har förstått har ni inte gått ut med någon bonus än? Tänkte bara höra om det blir aktuellt men någon bonus den här månaden?

 

Mitt högst personliga förslag, är att Sportingbet firar de nya uppdateringarna med en fin bonus ! :D

 

Med vänliga hälsningar

 

Dostojevski

 

Hej,

 

Under november kommer vi inte att köra någon reloadbonus.

 

Vi kommer att ladda för fullt inför december och allt vad den månaden kan ge istället ;)

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...